AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Svigerfar fyller 70 år og ønsker derfor ta oss med på ferie i slutten av september i år (max 1 uke). Jeg har ikke fått turnus før nå, derfor har vi ikke kunne bestille noe enda, da alle har måttet vente på meg! Det blir svigerfar, svigermor + oss (2 voksne og 1 barn på 4 år). Vi har fått i oppdrag å finne et egnet sted, men jeg synes det er utrolig vanskelig! Har ikke vært på noen «store» reiser etter 4-åringen kom til, så vi aner ikke hvor det er ok å dra. Vi har ikke fått noe budsjett, men etter eget ønske vil jeg IKKE at det skal være alt for dyrt. Har inntrykk av at svigers ønsker utland, men de har ikke sagt så mye mer annet enn at vi må komme med forslag til hva som passer. Både jeg og mannen er veldig lite bereist. Noen som kan komme med tips og forslag til oss? 🤗 Anonymkode: dc1b6...867
Pawn Hearts Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august September/oktober er den aller beste tiden i Hellas. Det er mange fine øyer å velge mellom. 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Si noe om område dere reiser fra, så er det litt enklere. Dumt å foreslå et sted som krever fire flybytter😜 Franske Middelhavskysten, fx Antibes er fint. Mallorca. Berlin? Anonymkode: a4a6e...8dc
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Hva ønsker dere, da? Bading? Storby? Hvilken flyplass flyr dere fra, og må det være direktefly? Anonymkode: 5df92...405 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Da ville jeg benyttet sjansen til å reise sørover, fortsatt fint men ikke juli-varmt! Kreta, Rhodos, Albania, Kroatia. Spania er et alternativ, men jeg liker bedre de andre jeg nevnte rent personlig. Alternativt Italia/Sardinia! Frankrike er selvfølgelig også en mulighet om det er noe svigers og dere kan like. Anonymkode: 0fb7d...5af 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå