Binabina Skrevet 14. august 2025 Forfatter #21 Skrevet 14. august 2025 Jeg liker fyren og vi har datet i et år, men det praktiske passer bare ikke og han har jo som sakt null økonomisk sans. Han har til og med sagt at jeg må ta doktorgrad sånn han kan være hjemme. Han er tannlege. Jeg sa han heller burde søke seg i det offentliges få gjeldsordning og en god pensjon
AnonymBruker Skrevet 14. august 2025 #22 Skrevet 14. august 2025 Tenk deg godt om. Jobber han egentlig? Ser du ikke at han utnytter deg. Du skal jobbe og han gå hjemme. Husk og at den saken mellom hans og eks så har du kun hørt den ene siden. Selv om du liker han er det ikke dermed sagt at det må bli dere og kanskje ikke det beste for deg. Har selv hvert med en som trodde jeg var rik og mente jeg skulle betale, han var ikke fra Norge. Jeg lukta lunta ganske kjapt og gjorde det slutt etter 3 måneder. Mye av den han fortalte skurret veldig. Ikke ødelegg livet ditt med sånn kaos. Anonymkode: 87d63...883
Binabina Skrevet 14. august 2025 Forfatter #23 Skrevet 14. august 2025 Ok takk for dette @AnonymBruker. Ja mye jeg merker som ikke stemmer. Sånn feks han var tom for bodylotion, så sier jeg sånn: åå jeg kan kjøpe en til deg. Så sier han at den bodylotionen han bruker koster 500 kr. Så ser jeg han har kjøpt en fra rusta til 10 kr. Altså sånn er det rike kvinner som ikke jobber underslår penger fra ektefellen sin liksom, uff
veronica<3 Skrevet 15. august 2025 #24 Skrevet 15. august 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt og latterliggjøring. veronica<3, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå