Mei88 Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august (endret) Hva får deg til å sveipe venstre på tinder? Jeg er nok for hard på det, men jeg sveiper venstre på: Profiler uten ordentlig navn Diskrete treff Profiler uten bilder(sorte bilder) Profiler uten bilder av seg selv Profiler med 1 bilde av seg selv og resten ting han har, typisk hus,dyr bil og evt båt Engels bio(er ikke stødig i engelsk) Hva gjør du? Endret 16. august av Mei88 Tilføring
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Da jeg var på tinder så sveipet jeg venstre på alt du nevner pluss: Kun selfier. «Jeg er ikke ute etter drama». Bare gruppebilder, hvem er du?! Manglende tekst i profilen, fant fort ut at det var et signal på at de ikke ønsket noe seriøst. Anonymkode: 1032f...e5f
Mei88 Skrevet 16. august Forfatter #3 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da jeg var på tinder så sveipet jeg venstre på alt du nevner pluss: Kun selfier. «Jeg er ikke ute etter drama». Bare gruppebilder, hvem er du?! Manglende tekst i profilen, fant fort ut at det var et signal på at de ikke ønsket noe seriøst. Anonymkode: 1032f...e5f Enig.. en ting jeg glemte å nevne var selfies i baris, på alle bildene 🤮
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Tinder er en sjekkeapp for rask og uforpliktende sex, så jeg forstår virkelig ikke hvilken sammenheng dette har med kategorien "Samliv og kjærlighetsrelasjoner". Tråder om Tinder bør skrives i "Singelliv og dating" eller "Hobby og fritid". Anonymkode: f9fd2...d1d 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tinder er en sjekkeapp for rask og uforpliktende sex, så jeg forstår virkelig ikke hvilken sammenheng dette har med kategorien "Samliv og kjærlighetsrelasjoner". Tråder om Tinder bør skrives i "Singelliv og dating" eller "Hobby og fritid". Anonymkode: f9fd2...d1d Neida, tinder fungerer fint for dates også. Helt uten andre motiver. Anonymkode: 35552...b34 7
Mei88 Skrevet 16. august Forfatter #6 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tinder er en sjekkeapp for rask og uforpliktende sex, så jeg forstår virkelig ikke hvilken sammenheng dette har med kategorien "Samliv og kjærlighetsrelasjoner". Tråder om Tinder bør skrives i "Singelliv og dating" eller "Hobby og fritid". Anonymkode: f9fd2...d1d Man vet man er litt for seriøs på KG når dette er noe man henger seg opp i 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #7 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kun selfier. Hva er galt med kun selfier? Anonymkode: 96f40...902
Mei88 Skrevet 16. august Forfatter #8 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er galt med kun selfier? Anonymkode: 96f40...902 Ett eller to andre bilder i andre settinger kan si noe om interesser, og noen når de sier selfies mener kun bilde av ansikt, gjerne tatt fra en liten flatterende vinkel
AnonymBruker Skrevet 16. august #9 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Neida, tinder fungerer fint for dates også. Helt uten andre motiver. Anonymkode: 35552...b34 Med påfølgende ONS. Men det er kun de mest naive som i fullt alvor tror at man kan finne kjærligheten der. Anonymkode: f9fd2...d1d
AnonymBruker Skrevet 16. august #10 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Med påfølgende ONS. Men det er kun de mest naive som i fullt alvor tror at man kan finne kjærligheten der. Anonymkode: f9fd2...d1d Det er det da mange som gjør. Kjenner flere og de er sammen enda lenge etterpå. Anonymkode: 5436c...b26 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er det da mange som gjør. Kjenner flere og de er sammen enda lenge etterpå. Anonymkode: 5436c...b26 Definér "mange" i antall prosent og pålitelig statistikk som viser at Tinder ikke først og fremst er en sjekkeapp for sex. Anonymkode: f9fd2...d1d
norw Skrevet 16. august #12 Skrevet 16. august Oppblåste lepper, påtegnede øyebryn, tekst som tyder på at hun er lei og har brent seg noen ganger, krav/ønsker som er altfor spesifikt (også om jeg oppfyller kravene), lite informative bilder som heller skal vise interesser og/eller at hun har venner enn hvordan hun ser ut. Hender at jeg sveiper til venstre om det blir for mye styr å finne ut hvem av damene på bildene som har profilen. 2
Mei88 Skrevet 16. august Forfatter #13 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Definér "mange" i antall prosent og pålitelig statistikk som viser at Tinder ikke først og fremst er en sjekkeapp for sex. Anonymkode: f9fd2...d1d Kan vi spore tilbake inn på det som faktisk var tema for tråden?
AnonymBruker Skrevet 16. august #14 Skrevet 16. august Alt som kan være falskt: Hår, vipper, øyebryn, tan, negler, bilder m/filter, bilder m/ flatterende positur, naturbilde men den eneste gangen personen har vært i naturen, trener ikke, trutmunn, resting bitch face, null utdannelse, bio med tekst «alt på stell» e.l og sikkert endel til. Anonymkode: 35552...b34
Mei88 Skrevet 17. august Forfatter #15 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Alt som kan være falskt: Hår, vipper, øyebryn, tan, negler, bilder m/filter, bilder m/ flatterende positur, naturbilde men den eneste gangen personen har vært i naturen, trener ikke, trutmunn, resting bitch face, null utdannelse, bio med tekst «alt på stell» e.l og sikkert endel til. Anonymkode: 35552...b34 Falskt hår,vipper og bryn, snakket vi da parykk, extensions og permanent sminke, eller bare farging ?
AnonymBruker Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tinder er en sjekkeapp for rask og uforpliktende sex, så jeg forstår virkelig ikke hvilken sammenheng dette har med kategorien "Samliv og kjærlighetsrelasjoner". Tråder om Tinder bør skrives i "Singelliv og dating" eller "Hobby og fritid". Anonymkode: f9fd2...d1d Lol. Jeg traff mannen min der, som jeg har barn med. Skikkelig langvarig ONS assa. Anonymkode: 18bd9...c09 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #17 Skrevet 17. august Jeg sveiper bort profiler uten navn/bosted, profiler uten annen tekst enn emojier og/eller høyde, profiler uten gode bilder, profiler med masse bilder av tull (utsikt, bil, bygninger og slikt, der personen ikke er med), profiler med barn, og profiler som oppgir at de ikke trener. Men skjønner ikke helt hvorfor du sveiper bort de med engelsk bio bare fordi du ikke er stødig i engelsk? Det må jo være en fordel å date noen som er stødig i engelsk da? At de har engelsk i bio betyr jo ikke at de ikke også snakker helt flytende norsk. Anonymkode: f4c58...82a
AnonymBruker Skrevet 17. august #18 Skrevet 17. august Mei88 skrev (9 timer siden): Falskt hår,vipper og bryn, snakket vi da parykk, extensions og permanent sminke, eller bare farging ? Extensions. Har ingenting til felles med de som bruker for mye penger på falskt tull. Anonymkode: 35552...b34
AnonymBruker Skrevet 17. august #19 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Extensions. Har ingenting til felles med de som bruker for mye penger på falskt tull. Anonymkode: 35552...b34 Tenker dette er litt svart-hvitt tenkning. Jeg skjønner hva du vil frem til, men meg for eks. Jeg har ikke extensions, vippe-extensions, fillers eller botox. Bruker ofte ikke sminke heller. For de som liker å se ut som en barbiedukke, antar jeg at jeg ser ut som en «grå mus». Likevel har jeg permanent make-up på brynene, altså «fake» bryn da jeg har naturlig svært få brynshår og øyebrynene mine hang ikke sammen før jeg tok det. Men det er ingen som ser at jeg har det, og optikeren jeg gikk til nylig sa jeg hadde så utrolig fine naturlige bryn, og ble veldig overrasket over at de ikke var helt naturlige. Anonymkode: 18bd9...c09
AnonymBruker Skrevet 17. august #20 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Tenker dette er litt svart-hvitt tenkning. Jeg skjønner hva du vil frem til, men meg for eks. Jeg har ikke extensions, vippe-extensions, fillers eller botox. Bruker ofte ikke sminke heller. For de som liker å se ut som en barbiedukke, antar jeg at jeg ser ut som en «grå mus». Likevel har jeg permanent make-up på brynene, altså «fake» bryn da jeg har naturlig svært få brynshår og øyebrynene mine hang ikke sammen før jeg tok det. Men det er ingen som ser at jeg har det, og optikeren jeg gikk til nylig sa jeg hadde så utrolig fine naturlige bryn, og ble veldig overrasket over at de ikke var helt naturlige. Anonymkode: 18bd9...c09 Nei, det er mine preferanser. Andre kan ha helt andre. Full respekt for det. Jeg skjønner greia for deg. Vi har nok mer til felles. Om det er «grå mus» så er det damer jeg liker. Anonymkode: 35552...b34 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå