Gå til innhold

Hva har skjedd med Facebook i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det renner inn med oppdateringer fra fremmede folk, avisartikler fra utlandet, offisielle Facebook sider til kjendiser, reklame for alt mulig og jeg blokkerer de alle, men de dukker opp igjen som hodene på trollet i eventyrene.

Hva gjør jeg?🤷‍♀️

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Er helt tragisk. 

• Liker 1
Skrevet

Du kan velge venneknappen øverst, der ser du kun oppdateringer fra venner. 

• Liker 1
Skrevet
Cappuccino skrev (9 timer siden):

Du kan velge venneknappen øverst, der ser du kun oppdateringer fra venner. 

Det har jeg gjort, men det fortsetter bare

Ts

• Liker 1
Skrevet (endret)

Facebook har det gått dårlig med, så de hermer sikkert etter sine suksesfulle plattformer for å gjøre den aktiv og avhengighetskapende igjen.

Endret av Rosakatt
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (9 minutter siden):

Ts

Hos meg også! Håper det endres snart, for slik det er nå er frustrerende. 

• Liker 1
Skrevet

Synes det er mer irriterende at jeg får varsel hver gang en på vennelista blir takket for å gratulere noen på bursdagen.

Trykker på  Se mindre av dette hver gang, men får slike varsler daglig fordet.

• Liker 6
Skrevet
Tough cookie skrev (2 timer siden):

Ts

Gjør du det hver gang du går inn? Kommer kun venneting hos meg i alle fall, men må trykke hver gang jeg kommer inn stort sett. 

• Liker 1
Skrevet
Me for life skrev (2 timer siden):

Synes det er mer irriterende at jeg får varsel hver gang en på vennelista blir takket for å gratulere noen på bursdagen.

Jeg og! Sykt irriterende! Jeg gir da vel f i om en kollega gratulerte tipp olde olof fra hutaheiti med bursdag! Jeg aner jo ikke hvem det er! 

• Liker 4
Skrevet
Me for life skrev (2 timer siden):

Ja! Det og andre unødvendige ting. Nytter ikke å klikke x eller se mindre. Mye «støy» synes jeg. 

• Liker 3
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Slettet kontoen min i sommer og den 18.8. Ser den borte vekk for alltid. En mnd uten - uten savn. Gjelder også Messenger.

Snap blir også borte snart. 

Skrevet
Tough cookie skrev (På 16.8.2025 den 1.33):

Det renner inn med oppdateringer fra fremmede folk, avisartikler fra utlandet, offisielle Facebook sider til kjendiser, reklame for alt mulig og jeg blokkerer de alle, men de dukker opp igjen som hodene på trollet i eventyrene.

Hva gjør jeg?🤷‍♀️

The Zuc prøver å påvirke deg med sin høyrevridde agenda. Det er ikke kødd en gang..

Skrevet

Ja lei jeg å. Små mener facebook at jeg er singel ser det ut som. Jeg får masse fra singelgrupper. Nei vet ikke om jeg gidder lenger

• Liker 1
Skrevet

Det er fordi ingen bruker Facebook lenger, de prøver desperat å grave frem innhold, og det blir stadig vanskeligere. Facebook er en død Platform.

• Liker 7
Skrevet

Jeg får bare opp grupper fra andre steder i landet. Vet ikke om jeg har trykket på noe. Men irriterende og kjedelig å bare få op varsler om løse hunder i en eller annen gate på Toten liksom....  Det er så meningsløst  

• Liker 3
Skrevet
Banænie skrev (1 time siden):

Jeg får bare opp grupper fra andre steder i landet. Vet ikke om jeg har trykket på noe. Men irriterende og kjedelig å bare få op varsler om løse hunder i en eller annen gate på Toten liksom....  Det er så meningsløst  

Det har jeg også fått. Mye «støy» i feeden.

• Liker 2
Skrevet

Hvilken knapp mener dere når dere sier knappen som kun skal vise innlegg fra venner?

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, det har blitt enda mer irriterende å være på/bruke Facebook nå.
Bl.a. masse dritt i feeden og utrolig mange unødvendige varlser om tilfeldige mennesker som poster et eller annet tilfeldig innlegg i en eller annen tilfeldig gruppe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...