AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Hvorfor er det nesten bare uattraktive kvinner på tinder? Anonymkode: 8b858...6b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Fordi det bare er uattraktive menn som søker Anonymkode: 39580...970 17 4
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det bare er uattraktive menn som søker Anonymkode: 39580...970 Nei, nå tenker jeg på kvinnene her, ikke mennene. Anonymkode: 8b858...6b1 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Mange pene, men uattraktive ellers ja. Mange divaer som ser på seg selv som Guds gave til menneskeheten, eller tror de er langt mer interessante enn de er. Heldigvis er det lett å sveipe forbi disse eller unmatche når man merker at de er på den måten. Skal sies at jeg sveiper mest på damer i tyveårene. Blir enklere å få til dates og gode samtaler dess eldre damene er. Anonymkode: 386ae...733 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, nå tenker jeg på kvinnene her, ikke mennene. Anonymkode: 8b858...6b1 Ja. Og de attraktive kvinnene trekker dit de attraktive mennene er. Altså ikke Tinder. Anonymkode: 39580...970 4 8
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, nå tenker jeg på kvinnene her, ikke mennene. Anonymkode: 8b858...6b1 De er der selvfølgelig for å menge seg med alle de uattraktive mennene, vel! Man menger seg jo med de i samme "liga" har jeg hørt. Rart du ikke skjønte det. Men du er vel ikke så smart. Anonymkode: d60e2...17b 6
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august man er selvskader hvis man er på tinder. Anonymkode: 970bb...280 3 8
AnonymBruker Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor er det nesten bare uattraktive kvinner på tinder? Anonymkode: 8b858...6b1 Spesifiserer hva du mener selv er attraktivt? Anonymkode: 1c9d9...b27 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor er det nesten bare uattraktive kvinner på tinder? Anonymkode: 8b858...6b1 At DU synes noen er uattraktiv, betyr jo ikke at alle synes det. Så premisset i spørsmålet ditt er feil. Spørsmåle ditt burde heller vært: Hvorfor blir jeg tiltrukket av så få av kvinnene på Tinder? Anonymkode: b87bd...600 4 11
AnonymBruker Skrevet 20. august #10 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spesifiserer hva du mener selv er attraktivt? Anonymkode: 1c9d9...b27 Ikke pene. Anonymkode: 8b858...6b1
AnonymBruker Skrevet 20. august #11 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At DU synes noen er uattraktiv, betyr jo ikke at alle synes det. Så premisset i spørsmålet ditt er feil. Spørsmåle ditt burde heller vært: Hvorfor blir jeg tiltrukket av så få av kvinnene på Tinder? Anonymkode: b87bd...600 Det er noe som heter objektivt attraktivt og det er lite av det på tinder. Anonymkode: 8b858...6b1
AnonymBruker Skrevet 20. august #12 Skrevet 20. august Hva definerer du som en attraktiv dame? Det som er pent for deg er jo ikke nødvendigvis pent for meg. Anonymkode: e9b4b...7c9 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #13 Skrevet 20. august Det finnes ingen uattraktive kvinner. Alle har noe fint ved seg. F.eks. kan et enkelt smil lyse opp en kvinne til noe veldig vakkert. Anonymkode: a969d...4fb 6
AnonymBruker Skrevet 20. august #14 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det finnes ingen uattraktive kvinner. Alle har noe fint ved seg. F.eks. kan et enkelt smil lyse opp en kvinne til noe veldig vakkert. Anonymkode: a969d...4fb Da får du si noe tilsvarende til de som rakker ned på menn i den andre tråden. Anonymkode: 8b858...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #15 Skrevet 20. august De pene trenger jo ikke å være på Tinder. Anonymkode: f9872...240 8 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #16 Skrevet 20. august Du er vel overdrevent kresen da, eller du bare responderer dårlig på en slik arena. Muligens er du skadet av å ha vært for mye på slike apper, altså man kan jo finne noe feil med alle. Et bilde og en tekst er jo bare så lett å dømme og pirke på, det mangler jo en aura av energi, sjarm og følelser. Man blir ekstremt selektiv og overtenker. Når man møter noen i virkeligheten bruker man jo alle sansene, ikke bare øynene. Anbefaler deg å søke i det virkelige liv, mobilen har fucket deg! Anonymkode: 72fa4...890 2 1
Mardina Skrevet 20. august #17 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvorfor er det nesten bare uattraktive kvinner på tinder? Anonymkode: 8b858...6b1 Har du hentet inspirasjon fra den andre tråden? 😄 Det finnes alle typer folk på dating-apper. Det er heller ikke noe fasitsvar på hva folk faller for. Personlig synes jeg personlighet går over utseende. Jeg er ikke pen utseendemessig + at jeg er bred som en låvedør...... MEN.... Jeg er snill, god, omsorgsfull, et medmenneske og stiller opp for de jeg er glad i. Det er egenskaper som er viktigere enn utseende. 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #18 Skrevet 20. august Er du kanskje bare kresen? Anonymkode: df62d...543 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #19 Skrevet 20. august Mardina skrev (3 timer siden): Har du hentet inspirasjon fra den andre tråden? 😄 Det finnes alle typer folk på dating-apper. Det er heller ikke noe fasitsvar på hva folk faller for. Personlig synes jeg personlighet går over utseende. Jeg er ikke pen utseendemessig + at jeg er bred som en låvedør...... MEN.... Jeg er snill, god, omsorgsfull, et medmenneske og stiller opp for de jeg er glad i. Det er egenskaper som er viktigere enn utseende. Jeg skulle akkurat til å skrive det samme! Alle steder er attraktiv = pen, men det stemmer jo ikke. Muligens blant tenåringer, men de som har levd en stund vet bedre. Det må da være bedre å finne en partner som er attraktiv på andre områder. De fleste ser jo sånn noenlunde ut, og det er forskjellig hva vi liker av utseende. Attraktiv i forhold til ordnet/god økonomi, god arbeidsmoral, snill og omsorgsfull osv. betyr da så mye mer! Anonymkode: 6cf4e...c9e 3 3
AnonymBruker Skrevet 20. august #20 Skrevet 20. august De pene er jo opptatt, de finnes ikke på Tinder. Ganske logisk. Anonymkode: f776e...7ec 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå