AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #1 Skrevet 21. august 2025 Dere som har fotballspillende barn har dere tips til slitesterke bukser det ikke blir hull i med en gang? Har et barn som nettopp har startet med fotball, det sklitakles og vanlige bomullsjoggebukser blir det hull i etter en trening. Spilte selv mye i bevernylonknickers, men disse har jeg ikke funnet i små barnestørrelser. Ønsker ikke shorts da det spilles på kunstgress og jeg vil at barnet skal ha minst mulig hudkontakt med gummigranulatet. Anonymkode: 2dd01...528
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #2 Skrevet 21. august 2025 Shorts med fotballsokker over knærne liker mine best. Ellers er syntetiske joggebukser mer slitesterke enn bomull Anonymkode: b8742...f23 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #3 Skrevet 21. august 2025 Her går det i Puma og Hummel joggebukser i syntetisk stoff. Syns de holder seg bra. Samtidig føler jeg fotballklær er forbruksvare. 😅 Mange klubber har rabatt hos den lokale sportsbutikken, ville sjekket ut om de har rabatt en plass. Anonymkode: 153c8...234
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #4 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her går det i Puma og Hummel joggebukser i syntetisk stoff. Syns de holder seg bra. Samtidig føler jeg fotballklær er forbruksvare. 😅 Mange klubber har rabatt hos den lokale sportsbutikken, ville sjekket ut om de har rabatt en plass. Anonymkode: 153c8...234 De har rabatt ja, men klærne er i utgangspunktet så dyre at jeg får tre bukser for prisen av en der i vanlig butikk og om de ikke holder lenge er det ikke verdt prisen. Jeg får ta en runde i sportsbutikkene her og se om de har noe i riktig størrelse i syntetiske bukser. Aller helst vil jeg ha en Umbro Romero knickers, men har så langt ikke funnet riktig størrelse. Anonymkode: 2dd01...528
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå