Ludovica- Skrevet 11. februar #101 Skrevet 11. februar Man united har jo stor fordel med å spille såpass få kamper imens lagene rundt spiller hele tiden. Men jeg er så lei av han hår fyren.
AnonymBruker Skrevet 12. februar #102 Skrevet 12. februar Ronaldo85 skrev (9 timer siden): Jeg er veldig fornøyd med det Carrick har gjort, men håper ikke klubben går i samme fella og gir han fast kontrakt som vi gjorde med Solskjær. Om vi skulle vinne ligaen (som vi selvølgelig ikke klarer) så hadde han fortjent det. Nå tror jeg Carrick har bedre forutsetninger enn Solskjær for å lykkes. Tror han er en bedre manager som forstår spillet i større grad. Samtidig tror jeg ikke han er mannen til å ta United til store høyder igjen. Carrick at the wheel.. Anonymkode: 36c78...3b4
Ramsay Street Skrevet 12. februar #103 Skrevet 12. februar Nottingham har i dag tuppet ut den tredje manageren/head coachen i løpet av denne sesongen. Grekeren som eier klubben må være en merkelig skrue. 1
Ronaldo85 Skrevet 12. februar #104 Skrevet 12. februar Ramsay Street skrev (38 minutter siden): Nottingham har i dag tuppet ut den tredje manageren/head coachen i løpet av denne sesongen. Grekeren som eier klubben må være en merkelig skrue. Jeg tror de dessverre rykker ned i år. De har et veldig tøft kampprogram igjen.
Ramsay Street Skrevet 15. februar #105 Skrevet 15. februar Ronaldo85 skrev (På 12.2.2026 den 21.34): Jeg tror de dessverre rykker ned i år. De har et veldig tøft kampprogram igjen. Det gjør de nok. Med Sean Dyche hadde det nok vært et noe større håp. Men i dag har de ansatt Vitor Pereira, ser jeg. Blir moro med East Midlands derby i Championship neste sesong.
AnonymBruker Skrevet 15. februar #106 Skrevet 15. februar Så hva skjer med Nypan? Anonymkode: 13307...136
Ramsay Street Skrevet 15. februar #107 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så hva skjer med Nypan? Resten av sesongen blir vel reservelagsfotball for "storklubben" Manchester City. Kanskje noen sporadiske innhopp. For Nypan sin del får man håpe at han til sommeren blir lånt ut til en klubb som vil gi han mer spilletid enn det Boro ville. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #108 Skrevet 16. februar Ramsay Street skrev (7 timer siden): Resten av sesongen blir vel reservelagsfotball for "storklubben" Manchester City. Kanskje noen sporadiske innhopp. For Nypan sin del får man håpe at han til sommeren blir lånt ut til en klubb som vil gi han mer spilletid enn det Boro ville. Nypan er fortsatt for veik for engelsk fotball. Ett år til så bør han være fysisk klar for engelsk fotball. Anonymkode: 36c78...3b4 1
Ronaldo85 Skrevet lørdag kl. 21:26 #109 Skrevet lørdag kl. 21:26 Skikkelig irriterende at City ser ut til å ta gullet nå. Arsenal snubler igjen. 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:09 #110 Skrevet søndag kl. 08:09 Ramsay Street skrev (På 15.2.2026 den 22.15): Resten av sesongen blir vel reservelagsfotball for "storklubben" Manchester City. Kanskje noen sporadiske innhopp. For Nypan sin del får man håpe at han til sommeren blir lånt ut til en klubb som vil gi han mer spilletid enn det Boro ville. AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 6.09): Nypan er fortsatt for veik for engelsk fotball. Ett år til så bør han være fysisk klar for engelsk fotball. Anonymkode: 36c78...3b4 Ja, han er ikke på benken…man vet ikke hvor han er. Han får lønn for ingenting akkurat nå Anonymkode: 13307...136
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:54 #111 Skrevet søndag kl. 08:54 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja, han er ikke på benken…man vet ikke hvor han er. Han får lønn for ingenting akkurat nå Anonymkode: 13307...136 Og han får drøye 6,5 mill i året. Verden er gal. Anonymkode: eb371...13c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:55 #112 Skrevet søndag kl. 08:55 Ronaldo85 skrev (11 timer siden): Skikkelig irriterende at City ser ut til å ta gullet nå. Arsenal snubler igjen. Det kommer an på. Tror kampen i dag mot Tottenham skal definere resten av sesongen. Anonymkode: eb371...13c
Ronaldo85 Skrevet søndag kl. 11:06 #113 Skrevet søndag kl. 11:06 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kommer an på. Tror kampen i dag mot Tottenham skal definere resten av sesongen. Anonymkode: eb371...13c Tottenham med "sparket trener" effekten. Vi vet hvordan det pleier å gå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå