AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Er gravid i uke 9. Har spydd og vært dårlig (sengeliggende og sykmeldt) siden uke 4. Nå begynner å bli bedre. Før det så trengte jeg fast 2-3 ganger i uken, hovedsaglig styrke. Kan jeg begynne på igjen nå? Anonymkode: 224cc...f59
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er gravid i uke 9. Har spydd og vært dårlig (sengeliggende og sykmeldt) siden uke 4. Nå begynner å bli bedre. Før det så trengte jeg fast 2-3 ganger i uken, hovedsaglig styrke. Kan jeg begynne på igjen nå? Anonymkode: 224cc...f59 *trenge. Jeg menge trenge 2-3 ganger i uka!! Anonymkode: 224cc...f59
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): *trenge. Jeg menge trenge 2-3 ganger i uka!! Anonymkode: 224cc...f59 Herregud, TRENTE. Dumme autokorrekt 😂😂 Anonymkode: 224cc...f59 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er gravid i uke 9. Har spydd og vært dårlig (sengeliggende og sykmeldt) siden uke 4. Nå begynner å bli bedre. Før det så trengte jeg fast 2-3 ganger i uken, hovedsaglig styrke. Kan jeg begynne på igjen nå? Anonymkode: 224cc...f59 Ja det kan du. Jeg var heldig som slapp unna noe som helst av plager utover litt kvalme første ukene. Jeg trente regelmessig hele svangerskapet frem til de 2 siste ukene. Jeg tilpasset selvfølgelig treningen og øvelsene etter hvert som svangerskapet løp, men hadde jevnt 3 økter i uken hele svangerskapet. Ganske sikker på at det var god hjelp til at jeg så raskt var i knallform etter fødsel. Anonymkode: 96be3...968
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august Fortsett med det du gjorde før. Det er bra for kropp og barnet i magen. Anonymkode: 8c1d7...025
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august Jepp, jeg sluttet aldri, litt lavere aktivitet pga kvalme en stund, men trente gjennom hele svangerskapet. Kroppen din tåler fint det du er vant til, det er utelukkendr positivt! Anonymkode: fa72a...15d
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/svangerskap-gode-rad/graviditet-og-trening/far-like-store-eller-storre-barn Her kan du lese om fordelene med trening Anonymkode: 7f8a0...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå