AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Vet ikke om det blir riktig å legge denne her men… Jeg å mannen vurdere å kjøpe hytte. Stedet vi vurderer å finne hytte ligger ganske midt mellom stedene vi egentlig er fra. Men vi har flyttet ganske langt vekk. Vi har barn på barneskolen og vill nok ikke kunne dra mer enn 2-3 ganger i året. Vedlikeholder og slikt kan også bli vanskelig. Men vi syns det er veldig vakkert der, men hadde du giddet å ha hytte 15 timer kontinuerlig kjøring unna hjemme? Anonymkode: 64f5a...22d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Orker ikke kjøre når avstanden er over 5 timer.... Da blir det fly og leiebil. Er det en mulighet? Anonymkode: 3de83...5eb 4 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Nei. Vi droppet drømmehytta fordi den lå 4 timer unna hjemme. Det ble for langt for oss… Anonymkode: 2b669...bf8 10
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Shit det er en del. En venninne og mannen har hytte ca 9 timer unna som de arvet og de vurderer å selge fordi det er en dagstur bare å komme seg dit for å sjekke noe, eller vedlikehold, og tsr 2 feriedager bare i kjøring. 15 timer er langt om en plutselig nå bort der. Anonymkode: 23f99...688 4 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Nei. Da vi kjøpte hytte lette vi maks 1 time unna der vi bor. Endte med å kjøpe 40 min fra der vi bor og den blir veldig mye brukt. Anonymkode: 81418...8a6 4 1
FrkSolsikke Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Nei det er altfor langt, synes jeg. Tror ikke det blir spesielt rimelig tur heller , med barneskole-barn i baksetet over en så lang tur. Dere bruker også veldig mye tid i reising til og fra hytta, så ferien blir noe kortere. Også veldig dyrt å ha en hytte som dere bare skal bruke så få ganger i året. Dere må nesten drive med vedlikehold hver gang dere er der, siden dere er der så sjelden, så det blir ingenting fritid 😜 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Nei det hadde jeg virkelig ikke giddet. Hvorfor ikke helelr leie de få gangene dere har lyst å reise dit? Anonymkode: 19c59...cdd 6 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Hvis dere skal bruke hytta så sjelden, så vil jeg heller anbefale å leie Anonymkode: 45d0b...4f0 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Har ingen plan om å kjøre så langt så mye som en gang i livet. Anonymkode: 26b13...351 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Ikke om kjøring var måten å reise på, nei. Absolutt ikke. Vi har hytte fem og en halv time hjemmefra, og synes det også er i overkant langt. Hadde ikke vurdert det om vi ikke hadde familie der og sterk tilknytning til stedet. Anonymkode: db567...033 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden 15 t å kjøre til hytta? Nei! Hadde dratt en gang i året maks. Jeg er finnmarking og kan fint kjøre opptil 10-12 timer i strekk. Med 15 t blir det fort en overnatting for å komme seg dit med ungene i bilen… Det er ikke noe man orker. Og hva om det skjer noe med hytta? Ikke bare bare å komme seg dit. Meget kostbart for noe som blir brukt så lite. Absolutt ikke verdt pengene. Eksen sin familie hadde hytte tre timer unna, og selv de fant ut at det ble for langt. Anonymkode: a2951...8fa 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vet ikke om det blir riktig å legge denne her men… Jeg å mannen vurdere å kjøpe hytte. Stedet vi vurderer å finne hytte ligger ganske midt mellom stedene vi egentlig er fra. Men vi har flyttet ganske langt vekk. Vi har barn på barneskolen og vill nok ikke kunne dra mer enn 2-3 ganger i året. Vedlikeholder og slikt kan også bli vanskelig. Men vi syns det er veldig vakkert der, men hadde du giddet å ha hytte 15 timer kontinuerlig kjøring unna hjemme? Anonymkode: 64f5a...22d Nei, skulle jeg kjøpt hytte ville jeg hatt en jeg kunne bruke. 15 timer unna hjemmet så kan jeg like gjerne leie den ene gangen jeg følte for å dra dit. Du kan leie mye for prisen det koster å ha en tom hytte stående. Anonymkode: 707f2...b67 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Vi syns 2.5 time nesten er meste laget til å være fra fredag til søndag. Ønsker egentlig hytte ca 1 time unna. Men vi bruker svigers sin. Blir nok anderledes nå når ungdommen begge jobber og vi tar turer alene Anonymkode: 5fb8c...002 1
CAPS LOCK Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Nei. 15 timer blir altfor langt. Det er så langt at jeg ikke hadde orket å ta hele turen samme dag, men måtte ha overnattet halvveis, og da er det altfor langt, for hvor ofte hadde man orket å gjøre det? 1
Pilleville Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Nei, har 25 minutter til hytta og bruker den kvar veke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden Nope, max 5 timer. Anonymkode: 4b31e...650
Eva-Lena Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden Aldri i livet om jeg hadde giddi å reise så langt for å være på en hytte. Maks 1.5 time er mer enn nok for min del. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå