Gå til innhold

Rådhusbryllup - barn og voksenmiddag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi planlegger rådhusbryllup neste år. Kanskje i Oslo, kanskje i vår hjemby som også oppleves som en større by. 

jeg har barn fra tidligere forhold som absolutt skal være med. Men vi ønsker oss også en liten fest. Altså, vin. Jeg vil gjerne spise en bedre middag (vi er foodies) og drikke vin dagen jeg blir kone med drømmemannen! Derfor har jeg avtalt med barnas far at han henter dem når som helst ila dagen, uansett hvilken by vi ender opp i. De andre gjestene er voksne. Familie og forlovere. 

Barna vil ikke være interessert i de resturantene vi ønsker å gå på, men de er skikkelig gira på giftemål; og kake. 

Har noen en eller flere kreative ideer? Hvordan kan jeg kombinere rådhus, kake med barna -> voksenmiddag med vin. Hvis Oslo; konkrete forslag til steder?

Anonymkode: b77a0...6a5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rådhus først, så dessert/kake med barna, så middag? Pleier jo ofte å være litt tid mellom vielse og middag. 

Evt kake før vielse. Bare dere og barna feks. 

Anonymkode: 60628...822

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke faren hente de mens dere spiser, så levre de en tur for kake når den tiden kommer på kvelden. 

Ev at de kommer for kake dagen etter.

Anonymkode: 6eb07...c84

Skrevet

Det går fint å spise kake før middag. Hva med Pascal. Det er flere filialer. De kan sikkert arrangere kake-spising for dere i et av sine lokaler.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres litt ut sånn som vi hadde det. 
Vi hadde vielsen i Oslo rådhus, primært med forlovere, familie og barn. Så gikk vi på Halvorsens konditori og spiste lunsj + kake. (Familien + barna). Så hadde vi leid fint rom på hotell i Oslo sentrum som vi slappet av og skiftet litt på. Før vi møtte forlovere og noen få venner for en bedre middag, før jeg og mannen avslutter med en nightcap på hotellrommet. Var perfekt og akkurat sånn vi ønsket oss bryllupet. Barna kom til frokost på hotellrommet dagen etter!

Anonymkode: 50f04...f1c

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kake umiddelbart etter vielsen, et sted i nærheten. Deretter pause i programmet før middag og fest. 

Anonymkode: 62edd...fab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...