AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Jeg har to bestevenninner som jeg setter like høyt og setter så stor pris på. Den ene er venninne fra barndommen, og hun andre er venninne fra 9 år tilbake. Skal jeg ha begge to som mine forlovere, eller bare en? - og isåfall hvem? Min mann skal i utgangspunktet kun ha én forlover fordi det kun er det han har av bestevenn. så føler det hadde blitt rart hvis jeg skulle hatt to og han skulle hatt én? Hvor vanlig er dette i Norge? Vi skal ha bryllup i kirken, men etterfesten er liten, kun med forlovere og nærmeste familie. Anonymkode: 67541...bd0 1
Brunello Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Det går vel an å be begge selv om bare en er forlover. Synes det er rart med to forlovere. Spesielt i et lite bryllup. 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Det er vel bare én som har signert på forlovererklæringen? Anonymkode: a0aa1...330 5
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Ville hatt begge. Synes det er mer og mer vanlig i Norge, kan nesten ikke huske sist jeg var i et bryllup med kun en 🤷🏻♀️ men det er kun en som signerer forlovererklæring. Der kan man jo gjøre det enkelt og bruke den som «alltid har vært der» aka barndomsvenninnen. Anonymkode: 6d7ab...3b7
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Vi hadde begge to forlovere, fordi vi begge tilhører et «trekløver» og det hadde vært umulig å velge bare den ene. Den som signerte forlovererklæringen var den første som tilbød seg å gjøre det i de respektive gruppechattene våre. Jeg har vært i minst like mange bryllup med to forlovere som med en forlover de siste 15 årene. Det er ikke så lenge siden jeg var i et bryllup hvor bruden hadde tre forlovere og brudgommen en. Anonymkode: 2a5e7...996 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): så føler det hadde blitt rart hvis jeg skulle hatt to og han skulle hatt én? Anonymkode: 67541...bd0 Jeg ser ikke noe problem med å ha et ulikt antal forlovere. Du kan ha fem, han bare en. Det er et personlig valg. Anonymkode: 98cf8...bf6
Kålrota Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville hatt begge. Synes det er mer og mer vanlig i Norge, kan nesten ikke huske sist jeg var i et bryllup med kun en 🤷🏻♀️ men det er kun en som signerer forlovererklæring. Der kan man jo gjøre det enkelt og bruke den som «alltid har vært der» aka barndomsvenninnen. Anonymkode: 6d7ab...3b7 Jøss, jeg har aldri opplevd at noen har mer enn én forlover. 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august Var akkurat i bryllup der begge hadde to forlovere. Ofret det ikke en tanke. Gjør det som føles rett for deg Anonymkode: 7deaf...9d3
AnonymBruker Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august Be begge to i bryllupet, men ha bare en av dem som forlover siden din mann bare skal ha en. Anonymkode: a2e9e...7f9
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Skrevet 21. august Det er vel kun en av dem som formelt er forlover, men du kan fint ha begge som "forlovere" og likestille dem i alt annet enn det formelle. Absolutt ikke noe problem selv om mannen "bare" har en. Anonymkode: 278e1...45f
AnonymBruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august Det er bare én av dem som kan signere, så i utgangspunktet har man kun én forlover. Jeg syntes dette var veldig vanskelig selv. Så jeg valgte å gi begge litt gjennomtenkte oppgaver og fortalte om signeringen i forkant så ingen skulle bli lei seg. Den ene var sammen med oss foran under vielsen og signerte, den andre gikk sammen med barna våre hele veien opp siden de var for små til å gå alene. Jeg ga likt smykke i gave til begge to som takk for at de ville være forloveren min. Husker ikke helt resten jeg gjorde 🤔 Anonymkode: ab90d...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå