AnonymBruker Skrevet 19. august 2025 #21 Skrevet 19. august 2025 Vigdis: «Jeg hater menn. De er egoistiske rasshøl, utro, løgnere og all faenskap du kan tenke deg. Gud som jeg hater mannfolk!» … Vigdis: « Hei dere på KG, hvor kan jeg møte seriøse menn?» Anonymkode: 93adb...8ac 4 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2025 #22 Skrevet 19. august 2025 Gratis skrev (6 minutter siden): Se de 2 første minuttene her så har du svaret ditt 😁 Sitat fra videoen No guy looks at Lauren sánchez, now Lauren sánchez Bezos and thinks wow, she looks beautiful. Vel? Hva med Jeff Bezos? 😅 Morsomt ironisk at han ikke forsto han nettop påsto at den nylig giftede dama til verdens rikeste mann ikke er pen for menn, etter å ha kapret verdens rikeste mann. Jeg sier ikke han er en catch, men for en del damer der ute. Selvsagt ser de trenden i at noen menn, spesielt de rike liker plastik looken og dermed kommer til å skaffe seg den. Det var et dårlig argument, han burde heller ha snakket om farene med det, kanskje han gjorde, jeg hoppet rundt for å få et raskere inntrykk og også slippe å høre, jeg er lei av å bli provosert av denne type ting. Denne videoen er svært upolitelig skapt, dette er en sånn video ment for å egge opp menn, den forteller delvis sannheter, men ikke fulle sannheten. Se etter trygge mennesker, når du søker hva du skal tro på, spesielt dem som viser selvinnsikt, tvil hvor det ikke gjør dem upolitelig men politelig og det viser et snev av forståelse. Han her påstår, men han forholder seg til damer, hvor stor mengde med mennesker er ikke det? Han står objektovt dårlig til om han påstår å kjenne dem alle for denne sannheten er exposed videoen sin. Noen av damene var også pene damer, så hvorfor delutional for å ønske en pen mann? Han skaper et narrativ, og det er en svært negativt og lite reflektert et. Anonymkode: c397d...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2025 #23 Skrevet 19. august 2025 Fordi metoo og de greiene er funnet opp for å skremme uattraktive menn fra og ta kontakt i virkeligheten, og da må de gå til tinder hvor man ikke i like stor grad blir stemplet som creepy om utseende ikke er på plass. De attraktive blir ikke stemplet som creepy og kan fortsatt ta kontakt i virkeligheten. Anonymkode: ea1ee...105 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #24 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor er det nesten bare uattraktive menn på tinder? Anonymkode: 21719...8ae Damer er ekstremt kresne på utseende. Anonymkode: 50f96...1e4 4 1
kommodevaran Skrevet 20. august 2025 #25 Skrevet 20. august 2025 Om du mener fysisk uattraktive, så kan det være så enkelt som at mange menn er så dårlige til å velge bilder av seg selv at det er til å grine av. Jeg bor på et lite sted og ramlet over enkelte kjensfolk i løpet av min korte tid på tinder, og min tanke var stort sett "Seriøst? Var dette det beste bildet du kunne finne av deg selv?" Blant annet en som jeg vet at er kjempesjarmerende og har et smil som kan gjøre deg mo i knærne, men som kun hadde tinder-bilder der han var gravalvorlig. 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #26 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fordi metoo og de greiene er funnet opp for å skremme uattraktive menn fra og ta kontakt i virkeligheten, og da må de gå til tinder hvor man ikke i like stor grad blir stemplet som creepy om utseende ikke er på plass. De attraktive blir ikke stemplet som creepy og kan fortsatt ta kontakt i virkeligheten. Anonymkode: ea1ee...105 Noen av de mest creepy mennene jeg har møtt, er fysisk attraktive. Det var ikke nok for dem å få oppmerksomhet fra damene som er interessert i dem, så de vil tvinge gjennom at de får noe seksuelt fra alle. Metodene deres er alt fra vulgære forslag ut av det blå eller uvelkommen tafsing. Motsatt har jeg blitt lagt an på av mindre fysisk attraktive menn som ikke var creepy i det hele tatt. De hadde gode sosiale evner eller det skinte ihvertfall igjennom at de ikke hadde vonde intensjoner. Anonymkode: fa7bd...eea
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #27 Skrevet 20. august 2025 Se deg rundt på alle menn som er i forhold. Er de egentlig så attraktive? Det skal mer til enn et pent utseende for å bli værende i et langt og godt forhold. Vær litt mindre opptatt av utseende, og fokuser mer på personlige egenskaper. En manns viktigste egenskap med tanke på forhold, er at han faktisk vil ha deg. Så i stedet for å jakte på "den rette", bør fokus settes på å være den rette. Anonymkode: 27dbe...888 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #28 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fordi de beste er på tinder i max noen uker. De andre er allerede opptatt. Anonymkode: 12e17...b06 Definer de "beste" Anonymkode: 50f96...1e4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #29 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): De fine er opptatt, blandt annet av meg. Anonymkode: 4b033...413 De "fine", hmf 😠 Anonymkode: 50f96...1e4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #30 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): De fine er opptatt, blandt annet av meg. Anonymkode: 4b033...413 Hahaha. Artig svar😄 Anonymkode: 944ea...070
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #31 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): De fineste er opptatt, og de få andre som er fine på Tinder, er ikke så fine på innsiden. I alle fall ikke de som har vært der lenge. De må det være noe galt med. Anonymkode: ef56e...a0f Ikke vær så utseendefiksert. Anonymkode: 50f96...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #32 Skrevet 20. august 2025 Hva som er attraktivt er subjektivt. At DU synes at noen er uattraktiv, betyr ikke at ALLE synes det. Så spørsmålet ditt er feil. Anonymkode: 52103...3c1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #33 Skrevet 20. august 2025 kommodevaran skrev (8 timer siden): Om du mener fysisk uattraktive, så kan det være så enkelt som at mange menn er så dårlige til å velge bilder av seg selv at det er til å grine av. Jeg bor på et lite sted og ramlet over enkelte kjensfolk i løpet av min korte tid på tinder, og min tanke var stort sett "Seriøst? Var dette det beste bildet du kunne finne av deg selv?" Blant annet en som jeg vet at er kjempesjarmerende og har et smil som kan gjøre deg mo i knærne, men som kun hadde tinder-bilder der han var gravalvorlig. Takke meg til ekte bilder som viser hvordan de ser ut, kvinner har veldig sjeldent bilder som viser virkeligheten . Anonymkode: f70aa...7e9 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #34 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takke meg til ekte bilder som viser hvordan de ser ut, kvinner har veldig sjeldent bilder som viser virkeligheten . Anonymkode: f70aa...7e9 Det er sannt, og man blir selvsagt premiert jo mer man klarer å fremheve et urealistisk utsendet. Spesielt dem som tjener av utsendet sitt. Anonymkode: c397d...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #35 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takke meg til ekte bilder som viser hvordan de ser ut, kvinner har veldig sjeldent bilder som viser virkeligheten . Anonymkode: f70aa...7e9 men hvis man viser frem realistiske bilder som man ikke er "verdens kuleste" på (dvs enkelt portrettbilde uten sminke hvor man prøver å være så hverdagslig som mulig) så tenker bare (enkelte) menn at: supert, hun har dårlig selvtillit, jeg kan behandle henne som dritt. Anonymkode: 2689a...fdf 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #36 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): men hvis man viser frem realistiske bilder som man ikke er "verdens kuleste" på (dvs enkelt portrettbilde uten sminke hvor man prøver å være så hverdagslig som mulig) så tenker bare (enkelte) menn at: supert, hun har dårlig selvtillit, jeg kan behandle henne som dritt. Anonymkode: 2689a...fdf Da kutter du ut dem før de behandler deg som dritt? Du kan ikke måtte gå med sminke foreksempel sånn tilfelle en dum mann tror han kan behandle deg dårlig over det? Folk må lære å oppføre seg. Bli kjennt med folk, ikke slipp noen inn før du gjør. Ha en viss avstand der. Anonymkode: c397d...2d3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #37 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Diagnose: feminist Fremtidsutsikter: katter Anonymkode: 187a1...74c 👍 Anonymkode: 50f96...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #38 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Damer er ekstremt kresne på utseende. Anonymkode: 50f96...1e4 Dessverre sant. Jeg har mange i livet mitt som kunne gått god for at jeg er solid vare, men det har jo ingen betydning om man ikke kommer seg på date i utgangspunktet. Ok, så ser jeg ikke ut som noen Brad Pitt, men jeg er i all beskjedenhet bedre kjærestemateriale. Anonymkode: 7e4d8...9d5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #39 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dessverre sant. Jeg har mange i livet mitt som kunne gått god for at jeg er solid vare, men det har jo ingen betydning om man ikke kommer seg på date i utgangspunktet. Ok, så ser jeg ikke ut som noen Brad Pitt, men jeg er i all beskjedenhet bedre kjærestemateriale. Anonymkode: 7e4d8...9d5 Allikevel påstår de at de ikke er det. Merkelige folk. Anonymkode: 50f96...1e4 1
Fountaine Skrevet 20. august 2025 #40 Skrevet 20. august 2025 Damer ser ting på utseende til menn og kvinner som mange menn ikke en gang legger merke til. Det er så rart. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå