Gå til innhold

Premier League 2025/26

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Lur Venn skrev (1 time siden):

Er millwall brick fortsatt aktuelt blant dagens supportere

Det må du nesten ta kontakt med noen som holder med Millwall om.

Aller helst en som er med i Millwall Bushwackers.

Endret av Ramsay Street
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lur Venn skrev (10 minutter siden):

Nei det er sant, men tror nok ikke glasner er rette mann for det laget

Nei enig men når ansetter man noen gang riktig mann 😄

Skrevet
Ramsay Street skrev (På 10.1.2026 den 22.06):

Det må du nesten ta kontakt med noen som holder med Millwall om.

Aller helst en som er med i Millwall Bushwackers.

Har vurdert å bli medlem selv, virker gøy å være med den gjengen der

Skrevet
Ludovica- skrev (På 10.1.2026 den 22.10):

Nei enig men når ansetter man noen gang riktig mann 😄

Nææ, er ikke treneren som er det største problemet i den klubben

AnonymBruker
Skrevet
Ludovica- skrev (På 8.1.2026 den 22.34):

Thomas Frank sikkert neste som får sparken. Slot går til sommeren og Glasner tar over Man United til sommeren. 

Alonso fikk sparken i Real Madrid nå.  Så da er nok han aktuell som overtaker for Slot. 

Anonymkode: 93231...d65

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Alonso fikk sparken i Real Madrid nå.  Så da er nok han aktuell som overtaker for Slot. 

Det var min spådom flere måneder tilbake. Ligget i kortene lenge at han ikke skulle bli i RM.

AnonymBruker
Skrevet
Ramsay Street skrev (På 8.1.2026 den 22.42):

La oss for all del krysse fingre og tær for at det ikke blir opprykk på Millwall siden West Ham ser ut til å rykke ned.
Millwall - West Ham, der snakker vi skikkelig hatoppgjør. Celtic - Rangers, Boca Juniors - River Plate, Barcelona - Real Madrid, Milan - Inter, Man Utd - Liverpool osv osv blir vennskapskamper i forhold.

Mange av klubbene du nevner har høy andel internasjonale fans og skyhøye billettpriser. Da blir det sjeldent  vold.

Vil tippe de verste hatoppgjørene i Europa er i Øst-Europa/Balkan/Tyrkia.  

AnonymBruker
Skrevet
Ludovica- skrev (5 minutter siden):

Det var min spådom flere måneder tilbake. Ligget i kortene lenge at han ikke skulle bli i RM.

Enig i at det ikke var overraskende at Alonso måtte gå.  

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Man utd er virkelig ute å kjøre. Brukte hele 8 dager bare på å bestemme seg for en midlertidig manager. Carrick? Alt han har å  vise til som trener er en vinningsprosent på kun 46,3 % over to sesonger i Middlesbrough. 

Anonymkode: 36c78...3b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Mange av klubbene du nevner har høy andel internasjonale fans og skyhøye billettpriser. Da blir det sjeldent  vold.

Vil tippe de verste hatoppgjørene i Europa er i Øst-Europa/Balkan/Tyrkia.  

Først av alt så er jeg ingen person som fryder meg over vold i forbindelse med fotballkamper. Ikke i andre situasjoner heller, for den saks skyld. Men jeg forstår at jeg oppfattes slik mtp den videoen jeg kom med i innspillet. Så jeg beklager det litt.

Jeg syns bare det er litt moro med rivaliseringsoppgjør hvor grunnen for rivaliseringen er mer enn selve geografien. Derfor ønsker jeg meg Millwall - West Ham neste sesong.

AnonymBruker
Skrevet
Ramsay Street skrev (10 timer siden):

Først av alt så er jeg ingen person som fryder meg over vold i forbindelse med fotballkamper. Ikke i andre situasjoner heller, for den saks skyld. Men jeg forstår at jeg oppfattes slik mtp den videoen jeg kom med i innspillet. Så jeg beklager det litt.

Jeg syns bare det er litt moro med rivaliseringsoppgjør hvor grunnen for rivaliseringen er mer enn selve geografien. Derfor ønsker jeg meg Millwall - West Ham neste sesong.

Meg du siterte. Det er jeg som har vært uklar for jeg har ikke trodd du frydet deg over vold og det var aldri meningen å skrive noe som kunne oppfattes slik. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hehe. Man utd er virkelig ute å kjøre. Brukte hele 8 dager bare på å bestemme seg for en midlertidig manager. Carrick? Alt han har å  vise til som trener er en vinningsprosent på kun 46,3 % over to sesonger i Middlesbrough. 

Ledelsen  har vært ute å kjøre hele tiden.   Det blir nok ikke bedre før United fansen slutter å komme på kamper. Først da skjønner ledelsen at sportsresultater teller. 

AnonymBruker
Skrevet
NordicViking skrev (På 7.1.2026 den 23.34):

Etter at manager Ruben Amorim fikk sparken i Man Utd, så er Ole Gunnar Solskjær lansert som en mulig kandidat til å overta jobben midlertidig. Jeg klarer ikke å se for meg at han får jobben på permanent basis. 

https://www.tv2.no/sport/the-athletic-manchester-united-har-tatt-kontakt-med-solskjaer/18437678/

Nå fikk ikke Solskjær den midlertidige jobben og da får han vel ikke fast jobb heller. 

Nå tror ikke jeg at Solskjær hadde vært rett mann til å være fast trener for United. Men det hadde også vært vanskelig for ledelsen å forsvare en slik ansettelse.  Hvordan skulle de forklart at han er riktig mann for jobben når de tidligere har sparket han for å ikke være god nok og han kun har vært en fiasko i ettertid? 

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke hvem som er rett mann for united men virker som det bør være en som virkelig kan takle mediestorm. Amorim virket veldig emosjonell syns jeg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ledelsen  har vært ute å kjøre hele tiden.   Det blir nok ikke bedre før United fansen slutter å komme på kamper. Først da skjønner ledelsen at sportsresultater teller. 

Der ligger også problemet. Selv om den lokale fansen (de som bor i UK) boikotter, så står horder av turister klar til å se kamp på Old Trafford. Og de betaler dyyrt. Har selv erfart etter to reiser i området hvor utrolig vanskelig det var å skaffe billetter og hvor prisen i tillegg var astronomisk. Så eierne overlever fint en slik boikott. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Der ligger også problemet. Selv om den lokale fansen (de som bor i UK) boikotter, så står horder av turister klar til å se kamp på Old Trafford. Og de betaler dyyrt. Har selv erfart etter to reiser i området hvor utrolig vanskelig det var å skaffe billetter og hvor prisen i tillegg var astronomisk. Så eierne overlever fint en slik boikott. 

Meg du siterte og jeg er helt enig. 

AnonymBruker
Skrevet
Ludovica- skrev (På 13.1.2026 den 23.40):

Aner ikke hvem som er rett mann for united men virker som det bør være en som virkelig kan takle mediestorm. Amorim virket veldig emosjonell syns jeg. 

Jeg er enig. 

MEN til Amorim forsvar så tror jeg ingen managere takler pressen bra når de presterer så dårlig som det Amorim har gjort. Amorim har vært i en unik situasjon ved at styret har latt han beholde jobben så lenge selv om prestasjonene har vært forferdelige i lang tid.

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier United-fansen etter gårsdagens kamp? 2-0 mot City.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...