Slarti Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Jeg har en 17model som jeg har hatt siden den var ny. Angrer ikke på kjøpet. Den har aldri sviktet meg, kun fulgt service hos merkeverksted. Har blandet kjøring, mye småkjøring men også en del LANGkjøring (3-4000km pr mnd på en god sommer) Eneste årsaken til at neste ikke blir Tucson er at jeg skal gå over til EL, så sannsynligvis en Ionic 5. (ønsker meg en Ionic 9 men den blir litt dyr) 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august Slarti skrev (5 minutter siden): Jeg har en 17model som jeg har hatt siden den var ny. Angrer ikke på kjøpet. Den har aldri sviktet meg, kun fulgt service hos merkeverksted. Har blandet kjøring, mye småkjøring men også en del LANGkjøring (3-4000km pr mnd på en god sommer) Eneste årsaken til at neste ikke blir Tucson er at jeg skal gå over til EL, så sannsynligvis en Ionic 5. (ønsker meg en Ionic 9 men den blir litt dyr) Takk for svar! Det er denne jeg ser litt på nå: https://www.finn.no/mobility/item/421907234?ci=12 Anonymkode: 024fb...d7d
Slarti Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for svar! Det er denne jeg ser litt på nå: https://www.finn.no/mobility/item/421907234?ci=12 Anonymkode: 024fb...d7d Jeg hadde styrt unna akkurat den. De felgene som er på den gir alt for lav profil. Ekstrautstyr til mange 10talls tusen som ødelegger kjørekomforten på bilen. Skjønner meg ikke på folk som bryr seg mer om utsende på dekk og felg en kjørekomfort. Du får også bedre motor og girkasse om du går for 17 eller nyere. 1,7 TDI eller om du har penger til ennå nyere så du får 1.6 er det faktisk en sprekere bil. Tro det eller ei men 1,7Literen har mer Hester og Dreiemoment, samt lavere forbruk. Den bilen der er siste før dem bytter generasjon på motor og drivlinje. Prøvde en slik selv, og likte ikke girkassen. Men prøvekjør bilen. Og påse at den har full servicehistorikk hos Merkeverksted. 1
Slarti Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august Kan legge til at "Teknikkpakke" som den er utstyrt med er den rimeligste utgaven. Så den er ikke Sitat fullspekket med utstyr Er ganske mye utstyr den ikke er utstyrt med i forhold til mer påkostede utgaver
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Generelt lager Hyundai og Kia veldig gode biler fra ca. 2015, men er enig med kommentaren over: Prøv én generasjon nyere. Eller prut knallhardt på den du lenka til, 120k kr maks. Anonymkode: 0ebc8...bfa
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august Nei, Hyundai med kun 148.000 km og da var girkasse allerede defekt. Anonymkode: 80191...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå