Gå til innhold

Hvilken er best av disse laptoppene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samsung Galaxy Book4 Edge X1P/16/256 15,6" Copilot+ PC - Elkjøp | Elkjøp

Trenger en ny pc, da min laptop begynner å skrante. Den må ha lader i konstant, ene vifta har røket så den bare piper høylytt bare jeg starter den. Veldig slitsom å bruke kan man si. Så jeg ser etter en ny. Batteritid er viktig da jeg er dritt lei å ikke kunne plugge den ut. Den skal ikke brukes til så veldig mye. Se på serier, surfe, kanskje noe tyngre i ny og ne. Men ønsker en som er veldig stillegående og har god batteritid og skjapp generelt. Har sett på disse 2, men er usikker på hvem jeg skal gå for. Har ikke lyst til å bruke mer en 9000kr.

Kom gjerne med flere forslag om noen har noe :)

Anonymkode: 97c33...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenovo PCen har 512 GB lagring, AMD prosessor, litt større batteri og er litt lettere.

På bekostning av 1000 kr ekstra.

Kjenner ikke hvordan ytelsen til Snapdragon CPU er i forhold til Intel og AMD.

Skrevet (endret)

Lenovo PCen er best.

Endret av Fountaine
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge er crap som kan hives ganske snart.

Sorry, men akkurat nå er det Apple sine som er best.

En enkel Air med M-chip kan du bruke i dagesvis uten å måtte lade. Den kan ta heavy last (kun spiss) og er en fantatisk og bekymringsfri maskin for de neste 5 årene. 

Og plast er det heller ikke. 

Anonymkode: e51bf...f58

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Begge er crap som kan hives ganske snart.

Sorry, men akkurat nå er det Apple sine som er best.

En enkel Air med M-chip kan du bruke i dagesvis uten å måtte lade. Den kan ta heavy last (kun spiss) og er en fantatisk og bekymringsfri maskin for de neste 5 årene. 

Og plast er det heller ikke. 

Anonymkode: e51bf...f58

Akkurat nå er det også tilbud på Macbook Air, så hvis TS vil slenge på 1790 så får man en svært god laptop.

https://www.komplett.no/product/1321999/pc-tilbehoer/pc-baerbar-laptop/macbook-air-13-m4-2025-256gb-midnatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...