AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Hva er deres favoritt og hvorfor? Hvor kjøper dere? Anonymkode: f3429...f70
Ruskesara1973 Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Bruker storr hvite poser (Kimbo) som vi kjøper på Holdbart. Ser de har fått dem på Europris også 😊 God kaffesmak, smaker ikke "surt" som det gjør av mange 😵💫
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Går alltid tilbake til Friele frokostkaffe Anonymkode: 5f918...fdd 1
blåbærpai Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Solberg og Hansen, Black Espresso. Den er helt nydelig. Men unner meg bare i ny og ned lol. Ellers er det Evergood, black roast.
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Har kjøpt denne til nå, men leter igrunn etter en ny en da jeg begynner å bli litt lei av den. Problemet er at jeg ønsker en bønne med kraftig smak da jeg lager melkedrikker, men som også passer til å lage vanlig svart kaffe når jeg får besøk: Anonymkode: 35f3a...9a8
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august Har abonnement fra Kaffebox. Veldig praktisk å få kaffe levert på døra en gang i måneden, jeg kan selv bestemme type kaffe og mengde, og så får jeg ulike typer kaffe hver måned, ferskbrent, og fra små kaffeplantasjer og små brennerier. Etisk, enkelt og godt. Anonymkode: ccf89...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august Vi kjøper egentlig nye typer nesten hver gang. Stort sett er vi fornøyde med Kaffebrenneriet sine bønner, bra kvalitet og OK pris. Fuglen er favoritten men de blir litt for dyre til hverdags når vi bruker 50-80 gram kaffe daglig. Vi går alltid for washed/vasket da ingen av oss er glade i smaken natural/bærtørket eller honey prosesserte bønner får. Anonymkode: c1bf8...022
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Blå java blandet med Monsooned Malabar eller Catw Brasil Kjøper de posene på meny som er fast tilbud på hele tiden 3 for 2 Anonymkode: 96cb2...be0 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #9 Skrevet 19. august Jeg varierer en del, men det som går igjen er coop sin espressobrente, Løfbergs kharisma eller crescendo. har akkurat kjøpt Mount Hagen - og synes den er veldig god. Anonymkode: a199c...210
Mala_L Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august Vi kjøper stort sett bare Løfbergs mellanrost eller jubileum. Eller Friele.
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august Kjøper oftest fra Kaffebrenneriet, også en del fra Tim Wendelboe Liker også den world serien eller hva den heter på Meny, og den svarte Friele Anonymkode: 0c6e3...ed4 1
Frøkenfryden Skrevet 19. august #12 Skrevet 19. august Kjøper på kaffebrenneriet. Varierer mellom fransk kontinental, husets espresso og colombia espresso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå