Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er mine preferanser. Andre kan ha helt andre. Full respekt for det. Jeg skjønner greia for deg. Vi har nok mer til felles. Om det er «grå mus» så er det damer jeg liker.

Anonymkode: 35552...b34

Jeg mener bare at du setter nok kanskje litt for mange begrensninger (for deg selv) dersom du ikke vil ha en dame som har noe som er «fake», for det er mange som har fikset bittelitt uten at du ser det. Så mente at hvis du ser helt svart-hvitt på det så er det mange flotte naturlige damer som går under radaren din :) 

Anonymkode: 18bd9...c09

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tinder er en sjekkeapp for rask og uforpliktende sex, så jeg forstår virkelig ikke hvilken sammenheng dette har med kategorien "Samliv og kjærlighetsrelasjoner".

Tråder om Tinder bør skrives i "Singelliv og dating" eller "Hobby og fritid".

Anonymkode: f9fd2...d1d

Skal fortelle eksen og kjæresten det. Vi har jo vært sammen i flere år…

Anonymkode: 111ff...058

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg mener bare at du setter nok kanskje litt for mange begrensninger (for deg selv) dersom du ikke vil ha en dame som har noe som er «fake», for det er mange som har fikset bittelitt uten at du ser det. Så mente at hvis du ser helt svart-hvitt på det så er det mange flotte naturlige damer som går under radaren din :) 

Tro meg, jeg ser det veldig godt 😂

Skrevet

-"Få meg til å le"

-"Et pluss om du er handy"

-"Jeg er handy"

-"Sveip til venstre hvis du..."

-"Jeg trives som single så hvis du skal få meg interessert må du virkelig bla bla bla"

-"Hvis du ikke tåler meg på mitt verste fortjener du meg ikke på mitt beste"

-"Spør meg hvis du lurer på noe"

-"Er egentlig bare inne og kikker"

Anonymkode: 84482...ba9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gjør du ikke. Menn tror jeg bruker sminke når jeg ikke gjør det og samme med med. Dere ser ikke forskjell, med mindre man bruker løsvipper/extensions eller rød leppestift.

• Liker 1
Skrevet

Tro meg, du ser ikke at mine bryn ikke er helt naturlige🤣

Skrevet

Det gjør du ikke. Menn tror jeg bruker sminke når jeg ikke gjør det og samme med med. Dere ser ikke forskjell, med mindre man bruker løsvipper/extensions eller rød leppestift.

Vet ikke hvor fruktbart det er å kjekle med en anonym person på nettet. Har et veldig trent øye for slikt. Kan ikke svare for andre menn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tro meg, du ser ikke at mine bryn ikke er helt naturlige🤣

image.jpeg.1794d6697a0f240361e809beeed2b1f0.jpeg

Skrevet

image.jpeg.1794d6697a0f240361e809beeed2b1f0.jpeg

IMG_1878.png

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet ikke hvor fruktbart det er å kjekle med en anonym person på nettet. Har et veldig trent øye for slikt. Kan ikke svare for andre menn.

Er du Jan Thomas? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg sveiper bort profiler uten navn/bosted, profiler uten annen tekst enn emojier og/eller høyde, profiler uten gode bilder, profiler med masse bilder av tull (utsikt, bil, bygninger og slikt, der personen ikke er med), profiler med barn, og profiler som oppgir at de ikke trener. 

Men skjønner ikke helt hvorfor du sveiper bort de med engelsk bio bare fordi du ikke er stødig i engelsk? Det må jo være en fordel å date noen som er stødig i engelsk da? At de har engelsk i bio betyr jo ikke at de ikke også snakker helt flytende norsk. 

Anonymkode: f4c58...82a

Ang engelsk så er jeg ikke intr i å date noen som ikke snakker flytende norsk, pga jeg er såpass ustødig i engelsk, og snakker de flytende tenker jeg bioen bør være på norsk da, evt noe der som tilsier at de snakker flytende norsk 

Anonymkode: 063c0...25f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

IMG_1878.png

Jeg kan forstå hun øverste. Hun nederst så mye finere ut naturlig. I mine øyne. 

Men nå var det ikke øyebryn spesifikt. Det absolutt verste jeg ser et damer med 10kg spakkel i trynet. Oppblåste lepper. Og nei, faketan er ikke som naturlig farge. Det ser så jævla dumt ut. Altfor mange går rundt som oransje freaks i gata. INGEN faketan ser bra ut!! Ikke gidd å namedroppe merker du tror ser så ekte ut. Farge fra solen ser ekte ut, punktum.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg kan forstå hun øverste. Hun nederst så mye finere ut naturlig. I mine øyne. 

Men nå var det ikke øyebryn spesifikt. Det absolutt verste jeg ser et damer med 10kg spakkel i trynet. Oppblåste lepper. Og nei, faketan er ikke som naturlig farge. Det ser så jævla dumt ut. Altfor mange går rundt som oransje freaks i gata. INGEN faketan ser bra ut!! Ikke gidd å namedroppe merker du tror ser så ekte ut. Farge fra solen ser ekte ut, punktum.

Tror nok ikke du ser så mye som du tror du ser nei😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

IMG_1878.png

Begge er mildere med sine opprinnelige bryn. 

Anonymkode: 9b112...d32

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror nok ikke du ser så mye som du tror du ser nei😂

Hva du tror er revnende likegyldig for meg 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva du tror er revnende likegyldig for meg 😂

Sier han som prøver å overbevise hele Kvinneguiden om at han kan se alt som ikke er helt naturlig, og som samtidig har et sterkt behov for å fortelle at det ikke er fint🤣 Lykke til, gir deg noen år på å modnes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...