AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Ikke prosecco, men denne cavaen er god og gir mye for pengene: https://www.aperitif.no/pollisten/produkt/soler-jove-cava-brut,90030 Anonymkode: b7ac2...735 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august Kjøp heller en cava eller cremant. Anonymkode: a7417...237
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august Valdobbiadene Prosecco Superiore syns jeg er god. Anonymkode: 4d485...d45
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august Jeg er også glad i crémant 👌🏻 Anonymkode: 5de85...caf
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august Spør betjeningen på vinmonopolet. De har masse kurs og mye kunnskap. De vil kunne gi deg bedre svar enn vi gir deg her. Anonymkode: 5f7f6...3fc
c_buk Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august Nå står det ikke noe om hva som er for dyr, men denne: https://www.vinmonopolet.no/Land/Italia/Veneto/Conegliano-Valdobbiadene-Prosecco/Senior-Bortolomiol-Prosecco-Superiore-Millesimato/p/7862401. Er i utgangspunktet ikke veldig glad i prosecco, men denne synes jeg er en god og rimelig variant. Legger man på 50-100 kroner får man f.eks langt bedre alternativer som en Franciacorta
AnonymBruker Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august Haha. Jeg er også (mest) glad i crémant og cava, men når trådstarter spør etter prosecco, så bør man vel svare i henhold til spørsmålet? Til TS: Synes Giol Prosecco Spumante Brut ofte pleier å være blant de bedre alternativene. Ligger vel på rundt 160 kroner:) Anonymkode: a9466...3d4 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Spør betjeningen på vinmonopolet. De har masse kurs og mye kunnskap. De vil kunne gi deg bedre svar enn vi gir deg her. Anonymkode: 5f7f6...3fc Du kan jo ikke utelukke at noen her jobber på vinmonopolet? Eller har nok kunnskap til å svare på det TS spør om. Det er jo ikke akkurat et spesielt spisset spørsmål. Anonymkode: b7ac2...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå