Gå til innhold

Sex med nabo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, vi ble foreldre ca 25år gamle, og vi hadde ett nabo par. Hun var dritsøt og digg. Barn på samme alder. Var mye fest og flørt, god kjemi. Aldri sex. 

Ti år etter. Begge single. Hun inviterer meg over. Møter meg nærmest naken i døra. Har sex på kjøkkenbenken. Stua. Soverom. Hun squirter over alt. Klorer meg på ryggen hver gang hun kommer. Herlig sex. Holder på hele natta, jeg kom og drøssevis av ganger. Hun er sååå søt og digg…

Dagen etter sender nye typen hennes melding og lurer på hva skjedde dagen før. Ikke noe. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 15.48):

Ville du pult naboen din? (I betydningen noen i borettslaget eller gaten/veien du bor i)

Jeg bor i et borettslag med rundt 100 leiligheter. Er iallfall syv damer jeg kjenner jeg ville ligget med.

Har noen her ligget med naboer? Spennende? Alder og kjønn på deg og nabo?

Anonymkode: 3ddc1...10d

ja hvorfor ikke

Skrevet
bullehurk skrev (På 24.8.2025 den 16.18):

Har hatt sex med nabo i oppgangen ved siden av når jeg bodde i blokk.  Har også hatt fyllesex med en "nabosønn" i nabolaget.  Aldri nærmeste nabo.

Var begge engangs hendelser?

Anonymkode: cbe4f...3fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Var begge engangs hendelser?

Anonymkode: cbe4f...3fe

Jepp

Skrevet

Bor midt i Oslo og har noen hundre å ta av. Nei, selvfølgelig ikke. Hvem orker å lage drama i eget nabolag?? 

Så kleint å møtes på butikken, og da med nye partnere.

Har aldri vært fristet av verken nabo, kollega eller annet nært.

Verden er god stor og jeg har for mange muligheter til å vurdere et slikt drama. 

Anonymkode: b9f01...34f

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville nok  vært veldig sikker på at jeg bolle ha henne før jeg lå med en av mine søte nabodamer.  Litt for nært med henne vegg i vegg, selv  om jeg hadde vært enslig ( som jeg ikke er).

Anonymkode: 6cf35...9b1

• 2 uker senere...
Skrevet
Sander33 skrev (På 26.8.2025 den 0.04):

Ja, vi ble foreldre ca 25år gamle, og vi hadde ett nabo par. Hun var dritsøt og digg. Barn på samme alder. Var mye fest og flørt, god kjemi. Aldri sex. 

Ti år etter. Begge single. Hun inviterer meg over. Møter meg nærmest naken i døra. Har sex på kjøkkenbenken. Stua. Soverom. Hun squirter over alt. Klorer meg på ryggen hver gang hun kommer. Herlig sex. Holder på hele natta, jeg kom og drøssevis av ganger. Hun er sååå søt og digg…

Dagen etter sender nye typen hennes melding og lurer på hva skjedde dagen før. Ikke noe. 

Hvordan gikk det senere… Ble det bare denne ene gangen?

Skrevet
Coachshinny skrev (2 timer siden):

Hvordan gikk det senere… Ble det bare denne ene gangen?

Typen hennes syntes ikke noe særlig om dette. 

Jeg ble invitert over etterpå, for å «ferskes», det var kleint. Tror han fant ut og stilte ultimatum om null mer kontakt. Han både sendte sms og messenger.

Var så kleint å bli invitert hjem etterpå når han var der. Herregud. Jeg som ikke kan å lyve.

Hadde jeg klart å si nei på kaffe der igjen? Definitivt ikke. Men da skulle jeg klort tilbake de gangene jeg kom🤣

Har vel fortsatt arr på ryggen etter sex kloringen🤣 så ut som en kjøttkake på ryggen, eller i kamp med en tiger, har bilde. En måned tok det å få alle sårene greie . Sykeste og diggeste. Jaja. «Fall på ski» kan gi rare skrubb-skader😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2025 den 11.19):

Bor midt i Oslo og har noen hundre å ta av. Nei, selvfølgelig ikke. Hvem orker å lage drama i eget nabolag?? 

Så kleint å møtes på butikken, og da med nye partnere.

Har aldri vært fristet av verken nabo, kollega eller annet nært.

Verden er god stor og jeg har for mange muligheter til å vurdere et slikt drama. 

Anonymkode: b9f01...34f

Hvorfor blir det kleint å møtes på butikken etter sex? Det er noe jeg aldri kommer til å forstå..
Jeg opplever det stikk motsatt.. at vi begge smiler og tar en liten smalltalk, og at vi ønsker oss gjentakelse. 
Jeg kan til en viss grad skjønne at det blir kleint.. hvis sexen skjer i fylla, gravalvorlig og lite prat, eller at sexen var en tabbe🫡

Skrevet

Ville du pult naboen din? (I betydningen noen i borettslaget eller gaten/veien du bor i)

Jeg bor i et borettslag med rundt 100 leiligheter. Er iallfall syv damer jeg kjenner jeg ville ligget med.

Ja selvfølgelig, for sex er jo å vise omsorg❣️Så hvorfor ikke gi en nabo omsorg? Sex blir jo ikke annet enn et bedre vennskap.. og med en moden samtale, har begge likt utbytte av hverandre. Det er ikke så vanskelig å gå inn i en slik nabo affære, vi trenger bare en gjensidig flørt.. så forstår begge godt hva vi mener. Men derimot, finner du ingen flørtere.. er nabolaget tomt for sexlystne kåtinger.. Jeg har gitt mye omsorg til nabodamene, og vi er flinke til å skjule våre spor. Det er for å unngå folkesnakk, av misunnelige fordomsfulle skapninger😅

Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Ja selvfølgelig, for sex er jo å vise omsorg❣️Så hvorfor ikke gi en nabo omsorg? Sex blir jo ikke annet enn et bedre vennskap.. og med en moden samtale, har begge likt utbytte av hverandre. Det er ikke så vanskelig å gå inn i en slik nabo affære, vi trenger bare en gjensidig flørt.. så forstår begge godt hva vi mener. Men derimot, finner du ingen flørtere.. er nabolaget tomt for sexlystne kåtinger.. Jeg har gitt mye omsorg til nabodamene, og vi er flinke til å skjule våre spor. Det er for å unngå folkesnakk, av misunnelige fordomsfulle skapninger😅

Du må nesten dele hvor du kjøper dopet ditt. Vær så snill?

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Nok en gang ting som aldri har skjedd. 
Begynner å bli mange slike nå

Anonymkode: 22ede...eee

• Hjerte 1
Skrevet
visp skrev (29 minutter siden):

Du må nesten dele hvor du kjøper dopet ditt. Vær så snill?

Njaa.. det kan ikke kjøpes for penger.. fordi dopet er "Omsorg"..
Det fungerer på kjærestedate, sexdate, til gammelt vennskap og til nytt vennskap..
Det som gjør dette mulig.. er at ingen av oss er helt A4 mennesker, fordomsfulle og misunnelige.. Vi unner hverandre omsorg og sex, derfor har vi lettere for å finne hverandre🥰

Er ikke dette veldig forståelig, og en enkel livstil?🫡

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

Njaa.. det kan ikke kjøpes for penger.. fordi dopet er "Omsorg"..
Det fungerer på kjærestedate, sexdate, til gammelt vennskap og til nytt vennskap..
Det som gjør dette mulig.. er at ingen av oss er helt A4 mennesker, fordomsfulle og misunnelige.. Vi unner hverandre omsorg og sex, derfor har vi lettere for å finne hverandre🥰

Er ikke dette veldig forståelig, og en enkel livstil?🫡

Jeg lurer veldig på hvordan årsmøtene hos dere ser ut.

• Nyttig 1
Skrevet
visp skrev (5 minutter siden):

Jeg lurer veldig på hvordan årsmøtene hos dere ser ut.

Vi drikker kaffe eller litt vin til vi blir flirfull.. Så ler vi av de trangsynte A4 menneskene😅

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Matas, mod.

Skrevet

Bor i område med tomannsboliger, rett over gaten bor en herlig singel kvinne i 40 årene.
Må vel innrømme jeg kunne ha blitt utro ja, om hun sjekket meg opp…
Hun har en periode hatt en fast venn på besøk, og er såpass høylydt at jeg innimellom har overhørt hva de driver med i sene kveldstimer 😉
Nå for tiden har hun jevnlig besøk av en kvinne, de er fortsatt høylydt i sin aktivitet 😉

Her om dagen ringte hun på, og snakket med kona, trengte hjelp til å få hengt opp et bilde å spurte kona om hun kunne låne meg 😲
Kona sa jo ja, og i et kort øyeblikk gikk en masse fantasier gjennom hodet mitt på hva som kunne skje 😆
lang historie kort.. ingen av fantasiene inntraff, jeg hjalp,til med å henge opp et maleri, og gikk hjem igjen.

Tror det hadde vært kleint å treffe på henne i gata senere sammen med kona dersom vi hadde hatt sex.
tror nok heller ikke jeg er hennes type. Hun er nok ikke interessert i meg på den «måten» 

Men 10 sekunders fantasien var herlig 😉

• Liker 2
Skrevet
Geojak skrev (1 minutt siden):

Bor i område med tomannsboliger, rett over gaten bor en herlig singel kvinne i 40 årene.
Må vel innrømme jeg kunne ha blitt utro ja, om hun sjekket meg opp…
Hun har en periode hatt en fast venn på besøk, og er såpass høylydt at jeg innimellom har overhørt hva de driver med i sene kveldstimer 😉
Nå for tiden har hun jevnlig besøk av en kvinne, de er fortsatt høylydt i sin aktivitet 😉

Her om dagen ringte hun på, og snakket med kona, trengte hjelp til å få hengt opp et bilde å spurte kona om hun kunne låne meg 😲
Kona sa jo ja, og i et kort øyeblikk gikk en masse fantasier gjennom hodet mitt på hva som kunne skje 😆
lang historie kort.. ingen av fantasiene inntraff, jeg hjalp,til med å henge opp et maleri, og gikk hjem igjen.

Tror det hadde vært kleint å treffe på henne i gata senere sammen med kona dersom vi hadde hatt sex.
tror nok heller ikke jeg er hennes type. Hun er nok ikke interessert i meg på den «måten» 

Men 10 sekunders fantasien var herlig 😉

Fantasti og dagdrømmer kan være fint.  Realitetene er ofte noe annet 

Anonymkode: 6cf35...9b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...