Gå til innhold

Beste strand..

Fremhevede innlegg

Gjest Beachbabe
Skrevet

Hvilken strand er den beste dere noen sinne har vært på? Min foreløpige drømmestrand er på koh samui, men tror det finnes bedre der ute et sted..???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strendene i Algarve.

Skrevet

Vakreste strendene jeg noen gang har vandret på, finnes på Jæren... men badetemperaturen var, om overkommelig, veldig motiverende til å finne en finere strand lenger sør i verden!

Skrevet

Beste stranda jeg har vært på er uten tvil Turks & Caicos Island i Karibien. Helt ubeskrivelig.

Skrevet
Whitehaven Beach i Australia :)

Strendene på Maldivene :briller2:

Skrevet

Stranden på Perhentien Kecil, Long Beach, Malaysia.

Skrevet

Makriamos strand Thassos, Hellas. Apollo har turer dit. Og hotell som ligger nesten helt på stranda.

Ellers er det helt utrolige strender på Menorca. De strendene som ligger inni byene er ikke så bra men hvis man leier bil og kjører litt utenfor de største byen er det helt fantastisk.

Gjest Gjest
Skrevet

strendene rundt Great Keppel Island i Australia, eller Eagle Beach på Aruba

Skrevet

Strendene paa jaeren er supre, hadde vi bare hatt litt varmere vaer.

Dreamland beach paa Bali er til aa anbefalle (navnet sier vel sitt)

Skrevet

Blue Lagoon på Bahamas og på Little Corn Island utafor Nicaragua.

Gjest Gjest
Skrevet
Maya Bay på Phi Phi Don :)

Maya bay er fulle av fisker som er vant til å bli matet, og som biter deg når de ikke lenger får mat...... Ingen hyggelig opplevelse.....

Dreamland på Bali er heller ikke verst......, støtter den også! :)

Ellers viil jeg IKKE fortelle på nettet hvor MIN drømmestrand ligger, for da får jeg vel ikke være i fred der lengre..... Men jeg kan si så mye at den ligger i Australia, New South Wales, i nærheten av....... ok da...... nær Newcastle. Der blir du forresten ikke bitt av småfisker, men du kan risikere å bli haimat hvis du ikke peller deg på land når alarmen går...... ;);)

Gjest Gjest
Skrevet

Tulum i Mexico - en strand sør for Playa del Carmen. Langt mellom badeturistene på en hvit finkornet strand. Mye bedre å være der enn å være i selve Playa del Carmen der det også er en flott strand, men det kryr at parasoller, solsenger og amerikanske turister.

Gjest Elfrida
Skrevet
Whitehaven Beach i Australia :)

:Nikke:

Whitehaven stiller i en egen klasse, uten tvil.

Skrevet
:Nikke:

Whitehaven stiller i en egen klasse, uten tvil.

Skriver under på denne! Har sett mange strender i mitt liv, men ingen andre med sand så hvit som snø!

Skrevet

Clearwater Beach i St.Petersburg Florida.

Ellers så er ikke Acapulco Beach i Mexico så ille heller....

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært på mange strender i verden men ingen slår jærstrendene i nydelig sommervær og 22 grader i sjøen. Sanddynene ned mot strendene og helt finkornet hvit sand. Nydelige!

Skrevet

Cua Dai, Hoi An, Vietnam!! Ti mil lang hvit sandstrand!! Fantastisk temperatur, ingen sjøplanter, ingen sjømonstre, bare paradis og noen flyvefisk som hopper rundt og blinker i solskinnet om man er heldig! (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...