AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august En i nær familie har blitt alvorlig syk, ting er uvisst og uavklart. Personen er så syk at en ikke oppnår normal kontakt, men er stabil. Jeg vet ikke hvordan takle dette, enten ligger jeg i fosterstilling og gråter, føler på sorg, redsel, skyld og sinne. Eller så føler jeg meg helt apatisk og uten noe kraft. Vet jeg må ta meg sammen og fortsette livet, men vet ikke hvordan, klarer det liksom ikke. Hva blir livet, hvor mye må jeg tåle, føler meg så alene. Gått ned 5kg på 2 uker, sover dårlig, husker ingenting, blitt mange kalde kopp kaffe eller lunken melk, heller opp, men så glemmer jeg det. Hvordan komme igjennom dette, klare å reise meg? Anonymkode: 37a76...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Nei, egentlig ikke. Å skammer meg slik over tankene mine og måten jeg takler det, så hver gang jeg snakker eller møter noen så tar jeg på den sterke masken. Og så brister jeg med en gang jeg snur meg. Grått meg hjem de fleste dager.. Anonymkode: 37a76...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Det er helt normalt å føle det sånn. ❤️ Hør om du kan snakke med fastlegen din eller legen til den som er syk. De er gode å snakke med eller kan henvise deg. Anonymkode: ab7ba...e77
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Har det ganske likt, livet mitt ble ikke som jeg hadde ønsket, barn med utfordringer, bedre halvdel som har fått en alvorlig kronisk sykdom, mistet kontakten med venner, slektninger, blitt økonomisk bedratt av nær familie, intet sosialt nettverk utenom jobben Anonymkode: ac062...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har det ganske likt, livet mitt ble ikke som jeg hadde ønsket, barn med utfordringer, bedre halvdel som har fått en alvorlig kronisk sykdom, mistet kontakten med venner, slektninger, blitt økonomisk bedratt av nær familie, intet sosialt nettverk utenom jobben Anonymkode: ac062...7e2 Klarer du jobb? Jeg skulle egentlig startet opp i jobb igjen, men snudde i døra. Forstår ikke hvordan klare å gjennomføre når tårene presset og hendene skjelver. Jobber med mennesker som trenger mye oppfølging og omsorg, hvordan skal jeg klare å ta meg nok sammen til å kunne gi det? Anonymkode: 37a76...3bb
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 23.8.2025 den 11.46): En i nær familie har blitt alvorlig syk, ting er uvisst og uavklart. Personen er så syk at en ikke oppnår normal kontakt, men er stabil. Jeg vet ikke hvordan takle dette, enten ligger jeg i fosterstilling og gråter, føler på sorg, redsel, skyld og sinne. Eller så føler jeg meg helt apatisk og uten noe kraft. Vet jeg må ta meg sammen og fortsette livet, men vet ikke hvordan, klarer det liksom ikke. Hva blir livet, hvor mye må jeg tåle, føler meg så alene. Gått ned 5kg på 2 uker, sover dårlig, husker ingenting, blitt mange kalde kopp kaffe eller lunken melk, heller opp, men så glemmer jeg det. Hvordan komme igjennom dette, klare å reise meg? Anonymkode: 37a76...3bb Jeg forstår deg ❤️ jeg har hatt det sånn. Livet er så brutalt til tider. Jeg er fortsatt preget av alt, det skjærer i hjertet hver dag fortsatt. Ting blir bedre... Tror det er best du prøver å få noe hjelp, kanskje du kan starte hos fastlegen? Jeg anbefaler det. Jeg gjorde det aldri, jeg skulle være sterk, samtidig ingen å snakke med, da bærer man alt inni seg, men det er ikke verdt det Ønsker deg lykke til,du er ikke alene❤️ Anonymkode: fc34c...989
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Klarer du jobb? Jeg skulle egentlig startet opp i jobb igjen, men snudde i døra. Forstår ikke hvordan klare å gjennomføre når tårene presset og hendene skjelver. Jobber med mennesker som trenger mye oppfølging og omsorg, hvordan skal jeg klare å ta meg nok sammen til å kunne gi det? Anonymkode: 37a76...3bb Klarer jobben ja men kollegaene mine er klar over situasjonen å gå på jobb gjør jeg får ting litt på avstand Anonymkode: ac062...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå