AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Har tannlegeskrekk så det holder, men må få tatt en visdomstann nå, det er stort hull i den, og sikkert en del annet som burde tas. Orker ikke å gå til en tannlege som er gjerrig med bedøvelse, og ber meg om å bare prøve litt tiL osv. aller helst så vil jeg være helt neddopet sånn at jeg slipper å ha vondt. Finnes det noen sånne på strekningen (Skien)-Drammen-Oslo sentrum? Har lang reisevei, men det er en overkommelig strekning… Anonymkode: 0438a...cee
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Hvite smil drammen colosseum tannlege drammen Anonymkode: 14ace...e83
Jostepop Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august Har vært borti Dentalia i Oslo. Grei klinikk, men opplevde de ikke spesielt rause med bedøvelse dessverre, men tror de fremdeles tilbyr behandlig i narkose. Kunne det kansje være noe for deg TS?
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august Jostepop skrev (1 time siden): Har vært borti Dentalia i Oslo. Grei klinikk, men opplevde de ikke spesielt rause med bedøvelse dessverre, men tror de fremdeles tilbyr behandlig i narkose. Kunne det kansje være noe for deg TS? Må trekke tannen (mangler nok 10-15 % av den allerede) så hadde vært godt å slippe å bli holdt fast når jeg er der… Anonymkode: 0438a...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå