Gå til innhold

Barnefotball - bekledning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som har fotballspillende barn har dere tips til slitesterke bukser det ikke blir hull i med en gang?

Har et barn som nettopp har startet med fotball, det sklitakles og vanlige bomullsjoggebukser blir det hull i etter en trening. 

Spilte selv mye i bevernylonknickers, men disse har jeg ikke funnet i små barnestørrelser. 

Ønsker ikke shorts da det spilles på kunstgress og jeg vil at barnet skal ha minst mulig hudkontakt med gummigranulatet.

Anonymkode: 2dd01...528

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shorts med fotballsokker over knærne liker mine best. Ellers er syntetiske joggebukser mer slitesterke enn bomull 

Anonymkode: b8742...f23

• Liker 2
Skrevet

Her går det i Puma og Hummel joggebukser i syntetisk stoff. Syns de holder seg bra. 

Samtidig føler jeg fotballklær er forbruksvare. 😅 

Mange klubber har rabatt hos den lokale sportsbutikken, ville sjekket ut om de har rabatt en plass. 

Anonymkode: 153c8...234

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her går det i Puma og Hummel joggebukser i syntetisk stoff. Syns de holder seg bra. 

Samtidig føler jeg fotballklær er forbruksvare. 😅 

Mange klubber har rabatt hos den lokale sportsbutikken, ville sjekket ut om de har rabatt en plass. 

Anonymkode: 153c8...234

De har rabatt ja, men klærne er i utgangspunktet så dyre at jeg får tre bukser for prisen av en der i vanlig butikk og om de ikke holder lenge er det ikke verdt prisen.

Jeg får ta en runde i sportsbutikkene her og se om de har noe i riktig størrelse i syntetiske bukser. Aller helst vil jeg ha en Umbro Romero knickers, men har så langt ikke funnet riktig størrelse.

Anonymkode: 2dd01...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...