Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ta en helgetur før jul, fredag ( evt torsdag kveld)- søndag. Mannen vil til Budapest eller Dublin. Jeg biller aller helst et sted vi slipper mellomlanding, men da blir det veldig begrenset (flyr fra Stavanger).

Hvor ville dere dratt?

Anonymkode: fbc8a...ce8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til London som vi har som fast førjulstur. Shopping i Regent Street og Oxford Street. Vi skal rundt på de faste markedene, og vi har kjøpt billetter til julekonsert :)  

AnonymBruker
Skrevet

Edinburgh. Dere kommer dit på 3 timer med mellomlanding i Oslo (Norwegian)

hvis ikke ville jeg gått for København. Beste julebyen 😊

Anonymkode: 57de5...ea8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker meg veldig godt i Tyske byer før jul, de kan virkelig dette med stemning. Nurnberg, Køln, Dusseldorf.... Strasbourg i Frankrike. Støtter Edinburgh og Manchester i UK. Brugge eller Brussel (eller begge - er bare en kort togtur). Østeuropa har mye bra, særlig Praha. 

Anonymkode: 1f36d...604

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2025 den 23.19):

Vi skal ta en helgetur før jul, fredag ( evt torsdag kveld)- søndag. Mannen vil til Budapest eller Dublin. Jeg biller aller helst et sted vi slipper mellomlanding, men da blir det veldig begrenset (flyr fra Stavanger).

Hvor ville dere dratt?

Anonymkode: fbc8a...ce8

Budapest, Gdansk eller London

AnonymBruker
Skrevet

Berlin eller praha!

Anonymkode: b554a...1b1

AnonymBruker
Skrevet

Vi drar til London før jul. Show og publiv og julegavehandel. 

Andre byer kan jeg besøke resten av året, når det er vår eller mildt og fint å rusle på oppdagelsesferd. Når det er surt og kaldt i desember, er det godt og varmt inne på en pub i London med fyr i peisen og flotte, tradisjonelle juledekorasjoner. Jeg gleder meg helt vilt!!!

Anonymkode: 89678...6f9

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...