Gjest Ramsay Street Skrevet 13. april #121 Skrevet 13. april (endret) Og Man U fansen må være det mest sippete folket på planeten Jorden. Har sett i kamptråden Man U - Leeds på diskutopia hvor folk er overivrige etter å skjelle ut dommeren. Og haugevis av hvis atte dersom atte i tilfelle av "argumenter". Herregud for noen patetiske tapere 🤣🤣 Endret 13. april av Ramsay Street
NordicViking Skrevet 15. mai Forfatter #122 Skrevet 15. mai Det er to kamper igjen av sesongen. Klarer Arsenal å holde stand mot Man City og vinne Premier League, eller snubler de på oppløpssida og ser Man City ende opp med å vinne gull? Arsenals kamper: Arsenal - Burnley Crystal Palace - Arsenal Man Citys kamper: Bournemouth - Man City Man City - Aston Villa
Ludovica- Skrevet 16. mai #123 Skrevet 16. mai Arsenal vinner ligaen og endelig er denne horrible sesongen snart ferdig.
AnonymBruker Skrevet 17. mai #124 Skrevet 17. mai Tottenham klarer seg. Egentlig synd. Anonymkode: 13307...136
AnonymBruker Skrevet 17. mai #125 Skrevet 17. mai Hvorfor hører vi ingenting om Sverre Nypan? Spiller han i det hele tatt nå? Anonymkode: 13307...136
Lur Venn Skrevet 19. mai #126 Skrevet 19. mai Ludovica- skrev (På 16.5.2026 den 19.15): Arsenal vinner ligaen og endelig er denne horrible sesongen snart ferdig. Det har vært en rar sesong, nesten alle lagene har fått færre poeng enn i fjor, hvor har det blitt av alle poengene?
Lur Venn Skrevet 19. mai #127 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 17.5.2026 den 22.40): Hvorfor hører vi ingenting om Sverre Nypan? Spiller han i det hele tatt nå? Anonymkode: 13307...136 Han satt jo på benken i championship
Pawn Hearts Skrevet 19. mai #128 Skrevet 19. mai Arsenal vant PL, til tross for sein skåring av Haaland. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #129 Skrevet 20. mai Lur Venn skrev (13 timer siden): Han satt jo på benken i championship Det er jo flere måneder siden Anonymkode: 13307...136
NordicViking Skrevet 20. mai Forfatter #130 Skrevet 20. mai Pawn Hearts skrev (På 19.5.2026 den 22.26): Arsenal vant PL, til tross for sein skåring av Haaland. Man City snublet på målstreken, og dermed blir det Arsenal som sikrer seg "bøtta". 🏆 Men hva skjer med Pep Guardiola? I følge ryktene forsvinner han fra Man City etter denne sesongen. Hvor han eventuelt ender opp er pr. i dag ukjent. Men hvem blir i så fall ny manager for Man City? Jeg ser at det spekuleres i Enzo Maresca, som i dag er Guardiolas assistent. En annen er Vincent Kompany, som i dag er i Bayern Munchen. En tredje mulighet er Luis Enrique i PSG.
AnonymBruker Skrevet 21. mai #131 Skrevet 21. mai NordicViking skrev (5 timer siden): Man City snublet på målstreken, og dermed blir det Arsenal som sikrer seg "bøtta". 🏆 Bra og jeg hadde til siste slutt trodd det var Arsenal som skulle snuble igjen. Eller jeg ville ikke brukt ordet snuble, jeg ville sat at Arteta jar vist at han aldri kan vinne. Glad jeg tok feil. Gratulerer til Arsenal! Anonymkode: 93231...d65
AnonymBruker Skrevet 21. mai #132 Skrevet 21. mai Arsenal kan fortsatt ta trippelen Premier League, Champions League og Tottenham nedrykk Anonymkode: 9bbb3...562 1
Gjest Ramsay Street Skrevet 21. mai #133 Skrevet 21. mai Lur Venn skrev (På 1.4.2026 den 21.27): West ham rykker ned Nå begynner tilmed jeg å ha trua.
Ludovica- Skrevet 22. mai #134 Skrevet 22. mai NordicViking skrev (På 20.5.2026 den 23.47): Man City snublet på målstreken, og dermed blir det Arsenal som sikrer seg "bøtta". 🏆 Men hva skjer med Pep Guardiola? I følge ryktene forsvinner han fra Man City etter denne sesongen. Hvor han eventuelt ender opp er pr. i dag ukjent. Men hvem blir i så fall ny manager for Man City? Jeg ser at det spekuleres i Enzo Maresca, som i dag er Guardiolas assistent. En annen er Vincent Kompany, som i dag er i Bayern Munchen. En tredje mulighet er Luis Enrique i PSG. Han er da ikke Guardiolas assistent nå 1
Lur Venn Skrevet 22. mai #135 Skrevet 22. mai Ramsay Street skrev (18 timer siden): Nå begynner tilmed jeg å ha trua. Håper fortsatt på Tottenham
AnonymBruker Skrevet 23. mai #136 Skrevet 23. mai Lur Venn skrev (16 timer siden): Håper fortsatt på Tottenham At de ryker ned? Anonymkode: 13307...136
AnonymBruker Skrevet 23. mai #137 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At de ryker ned? Anonymkode: 13307...136 *rykker Anonymkode: 13307...136
NordicViking Skrevet 23. mai Forfatter #138 Skrevet 23. mai Ludovica- skrev (På 22.5.2026 den 12.53): Han er da ikke Guardiolas assistent nå Det har du helt rett i. Skulle vært Guardiolas tidligere assistent.
Lur Venn Skrevet 23. mai #139 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): At de ryker ned? Anonymkode: 13307...136 Ja, det jeg mente
AnonymBruker Skrevet 24. mai #140 Skrevet 24. mai Lur Venn skrev (11 timer siden): Ja, det jeg mente Jeg også 😁 men så heldige er vi nok ikke…Tror dessverre at Tottenham klarer seg. Anonymkode: 13307...136
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå