Montezuma Skrevet 2. april 2006 #22 Skrevet 2. april 2006 Noen som så for en uke eller to siden, når Jannicke Abrahamsn var med? Hun er utrolig flink! Men jeg likte også den toppen hun hadde på seg, jeg. Noen som vet hvor man kan finne den (eller en som ligner)?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #23 Skrevet 2. april 2006 Nå sist var "Raske menn" der i shorts og tynne bleke bein + merkelig hårfrisyrer. De var ganske flinke til å opptre, men de var litt rare. De sang men jeg undres litt over hva de mente med det.
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #24 Skrevet 2. april 2006 Raske menn reddet showet denne gangen. De der afrikadamene var helt tragiske.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #25 Skrevet 2. april 2006 Raske menn reddet showet denne gangen. De der afrikadamene var helt tragiske. ← Jeg synes Afrikadamene var flinke! De sang jo saker og fremførte med en stil som ikke er typisk norsk, og dermed noe vi trenger mer av..
Usikker Skrevet 2. april 2006 #27 Skrevet 2. april 2006 Det jeg liker ved programmet er blandingen av nytt og gammelt. Og da tenker jeg både på sangene og på deltakerne. En fix mix synes jeg - og er et program jeg bare MÅÅÅ ha med meg. Noen artister funker bedre sammen enn andre.......... men det er da helt greit. Det hender jeg kikker på Sverige-utgaven av programmet. Den er også veldig bra synes jeg. Går samtidig med Beat for Beat, men sendes i reprise på lørdags ettermiddag (trur eg).
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #28 Skrevet 2. april 2006 jo`a... men de kunne jo ikke synge! ← Hvordan hører man det? Jeg hørte ikke at de sang falskt eller noe..hva menes med at de ikke kunne synge, jeg forstår ikke.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #29 Skrevet 8. april 2006 Det var helt ok gjester der nå sist fredag synes jeg - hva synes dere? Stephan Ackles er vel litt for Elvis, men han var helt ok! Hun Kari Gjærum var litt "kjerring" synes jeg...litt for mye "Trost i taklampa"... Hun afro-danseren aner jeg ikke hvem er men hun var da kanskje litt bulldoseraktig? :klø: Han fyren som satt med henne aner jeg heller ikke hvem er...var han homofil og altfor aeriøs og selvhøytidelig? Men han hadde en fin stemme!
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2006 #30 Skrevet 8. april 2006 Hvordan hører man det? Jeg hørte ikke at de sang falskt eller noe..hva menes med at de ikke kunne synge, jeg forstår ikke. ← Man har da god hørsel må vite
Gjest Bellatrix Skrevet 8. april 2006 #31 Skrevet 8. april 2006 Det var helt ok gjester der nå sist fredag synes jeg - hva synes dere? Stephan Ackles er vel litt for Elvis, men han var helt ok! Hun Kari Gjærum var litt "kjerring" synes jeg...litt for mye "Trost i taklampa"... Hun afro-danseren aner jeg ikke hvem er men hun var da kanskje litt bulldoseraktig? :klø: Han fyren som satt med henne aner jeg heller ikke hvem er...var han homofil og altfor aeriøs og selvhøytidelig? Men han hadde en fin stemme! ← Han var kjekk. Arvid Larsen heter han.
Annie Skrevet 8. april 2006 #32 Skrevet 8. april 2006 Arvid Larsen er homofil og har kjæreste i England. Morsomt å se han igjen, jeg sang i kor med han på 90 tallet. Da var han forresten MYE kjekkere...
Anna B. Skrevet 8. april 2006 #33 Skrevet 8. april 2006 På det andre laget hadde Børge Styve fått tildelt Benny Borg og en dame jeg ikke helt har sett før. Stakkars Børge Styve denne gangen da...en villstyring av en middelaldrende B. Borg. Hun damen som var på samme lag hadde ikke hetl publikum med seg, hun var liksom i sin egen verden og sang nokså monotont og kjedelig. ← Måtte bare kommentere trådstarter, selv om det er noen uker siden... Hun som sang på lag med Benny Borg heter Henriette Myhre, og jeg synes hun synger helt fantastisk! Fikk skikkelig frysninger på ryggen... Programmet i går var ikke like fengende - med en litt tuslete pianobenk og en krampebenk...
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #34 Skrevet 9. april 2006 Arvid Larsen er homofil og har kjæreste i England. Morsomt å se han igjen, jeg sang i kor med han på 90 tallet. Da var han forresten MYE kjekkere... ← Utrolig hvordan man kan faktisk se at noen er homofile, da fikk vi rett!
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #35 Skrevet 9. april 2006 Måtte bare kommentere trådstarter, selv om det er noen uker siden... Hun som sang på lag med Benny Borg heter Henriette Myhre, og jeg synes hun synger helt fantastisk! Fikk skikkelig frysninger på ryggen... Programmet i går var ikke like fengende - med en litt tuslete pianobenk og en krampebenk... ← Er det det hun heter...hun var ikke mye flink synes jeg da....kjedelig og uten variasjoner i stemmen, er min mening.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #36 Skrevet 12. mai 2006 Kult, i kveld kommer Heine Totland tilbake! Yes!! :rosasmil:
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #39 Skrevet 14. mai 2006 Det var et nytt program, det som var nå sist. Kjempebra! Flott at Dyrhaug/NRK-produsentene velger kvalitet og heller bruker noen flinke om igjen, framfor mange ulike men middels bra eller dårlige. Jeg ser gjerne Jorunn Erdal, Heine Totland, Trine Rein, LIve Maria Roggen, Odd Renè Andersen, Hege Saugstad, pluss andre flinke om igjen flere ganger (kvalitet), framfor å oppleve amatører/skuespillere og andre dårlige sangere! Beat for Beat er et kjempebra programkonsept! :-D
Annie Skrevet 14. mai 2006 #40 Skrevet 14. mai 2006 Om det var det med Heine Totland og Rein Alexander, så er det et gammelt program.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå