AnonymBruker Skrevet 19. august 2025 #1 Skrevet 19. august 2025 All norsk sylteagurk jeg har prøvd er så søte, skulle gjerne funnet noen som er mer som på McDonald's og Burger king, de opplever jeg som mer syrlige og mer smak av dill. Noen tips til sylteagurk som ikke er så søte som de vanlige norske merkene? Anonymkode: 5074c...208 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2025 #3 Skrevet 19. august 2025 Prøvd de fra Øst-Europa? Rema har iallfall. Anonymkode: b243f...cb5 1 2
Daisy-love Skrevet 19. august 2025 #4 Skrevet 19. august 2025 (endret) Se etter «Cornichons» som er en type sylteagurker normalt er uten tilsatt sukker. De er rådyre på Meny, mens internasjonale butikker, og da særlig østeuropeiske butikker, har dem mye billigere. De har i hvert fall én type av dem på Rema også, da sammen med østeuropeiske varer. (Det betyr bare «små agurker», men de er altså normalt uten sukker.) Endret 19. august 2025 av Daisy-love La til. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2025 #5 Skrevet 19. august 2025 Helios sylteagurker er som cornichons, dvs hele, og ikke så søte som norske, og med masse dill. Vi bruker bare disse. Anonymkode: 5afc8...cf5 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #6 Skrevet 20. august 2025 REMA 1000 har sylteagurk som ikke er søt. Anonymkode: f1631...6c9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #7 Skrevet 22. august 2025 Daisy-love skrev (På 19.8.2025 den 17.57): Se etter «Cornichons» som er en type sylteagurker normalt er uten tilsatt sukker. De er rådyre på Meny, mens internasjonale butikker, og da særlig østeuropeiske butikker, har dem mye billigere. De har i hvert fall én type av dem på Rema også, da sammen med østeuropeiske varer. (Det betyr bare «små agurker», men de er altså normalt uten sukker.) Coop har også fått cornichons. Husker ikke nøyaktig pris, men langt billigere enn på Meny - gode var de også! Anonymkode: fc278...70d 1
Daisy-love Skrevet 22. august 2025 #8 Skrevet 22. august 2025 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Coop har også fått cornichons. Husker ikke nøyaktig pris, men langt billigere enn på Meny - gode var de også! Anonymkode: fc278...70d Så bra! 😀 De på Meny er så dyre at jeg aldri har kjøpt dem, og de på Rema har tilsatt andre ting, så jeg har kun kjøpt på østeuropeisk butikk, men vanskelig å finne uten tilsetninger av f.eks løk og/eller dill. Jeg takler ikke dill 🤪 Er de på Coop med dill? 🙏🏼
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå