Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Hva feilte de gjestene som var i Beat for Beat nå sist fredag? Dette pleier å være et knallbra program når det er flinke gjester som kan musikk som fag, men nå sist var det ikke mye bra! To menn oppførte seg som harry trøndere, en slags idiotisk "Are og Odin" - look alike ( ) De slo og smalt i pianoet til Nagell-Erichsen og oppførte seg som bajaser...Hva gjør skuespillere fra Trøndelag teater i et musikkprogram? De kunne jo ikke synge annet enn et par innøvde teater-viser som de likevel må kunne synge i teateret. Ikke hadde de publikum med seg heller, de tenkte bare på seg selv... På det andre laget hadde Børge Styve fått tildelt Benny Borg og en dame jeg ikke helt har sett før. Stakkars Børge Styve denne gangen da...en villstyring av en middelaldrende B. Borg. Hun damen som var på samme lag hadde ikke hetl publikum med seg, hun var liksom i sin egen verden og sang nokså monotont og kjedelig. Hva synes andre som så programmet denne gang? Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler. Newt-mod Endret 27. mars 2006 av Newt
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 Jeg er tilbøyelig til å være enig. Hvor er det blitt av alle de i landet her som faktisk KAN synge? :klø:
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Savner folk som Heine Totland, Kåre Conradi, Marian Aas Hansen, Jan Werner (jo, han kan da synge bra hvertfall!), Odd Renè Andersen, Trine Rein, hun vokalisten fra "Skal vi danse", noen som kan synge Sinatra og storbandmusikk, med mange flere! Folk som kan musikk, som er profesjonelle i opptreden og som er flotte å høre på...det gjør programmet helt topp! De to pianistene som er der hver gang er jo kjempeflinke! De er utrolig allsidige og er med på å gjøre propgrammet så bra. Jeg synes ikke noe om skuespillere fra Trøndelag teater (eller andre teatre..), lokale amatører som ikke helt har draget og andre gjester ikke helt kan dette med musikk...slikt merker vi TV-seere med en gang! Håper på flere gode og underholdende program med kvalitet!
Ladyen Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 Jeg ser på hver eneste gang og liker å synge med når jeg gjenkjenner sangene. Enig i at dette ikke var så veldig bra denne gangen. Det blir mere og mere ukjente, som ikke er allverdens å høre på. Det finnes da mange flere å ta av. Gjør ikke noe om gamle travere kommer tilbake, men de må ha en bredere appell enn de to for meg ukjente fyrene. Og de må kunne synge. Nei, jeg er ikke sur. Det snør. Igjen !
Cilla Skrevet 26. mars 2006 #5 Skrevet 26. mars 2006 Jeg synes heller ikke noe om å dra inn f.eks hallo-damer eller programledere på TV som bare er helt greie sangere. Tror Norge er et for lite land, med for lite artister, siden de nå tar med folk for andre tredje og kanskje fjerde gang Før var beat for beat et must på fredagskvelden, men nå ser vi det av og til på web tv på TVen dersom det er en kjedelig tv-kveld.
Catzy Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Tror de har "brukt opp" alle de gode sangerne i Norge, og fyller på med andre av mer varierende kvalitet. Dessverre. Jeg liker programmet veldig godt, men har skrudd av oftere og oftere det siste året. De gutta fra Usett Humor kom sammen med Jannike Kruse og søstre sist gang jeg så. Kruse-søstrene var sikkert flinke, men det var bare ikke komi-gutta. De gangene det er 4 gode sangere, så er det veldig artig, selv om den godeste Dyrhaug kanskje blir litt platt i lengden. Men med dårlige folk på selv bare det ene laget... Da spiller jeg heller XBox fram til Nytt på Nytt. Catzy
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Savner folk som Heine Totland, Kåre Conradi, Jan Werner (jo, han kan da synge bra hvertfall!), Odd Renè Andersen, Trine Rein, hun vokalisten fra "Skal vi danse", noen som kan synge Sinatra og storbandmusikk, med mange flere! *digger Thea*
englefjes Skrevet 27. mars 2006 #9 Skrevet 27. mars 2006 Jeg syns det var litt gøy med de to kompisene til Odin jeg. Var litt forbausa over at de ikke slengte på en andrestemme på Beatles en gang, men syns det var litt gøy at de var litt annerledes enn de andre gjestene (selv om jeg pleier å like programmet uansett). Jeg syns Jannicke eller hva hun het var flink. Frøys litt på ryggen et par ganger og syns hun hadde fine tolkninger. Jeg lo til og med litt av Benny Borg. Hm når jeg tenker etter må jeg ha vært i et veldig rart humør når det programmet gikk...
Gjest LoisLane Skrevet 27. mars 2006 #10 Skrevet 27. mars 2006 Nå synes jeg dere er litt sure - i alle fall tråstarter! Det har vært mange ukjente blad i BfB før, det må vi tåle. Det er nok sant at de fleste (unge) gode artistene er brukt opp - for lengst. Helt fint for meg at det er med noen som har "gått ut på dato". Ikke alle er like opptatt av datostempling. Og hallo - at han dro opp en feit dame - hva har det med saken å gjøre? Hadde programmet blitt bedre for deg hvis han fant en ung og tynn en? De går det jo tretten av på dusinet likevel...
Gjest Gjest_Johanna_* Skrevet 27. mars 2006 #11 Skrevet 27. mars 2006 Vel, Bennys "Husker du"-stil - for eldre- passer ikke helt inn i konseptet da...han virket ikke helt god for å si det mildt. Men han sang bra når han først sang, det skal han ha! Jeg synes de to skuespeillerne fra Trøndelag oppførte seg helt teit...slo go trampet i pianoet, og rølpet i vei. Gleder meg til det er siviliserte folk som kan oppføre seg igjen- og ikke minst: som kan synge- som er gjester der
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #14 Skrevet 28. mars 2006 Disse ← De jentene der høres lovende ut (gleder meg) men de i "Raske menn" kan vel best skuespill/sketsjer (og ikek sang/musikk)?..
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #15 Skrevet 28. mars 2006 De slår nok ikke Sten Åge Han kan virkelig å synge!
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #16 Skrevet 28. mars 2006 De slår nok ikke Sten Åge Han kan virkelig å synge! ← Åge Sten var det vel
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 29. mars 2006 #17 Skrevet 29. mars 2006 De slår nok ikke Sten Åge Han kan virkelig å synge! ← Tja, det kan nok diskuteres.. Takke meg til Heine Totland, Britt-Synnøve Johansen og Gisle Børge Styve!
Annie Skrevet 29. mars 2006 #18 Skrevet 29. mars 2006 De slår nok ikke Sten Åge Han kan virkelig å synge! ← Hvem er det?
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #19 Skrevet 31. mars 2006 Veldig enig i at de gjestene var merkelige ja. Jeg fikk egentlig inntrykk av at de eneste som ble revet med var de selv, ikke publikum.
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2006 #20 Skrevet 31. mars 2006 Hvem er det? ← Glam i Wig Wam (altså vokalisten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå