AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Trenger hjelp fra dere snille damer. Vi skal til syden, har ikke vært i syden på 9 år og vi tenkte 14 dager, slappe av, bade masse osv. Greia er at jeg vil helst slippe mensen de 2 ukene vi er der. Vi tenkte i midten av september ca. Så da trenger jeg hjelp fra dere til å regne ut.☺️Husker vi var i syden en gang og de to ukene vi var der hadd e jeg ikke mensen, og det var deilig. Ja, jeg vet jeg kan bruke ob, men vil helst slippe om jeg ikke må. Kunne dere regne ut for meg? Slik er det: hadde første dag mens 10 april, så neste 6 mai, så neste 30 mai, så neste 24 juni, så neste 17 juli og nå 13 august. Jeg kom frem til at vi kan reise fra 16 september og to uker, blir det riktig? Anonymkode: 88199...804
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Du kan jo ikke ta for gitt at den er presis hver gang men ja det ser ut som den 16 sept. er ok. . Men du kan gå til legen å få Primolut som man starter med 3 dager før forventet mens. Du må ta hver dag. Når du slutter med de så kommer den tilbake 2-3 dager etter pilleslutt. Den kan klusse med syklusen en stund. Hvis du ikke kjenner til disse tablettene så les i Felleskatalogen. Anonymkode: 7f0ec...15c 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Trenger hjelp fra dere snille damer. Vi skal til syden, har ikke vært i syden på 9 år og vi tenkte 14 dager, slappe av, bade masse osv. Greia er at jeg vil helst slippe mensen de 2 ukene vi er der. Vi tenkte i midten av september ca. Så da trenger jeg hjelp fra dere til å regne ut.☺️Husker vi var i syden en gang og de to ukene vi var der hadd e jeg ikke mensen, og det var deilig. Ja, jeg vet jeg kan bruke ob, men vil helst slippe om jeg ikke må. Kunne dere regne ut for meg? Slik er det: hadde første dag mens 10 april, så neste 6 mai, så neste 30 mai, så neste 24 juni, så neste 17 juli og nå 13 august. Jeg kom frem til at vi kan reise fra 16 september og to uker, blir det riktig? Anonymkode: 88199...804 Bruker du ikke en mensapp så du har full oversikt over når mensen kommer? Anonymkode: 44581...c7e
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker du ikke en mensapp så du har full oversikt over når mensen kommer? Anonymkode: 44581...c7e En mensapp gjør ikke menssyklus stabil. Anonymkode: 41a09...108 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): En mensapp gjør ikke menssyklus stabil. Anonymkode: 41a09...108 Nei, men hun ønsker at noen skal regne ut for henne og det gjør jo appen. Anonymkode: 44581...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå