AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Noen steder står det at han ble forgiftet, en teori var at hans kone Aisha gjorde det, noen tanker om teorien? Eller døde han bare av omgangsyken? Han giftet seg med henne da hun var 6 og fullbyrdet ekteskapet da hun var 9, så hvem vet. https://no.wikipedia.org/wiki/Aisha Anonymkode: 9b117...d06 1
Rhodiola Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Tråden er ryddet for tulleinnlegg og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Kanskje hun tok livet av han som hevn for at han voldtok henne da hun var et lite barn, håper det var en lang og smertefull død. Anonymkode: 5750e...5df 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Jeg tror han lever. Går i blant oss som en vanlig mann i gata. Anonymkode: d6ccb...3d7
Tiuren Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror han lever. Går i blant oss som en vanlig mann i gata. Anonymkode: d6ccb...3d7 Stemmer nok det, det var en som svarte når en fyr ropte på Mohammed i dag....
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 15.03): Noen steder står det at han ble forgiftet, en teori var at hans kone Aisha gjorde det, noen tanker om teorien? Eller døde han bare av omgangsyken? Han giftet seg med henne da hun var 6 og fullbyrdet ekteskapet da hun var 9, så hvem vet. https://no.wikipedia.org/wiki/Aisha Anonymkode: 9b117...d06 Han hadde jo epilepsi. Kanskje det har noe med saken å gjøre? Anonymkode: 210a0...daa
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han hadde jo epilepsi. Kanskje det har noe med saken å gjøre? Anonymkode: 210a0...daa Meg over. Altså: at han slo seg/fallt under et anfall? Anonymkode: 210a0...daa
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 17.21): Meg over. Altså: at han slo seg/fallt under et anfall? Anonymkode: 210a0...daa Flest kilder sier matforgiftning. ts Anonymkode: 9b117...d06
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:16 #9 Skrevet onsdag kl 17:16 Ingen? Noen muslimer her? Anonymkode: 9b117...d06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå