AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #41 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Like barn leker best sies det. Anonymkode: 61163...14d Det virker ikke som de vil leke med hverandre i dette tilfellet. Anonymkode: 8b858...6b1 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #42 Skrevet 21. august 2025 SoMe har gjort folk desillusjonert. Det at venninnene dine trykker liker på bildet ditt og forteller deg hvor fin du er har ingen merkbar verdi på Tinder. Der får du den kalde sannheten. Anonymkode: 61163...14d 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #43 Skrevet 21. august 2025 Det er få kvinner på Tinder. Kun 20%, mange av de er falske profiler. Men det er det samme som med menn, de attraktive er på Tinder i max noen uker, før de blir snappet opp. Det sagt, jeg lagde en mannlig profil en gang, kun for å se hva menn ser, og kvinner legger mye mer flid i profilen sin. Fine bilder, god bio. Selvfølgelig noen her og der med duckface og filter, men mye høyere snitt på kvinnene, enn mennene. Anonymkode: 53794...503 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #44 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er få kvinner på Tinder. Kun 20%, mange av de er falske profiler. Men det er det samme som med menn, de attraktive er på Tinder i max noen uker, før de blir snappet opp. Det sagt, jeg lagde en mannlig profil en gang, kun for å se hva menn ser, og kvinner legger mye mer flid i profilen sin. Fine bilder, god bio. Selvfølgelig noen her og der med duckface og filter, men mye høyere snitt på kvinnene, enn mennene. Anonymkode: 53794...503 Takk, jeg trengte en god latter 😂 Anonymkode: 61163...14d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #45 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det sagt, jeg lagde en mannlig profil en gang, kun for å se hva menn ser ...ting som aldri har skjedd Anonymkode: 836a8...399 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #46 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det finnes ingen uattraktive kvinner. Alle har noe fint ved seg. F.eks. kan et enkelt smil lyse opp en kvinne til noe veldig vakkert. Anonymkode: a969d...4fb Finnes det uattraktive menn da ? Eller er ingen kvinner uattraktive selv om de ser ut som styggen selv eller oppfører seg som narsissister ? Anonymkode: 85195...fbb
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #47 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finnes det uattraktive menn da ? Eller er ingen kvinner uattraktive selv om de ser ut som styggen selv eller oppfører seg som narsissister ? Anonymkode: 85195...fbb KG brukeres oppheng i «narsissisme» er helt uten sidestykke… Anonymkode: 61163...14d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #48 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ...ting som aldri har skjedd Anonymkode: 836a8...399 Hvorfor skulle ikke det skjedd? Jeg er nysgjerrig og det tok meg under 3 min p lage en falsk profil. Slettet den etter å ha sett på noen 100 profiler. Matchet ikke med noen, selvfølgelig. Så lagde jeg min egen. Og fant mannen. Anonymkode: 53794...503
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #49 Skrevet 21. august 2025 Tenker det finnes attraktive menn og kvinner på tinder. Folk liker forskjellig sånn er det jo bare. Synes både denne tråden og tråden om uattraktive menn er tåpelig og slem. Om man skal gå etter den som er penest alltid så er det jo lett for at man ikke finner noen. Har man litt like interesser og god kjemi så kommer man langt, da blir personen som regel attraktiv også. Anonymkode: 92f29...a4c 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #50 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle ikke det skjedd? Jeg er nysgjerrig og det tok meg under 3 min p lage en falsk profil. Slettet den etter å ha sett på noen 100 profiler. Matchet ikke med noen, selvfølgelig. Så lagde jeg min egen. Og fant mannen. Anonymkode: 53794...503 Andre ting du gjorde som 17 åring? Anonymkode: 61163...14d 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #51 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker det finnes attraktive menn og kvinner på tinder. Folk liker forskjellig sånn er det jo bare. Synes både denne tråden og tråden om uattraktive menn er tåpelig og slem. Om man skal gå etter den som er penest alltid så er det jo lett for at man ikke finner noen. Har man litt like interesser og god kjemi så kommer man langt, da blir personen som regel attraktiv også. Anonymkode: 92f29...a4c Godt å høre du overbeviser deg selv. Anonymkode: 61163...14d
SPOCA Skrevet 21. august 2025 #52 Skrevet 21. august 2025 Vel, også uattraktive kvinner vil ha seg kjæreste. Jeg fant meg heldigvis en mann til slutt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #53 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Andre ting du gjorde som 17 åring? Anonymkode: 61163...14d Jeg gjorde mye rart som 17-åring, ja. 18 års grense på Tinder, men. Var vel i midten 20 årene, er noen år siden. Kanskje menn bør gjøre det samme, så ser de faktisk at kvinner må gjennom flere 1000 udugelige profiler. Anonymkode: 53794...503
HemmeligSpion Skrevet 21. august 2025 #54 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvorfor er det nesten bare uattraktive kvinner på tinder? Anonymkode: 8b858...6b1 Kvinner som er attraktive trenger ikke Tinder. På samme som støttehjul er et hjelpemiddel for de som vil sykle, så er Tinder et støttehjul for de som vil ha kjæreste. Attraktive kvinner trenger ikke det støttehjulet. Det samme gjelder forøvrig menn.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #55 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg gjorde mye rart som 17-åring, ja. 18 års grense på Tinder, men. Var vel i midten 20 årene, er noen år siden. Kanskje menn bør gjøre det samme, så ser de faktisk at kvinner må gjennom flere 1000 udugelige profiler. Anonymkode: 53794...503 Ja, man må vel legitimere seg. Men uansett. Gud så flaut.🙈 Anonymkode: 61163...14d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #56 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ja, man må vel legitimere seg. Men uansett. Gud så flaut.🙈 Anonymkode: 61163...14d Du har opplevd lite i livet, om du synes dét er flaut… Man trenger mail eller mobil nr. Anonymkode: 53794...503 1
Fremmed fugl Skrevet 21. august 2025 #57 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, jeg sjekket på kontoen til en annen mann som drar mye damer, samme greia. Anonymkode: 8b858...6b1 Nei, hva? Jeg beskrev hvordan slike apper fungerer. Tidligere innen Tinder endret algoritme, så var det en relativ enkel attraksjon score som styrte hvilke profiler som ble vist. Nå er algoritmen mye mer avansert, men grunnprinsippen er at appen ikke vil vise deg profiler som er "utenfor din liga".
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #58 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenker det finnes attraktive menn og kvinner på tinder. Folk liker forskjellig sånn er det jo bare. Synes både denne tråden og tråden om uattraktive menn er tåpelig og slem. Om man skal gå etter den som er penest alltid så er det jo lett for at man ikke finner noen. Har man litt like interesser og god kjemi så kommer man langt, da blir personen som regel attraktiv også. Anonymkode: 92f29...a4c Enig. Men jeg begynner å få en kvalm smak i munnen av hele begrepet "attraktiv". Folk slenger det rundt seg her som om det forklarer hele universets orden. Jeg tror det egentlig bare betyr "populær og ettertraktet" og at enkelte helst vil ha det de tror at alle andre vil ha. Selv har jeg aldri tenkt om kvinner jeg ser/møter "hvor attraktiv er hun?". Jeg kan like ett eller annet ved henne uten å kunne forklare det for andre, ikke nødvendigvis for meg selv engang. Eller så er det bare ikke noe spesielt som tiltaler meg, selv om jeg kan tenke at "tja, hun er nok en mange menn snur seg etter". Hva andre ville definere som "attraktiv" bryr meg alldeles ikke. Hva jeg selv føler, derimot. Nå er jeg demiseksuell (mann) og man sier at demiseksuelle ikke opplever "primær seksuell tiltrekning", så tiltrekning for i alle fall meg handler om mye mer og ofte annet enn utseende isolert sett. Mer som mange kvinner kan beskrive det, forøvrig. Så jeg blir også drittlei av overfladiske menn som tar det for gitt at alle menn er like overfladiske som dem selv. Og det er de som påstår at det er noe som heter "objektivt attraktiv". Jeg har nå selv aldri opplevd tiltrekning som ikke ble opplevd 100% subjektivt av meg selv, men mulig det er jeg som er litt rar? Det er ikke viktig for meg at andre enn meg tiltrekkes av det samme som jeg tiltrekkes av. Men altså, jeg identifiserer meg som et individ. Anonymkode: bd0fe...0a7 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #59 Skrevet 21. august 2025 Fremmed fugl skrev (6 timer siden): Nei, hva? Jeg beskrev hvordan slike apper fungerer. Tidligere innen Tinder endret algoritme, så var det en relativ enkel attraksjon score som styrte hvilke profiler som ble vist. Nå er algoritmen mye mer avansert, men grunnprinsippen er at appen ikke vil vise deg profiler som er "utenfor din liga". Generelt er det få attraktive kvinner på Tinder. Som andre sier: Tinder er et støttehjul for de som trenger det. Anonymkode: 8b858...6b1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #60 Skrevet 21. august 2025 3 typer kvinner på på tinder. 1. De som er sporty og glad i fjellturer, samt de som later som de er det. 2. Unge bimboer med fillers og som generelt ser ut som svigermors mareritt 3. En liten gjeng med helt normale kvinner. Heldigvis fant jeg ei i kategori 3 Anonymkode: 7fad4...7c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå