Gå til innhold

Lære meg å bruke stringtruse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lenge prøvd å bruke stringtruse og har veldig lyst til å bruke det fast fordi det er mange fordeler med det med trusekanten. Problemet er at jeg ikke klarer å blir helt vant til å bruke det. Har forsøkt alle typer stringtruse og i ulike typer stoffer. Vet jeg ikke må bruke det, men som sagt er det ofte veldig praktisk. Har forsøkt å bruke det når jeg trener og ellers. Går greit men klarer ikke helt venne meg til følelsen om det gir mening. Ubehaget sitter gjerne i overgangen til selve stringen som er mellom rumpabellene. Har dere noen tips? Hvor lang tid tok det for dere å venne dere til å bruke stringtruse? 

Anonymkode: 23d6c...c76

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg heller Slogfi inivicible eller hva det heter, den har ikke kanter, føles veldig behagelig på og prøver ikke å krabbe opp rumpehullet ditt

Anonymkode: a07d6...351

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du må bare bruke det så blir du vant til det, husker ikke hvor lang tid det tok 

Anonymkode: e98f7...f06

Skrevet

Jeg støtter deg i kampen 100%. You  go girl! You can do it!!

Anonymkode: 7ef7b...1e7

Skrevet

Kjøp rett størrelse.

Anonymkode: c412e...a1e

• Liker 1
Skrevet

Personlig foretrekker jeg å gå uten undertøy. Det må derimot sies at det ikke er alle bukser det er like behagelig med.

Anonymkode: f0e18...b1b

Skrevet

prøv de som heter brazilian istedenfor, ikke såå nysgjerrige på å krabbe inn overalt 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...