Mossa Skrevet 26. mars 2006 #42 Skrevet 26. mars 2006 Nei, jeg synes i grunn ikke det. Jeg føler meg ikke helt topp hele tiden, men for det meste synes jeg at jeg har et greit utseende og er fornøyd med meg selv. (i tenårene tror jeg de fleste opplevde seg selv som langt fra perfekte, men det går heldigvis over når man vokser til. Så fremt at man ikke blir fortalt hvor ubrukelig man er, selvsagt)
Gilette Skrevet 26. mars 2006 #43 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Synes ikke jeg er stygg nei, men kunne godt ha gått ned to kg til og fiksa litt på nesa.. men det er bagateller! så jeg er fornøyd:) Endret 26. mars 2006 av Gilette
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #44 Skrevet 26. mars 2006 Nei, jeg synes ikke jeg er stygg. Ganske søt, egentlig, men langt fra modellutseende, uten at jeg savner noe. Men jeg kan jo ha dårlige dager hvor jeg iKKE føler meg attraktiv. Da jeg var tenåring, og til litt oppi tjueårsalderen, synes jeg jeg var håpløs, men det gikk over av seg selv omtrent. jeg synes det er så trist å lese at noen synes de er direkte stygge (til og med folk jeg har sett bilde av her og som definitivt er penere enn meg). Jeg skjønner at det er vanskelig å tro noe annet når folk forteller en at en er stygg. Men husk på at folk som sier sånt oftest gjør det for å holde en nede psykisk - antagelig synes de ikke engang at dere ER stygge, de bare ser at det sårer dere, drittsekker som de er. Jeg har levd i snart tredve år, og kan faktisk ikke huske at jeg har sett et direkte stygt menneske...
Polluela Skrevet 26. mars 2006 #45 Skrevet 26. mars 2006 Synes som regel jeg verken er pen eller stygg, men det finnes også dager når jeg synes jeg er en av delene. Det går i perioder. Men som regel har jeg ganske dårlig selvbilde.
Gjest marthepia Skrevet 26. mars 2006 #46 Skrevet 26. mars 2006 Nei, jeg synes ikke jeg er stygg. Selvfølgelig har jeg noen dager der jeg er på bånn. Jeg er vel ganske vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #48 Skrevet 26. mars 2006 Jeg følte meg stygg da jeg var tenåring, nå når jeg er i slutten av tjueårene føler jeg meg penere og penere. Dette kommer av at jeg oftere og oftere får positiver tilbakemeldinger mtp utseendet mitt, og det gjør godt for en stakkars liten selvtillit...
Gjest nobilian Skrevet 27. mars 2006 #49 Skrevet 27. mars 2006 Bare for jenter, eller? For egen del var jeg 20 da jeg første gang fikk høre at jeg så bra ut. Hadde aldri hørt at jeg var stygg heller, men mangel på komplimenter er jo også noe man merker. Det morsomme er vel at jeg selv har likt utseendet mitt bedre fra den dagen jeg ble klar over at jeg er god til å jobbe. Selvtilliten ble liggende mer synlig, og komplimentene kom plutselig langt oftere. Psyke er en rar greie. Per dato? 9/10.
Ravenna Skrevet 27. mars 2006 #50 Skrevet 27. mars 2006 Ja, særlig når jeg er usminket og nettopp har våknet. Det er også mye jeg vil forandre ved meg selv. Har heldigvis aldri hørt noen si at jeg er stygg, og jeg har i grunn fått mange fine komplimenter opp gjennom årene jeg kan leve på
Abr@xas Skrevet 27. mars 2006 #51 Skrevet 27. mars 2006 Usminket, rett etter at jeg har stått opp er jeg vel ikke akkurat noen skjønnhet...
Gjest Hippopotamus Skrevet 27. mars 2006 #53 Skrevet 27. mars 2006 Jeg skulle ønske at mennesker kunne ta litt mere hensyn, jeg. Ser man noen man synes er stygge, som man kanskje ikke engang kjenner, så skulle man ikke tro det var nødvendig å gå bort bare for å fortelle vedkommende hvor stygg h*n er...
Gjest pen Skrevet 27. mars 2006 #54 Skrevet 27. mars 2006 Jeg tror det er sånn med de fleste av oss at det alltid er noe med en selv som man synns bør være bedre. Jeg er fornøyd med meg selv, og kjæresten min er fornøyd med meg.
Gjest Zenta Skrevet 27. mars 2006 #56 Skrevet 27. mars 2006 Jeg er kjempe fornøyd med mitt utseende og det er jeg glad for. Har alltid fått høre at jeg er nydelig og kjempe pen så da må man jo bare være fornøyd da
misseng Skrevet 27. mars 2006 #57 Skrevet 27. mars 2006 jeg synes jeg er ganske så normal. et par ting jeg kunne tenke meg og forandre på men ikke noen store greier. stort sett fornøyd ja. har aldri blitt fortalt at jeg er stygg i hvert fall.
Trampe Skrevet 27. mars 2006 #58 Skrevet 27. mars 2006 Jeg har aldri sett på meg selv som stygg, uansett om jeg er premenstruell, kvisete eller strømpetrøtt... Og jeg er langt fra modellvakker. Kunne godt gått ned et par kilo, men jeg er stort sett fornøyd med meg selv. For meg så er stygg noe man er på innsiden, ikke på utsiden. Såklart finnes det mennesker som er mindre heldige med utseendet, men direkte stygg rent utseendemessig? Jeg har ikke møtt noen.
Seigdama Skrevet 27. mars 2006 #59 Skrevet 27. mars 2006 Enig med Ithaca. Er man pen/stygg på innsiden, synes jeg man blir det på utsiden også. Hvis noen oppfører seg skikkelig dårlig, klarer jeg ikke å synes at de er pene utenpå heller. Mens er man derimot snill og god osv på innsiden, blir man automatisk pen på utsiden også.
Gjest noe pent i alle Skrevet 27. mars 2006 #60 Skrevet 27. mars 2006 det finns noe pent i alle-ingen er støgge-selv synns jeg at jeg er pen på insiden og utenpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå