AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Samsung Galaxy Book4 Edge X1P/16/256 15,6" Copilot+ PC - Elkjøp | Elkjøp Trenger en ny pc, da min laptop begynner å skrante. Den må ha lader i konstant, ene vifta har røket så den bare piper høylytt bare jeg starter den. Veldig slitsom å bruke kan man si. Så jeg ser etter en ny. Batteritid er viktig da jeg er dritt lei å ikke kunne plugge den ut. Den skal ikke brukes til så veldig mye. Se på serier, surfe, kanskje noe tyngre i ny og ne. Men ønsker en som er veldig stillegående og har god batteritid og skjapp generelt. Har sett på disse 2, men er usikker på hvem jeg skal gå for. Har ikke lyst til å bruke mer en 9000kr. Kom gjerne med flere forslag om noen har noe Anonymkode: 97c33...98c
TBL12 Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Lenovo PCen har 512 GB lagring, AMD prosessor, litt større batteri og er litt lettere. På bekostning av 1000 kr ekstra. Kjenner ikke hvordan ytelsen til Snapdragon CPU er i forhold til Intel og AMD.
Fountaine Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august (endret) Lenovo PCen er best. Endret 20. august av Fountaine 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Begge er crap som kan hives ganske snart. Sorry, men akkurat nå er det Apple sine som er best. En enkel Air med M-chip kan du bruke i dagesvis uten å måtte lade. Den kan ta heavy last (kun spiss) og er en fantatisk og bekymringsfri maskin for de neste 5 årene. Og plast er det heller ikke. Anonymkode: e51bf...f58
Fountaine Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Begge er crap som kan hives ganske snart. Sorry, men akkurat nå er det Apple sine som er best. En enkel Air med M-chip kan du bruke i dagesvis uten å måtte lade. Den kan ta heavy last (kun spiss) og er en fantatisk og bekymringsfri maskin for de neste 5 årene. Og plast er det heller ikke. Anonymkode: e51bf...f58 Akkurat nå er det også tilbud på Macbook Air, så hvis TS vil slenge på 1790 så får man en svært god laptop. https://www.komplett.no/product/1321999/pc-tilbehoer/pc-baerbar-laptop/macbook-air-13-m4-2025-256gb-midnatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå