AnonymBruker Skrevet 14. august 2025 #1 Skrevet 14. august 2025 Holder på å google meg ihjel men finner ikke dette produktet så prøver da selvsagt KG 😜 har sett folk som har barn sykle med et genialt sykkelsete for litt større barn (tenker kanskje 3+), med ryggstøtte og rekkverk (det må være rekkverk, det er nettopp dette jeg ikke klarer å google meg frem til). Ser også ut som at det er plass til to barn på disse? Hvis man har barn på 3 og 5 år f. eks noen som er kjent med dette setet? Anonymkode: 3d7cb...97d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2025 #2 Skrevet 14. august 2025 Som dette? https://www.evobike.no/vare-elsykler/evobike-cargo-longtail?att=NDMyIFdI&gad_source=1&gad_campaignid=17335676340&gbraid=0AAAAADK_bSudroB5m-GzZEBr0pEkHxgzv&gclid=CjwKCAjwkvbEBhApEiwAKUz6-xwvU1UNoDUkouUn1WDZSxWuq7aQX3xyBFxIUFySnXfvxcx803w7jxoCYJgQAvD_BwE Jeg har kun sett det på spesielle typer elsykler, vet ikke om det finnes universale til vanlige sykler. Anonymkode: 92c1a...b58
AnonymBruker Skrevet 14. august 2025 #3 Skrevet 14. august 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som dette? https://www.evobike.no/vare-elsykler/evobike-cargo-longtail?att=NDMyIFdI&gad_source=1&gad_campaignid=17335676340&gbraid=0AAAAADK_bSudroB5m-GzZEBr0pEkHxgzv&gclid=CjwKCAjwkvbEBhApEiwAKUz6-xwvU1UNoDUkouUn1WDZSxWuq7aQX3xyBFxIUFySnXfvxcx803w7jxoCYJgQAvD_BwE Jeg har kun sett det på spesielle typer elsykler, vet ikke om det finnes universale til vanlige sykler. Anonymkode: 92c1a...b58 Åh ja, akkurat sånn der! Hvis det ikke finnes universale til vanlige sykler vil det isåfall forklare hvorfor jeg ikke finner den på nett😅 noen som vet? Anonymkode: 3d7cb...97d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2025 #5 Skrevet 14. august 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åh ja, akkurat sånn der! Hvis det ikke finnes universale til vanlige sykler vil det isåfall forklare hvorfor jeg ikke finner den på nett😅 noen som vet? Anonymkode: 3d7cb...97d Fordi det er alt for langt til å passe på en vanlig sykkel, samt at det blir for tungt for sykkelen når begge ungene skal sitte på. Anonymkode: 82e6b...cbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå