AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Har alt jeg trenger. Grei økonomi, partner, familie, noen gode venner. Har helse og jobber i det jeg anså som drømmejobben. Allikevel blir jeg aldri fornøyd. Hodet mitt tenker kun på hva som er «neste steg», «jeg må gjøre noe mer, noe annet» hele tiden. Blir gal av meg selv. Jeg klarer aldri å bli tilfreds uansett hva jeg gjør. Hva kan dette komme av og hva gjør jeg med det? Anonymkode: 26595...2eb
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Jeg tenker det er en kronisk flight-mode. Finn ut hva du flykter fra. Bearbeid og prosesser det. Og deg på å kunne stoppe opp. Lær å føle følelsene dine. Så lenge du frykter dem vil du flykte. Anonymkode: 1028e...293 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har alt jeg trenger. Grei økonomi, partner, familie, noen gode venner. Har helse og jobber i det jeg anså som drømmejobben. Allikevel blir jeg aldri fornøyd. Hodet mitt tenker kun på hva som er «neste steg», «jeg må gjøre noe mer, noe annet» hele tiden. Blir gal av meg selv. Jeg klarer aldri å bli tilfreds uansett hva jeg gjør. Hva kan dette komme av og hva gjør jeg med det? Anonymkode: 26595...2eb Misunner du andre folk som har det du ikke har? Anonymkode: 80677...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Misunner du andre folk som har det du ikke har? Anonymkode: 80677...3ae Nei. Kan bli inspirert, men misunner ingen. Jeg har drømmejobben men er allikevel ikke fornøyd. Blir fort lei. Så jeg har i prinsipp oppnådd det jeg ville, men det gir meg ingen tilfredsstillelse. Anonymkode: 26595...2eb
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei. Kan bli inspirert, men misunner ingen. Jeg har drømmejobben men er allikevel ikke fornøyd. Blir fort lei. Så jeg har i prinsipp oppnådd det jeg ville, men det gir meg ingen tilfredsstillelse. Anonymkode: 26595...2eb Bra at du ikke tror at gresset er grønnere på andre siden da Anonymkode: 80677...3ae
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august Når noen har alt, men likevel ikke er fornøyd, så tenker jeg at de mangler Gud. Du kan skyve dette vekk, eller utforske det. Det er opp til deg. Anonymkode: a3907...7f7
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når noen har alt, men likevel ikke er fornøyd, så tenker jeg at de mangler Gud. Du kan skyve dette vekk, eller utforske det. Det er opp til deg. Anonymkode: a3907...7f7 Hvordan skal Gud hjelpe? Anonymkode: 26595...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå