Binabina Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Hei! Jeg er en kvinne i slutten av tyveårene som har datet en mann av utenlandsk opprinnelse som er ca 10 år eldre enn meg. Jeg har datet han i snart et år og han har en sønn på 8 år. Moren til sønnen hans har misshandlet min nåværende kjæreste, og ikke hjulpet han med å finne seg til rette i Norge. Dette er egentlig ikke min case da jeg er student og verken har møtt moren eller barnet. Men kjæresten min sier at hun legger ut sexy bilder av seg selv i bikini på Facebook sammen med sønnen. Hun er også sykt uselvstendig og begynner på å lure om jeg skal droppe dette forholdet. At feks hun bruker mer penger enn hun har skal ikke gå utover min lommebok, som ikke har barn. Jeg er student og jobber deltid. Kjæresten har en god betalt jobb men er i stor gjeld etter forholdet. Grunnen for jeg nevner opprinnelsen hans er pga han ikke er så godt kjent i Norge og ikke kjent med prosedyre ved samlivsbrudd. Feks familievern eller mekling ved samlivsbrudd. Hva tenker dere? jeg synes personlig dette er lite grei oppførsel og vurderer å skippe forholdet siden han ikke gjør noe med dette. Jeg aksepterer at han har en sønn fra før, men jeg vil ikke være økonomisk ansvarlig for moren vis det gir mening. Barn er barn de kan ikke tjene penger, men alenemødre har gode rettigheter i Norge. Krav på mer stønad osv
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Tenker at det er idiotisk å involvere seg med han. Og at det er to sider av en sak og du kjenner bare hans. Anonymkode: e8356...f15 13 6
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Helt feil at du skal betale noe som helst. Jeg har selv datet en fattig alenefar men jeg betalte aldri for eksen hans. Avslutt dette forholdet. Anonymkode: 33473...00e