Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 1 måned siden traff jeg en mann som jeg har falt helt pladask for, han har alt jeg har lett etter og mer til. Jeg kjenner allerede at vi er et par, men jeg har alltid vært en som trenger å få det svart på hvitt men jeg føler at det er litt for tidlig å spørre rett ut om det da det har gått så kort tid. 

Om jeg ikke skriver først gjør han det alltid, hver dag. Vi prater opptil flere ganger om dagen. Han prater om oss i vi-form och snakker om hva vi skal gjøre i framtiden. Han har fortalt om meg til både familie og venner og når vi møtes og er ute blandt folk holder han meg alltid i hånden og tett inntil seg om vi står stille. Vi har allerede sagt at vi er forelsket i hverandre også. Han er svensk og her om dagen skrev han "Hej min vackra tjej!" og jeg tenkte at nå mener han vel at vi er sammen! Så jeg skrev "Kjæresten min!" tilbake. Men så kommer usikkerheten og jeg tenker at han kanskje bare skriver det som ett slags kompliment... Og jeg er for feig til å spørre rett ut iom. at forholdet er så ferskt.

Hvordan hadde dere tolket dette? Vet man bare at man er kjærester? Kjenner meg som en usikker liten tenåring men vi er snart 40 begge to... 

Anonymkode: ea0fa...8b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter 1 mnd. ? hvor mange ganger har du truffet han ? Har dere barn? truffet foreldre/venner ? 1 mnd er tiiiidlig å forvente kjæreste-status 

Endret av monican94
  • Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (3 minutter siden):

Etter 1 mnd. ? hvor mange ganger har du truffet han ? Har du truffet han ? Har dere barn? truffet foreldre/venner ? 1 mnd er tiiiidlig å forvente kjæreste-status 

Hvorfor? Hva er det som er så farlig med kjæreste-ordet?

Anonymkode: fa678...ee5

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette hørtes såpass intenst ut for én måned inn at jeg ikke blir overrasket om det er love bombing... 

Anonymkode: e0473...666

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
monican94 skrev (6 minutter siden):

Etter 1 mnd. ? hvor mange ganger har du truffet han ? Har dere barn? truffet foreldre/venner ? 1 mnd er tiiiidlig å forvente kjæreste-status 

Tror ikke du leste hele innlegget 😉 Står klart og tydelig

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sett det an litt lengre. Det er ofte veldig intenst i begynnelsen av ett forhold sånn og da kan det være lurt å ta en pust i bakken. Det er veldig deilig når det er så intenst, men kan også tippe fort over i en slags avhengighets rus. 

Fokuser mer på hvordan dere har det og mindre på merkelapper akkurat nå. Når du bikker 3 måneders merket så vil jeg nok heller si at du kan ta stilling til det igjen. 

Forelskelse går fort, forhold bygges over tid. 

Anonymkode: 07143...73b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt at dere muligens er eksklusive. 

Etter min mening bør man ikke tenke på det som ett forhold før man er trygge nok på hverandre til å faktisk kunne snakke sammen. 

Anonymkode: 2b2e8...089

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må man nesten bli enige om.

Anonymkode: c053a...1fc

Skrevet (endret)

Jeg ville reagert og sagt akkurat det samme som deg.

Klart dere er kjærester

Endret av exictence
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dette hørtes såpass intenst ut for én måned inn at jeg ikke blir overrasket om det er love bombing... 

Anonymkode: e0473...666

Sånn var min kjæreste også, han satset 100 % fra første date. Jeg var mer tilbakeholden, fordi jeg er litt annerledes. Men så begynte jeg å sette pris på små lapper, meldinger, romantikk og gode ord. 

Vi er gift nå, 15 år senere. Gikk helt fint selv om vi love bombet hverandre fra dag 1 ;) 

Anonymkode: 1e730...0f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvordan hadde dere tolket dette? Vet man bare at man er kjærester? Kjenner meg som en usikker liten tenåring men vi er snart 40 begge to... 

Snart 40….

Anonymkode: 7d430...f8b

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger! 🙂 Jeg er ganske sikker på at det ikke dreier seg om lovebombing da han ikke har overøst meg med overdrivne komplimenter eller gaver, det var mer jeg som tok initiativet i starten og han har fulgt med. Han er også veldig intreressert i meg som person.

Når jeg leser det jeg skriver så ser jeg jo at vi er jo kjærester, men det er vel den her etiketten jeg henger meg opp i. Men får ha litt is i magen helt enkelt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gummiloppan skrev (1 time siden):

Det står ingenting om antall møter, der står faglig kontakt..

Uansett, slik hodestups forelskelse er love bombing i de fleste tilfeller. 

Eller, noen som elsker jakten. 

Jeg forteller alltid mine om jeg møter noen nye, så med mindre du vet at du er den første han forteller om, behøver ikke det bety noe.

Anonymkode: 512ee...0cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gummiloppan skrev (2 timer siden):

TS skriver ingenting om hvor ofte de har møttes, om de har barn eller truffet hverandres familie. Tror det er du som må lese igjen. Daglig kontakt via skjerm svarer ikke på det overnevnte. 

Anonymkode: 12022...3e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS skriver ingenting om hvor ofte de har møttes, om de har barn eller truffet hverandres familie. Tror det er du som må lese igjen. Daglig kontakt via skjerm svarer ikke på det overnevnte

Anonymkode: 12022...3e3

Ovennevnte.

Anonymkode: 7d430...f8b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For 1 måned siden traff jeg en mann som jeg har falt helt pladask for, han har alt jeg har lett etter og mer til. Jeg kjenner allerede at vi er et par, men jeg har alltid vært en som trenger å få det svart på hvitt men jeg føler at det er litt for tidlig å spørre rett ut om det da det har gått så kort tid. 

Om jeg ikke skriver først gjør han det alltid, hver dag. Vi prater opptil flere ganger om dagen. Han prater om oss i vi-form och snakker om hva vi skal gjøre i framtiden. Han har fortalt om meg til både familie og venner og når vi møtes og er ute blandt folk holder han meg alltid i hånden og tett inntil seg om vi står stille. Vi har allerede sagt at vi er forelsket i hverandre også. Han er svensk og her om dagen skrev han "Hej min vackra tjej!" og jeg tenkte at nå mener han vel at vi er sammen! Så jeg skrev "Kjæresten min!" tilbake. Men så kommer usikkerheten og jeg tenker at han kanskje bare skriver det som ett slags kompliment... Og jeg er for feig til å spørre rett ut iom. at forholdet er så ferskt.

Jeg synes det er for tidlig etter kun 1 mnd å si at man er kjærester 🤔 Hadde dere datet i 3-4 mnd kunne nok saken vært noe annet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Gummiloppan skrev (2 timer siden):

hva leste jeg ikke ?? 

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal man date i det lange og det brede? Kan skjønne at det er enkelte som syns dette er nødvendig, men det trenger da ikke å være normen. Høres mer ut som folk bare vil ha mer tid på seg til å finne feil ved nåværende date, og til å finne "noe bedre" rundt neste sving, i stedet for å prøve å forplikte seg og se hvor dette kan ende opp.

Jeg og kjæresten hadde først snakket en ukes tid på tinder, så datet vi i ca to uker, og så var vi kjærester. Vi følte begge at dette var riktig, og hadde allerede havnet i "vi"-modus. Hadde ikke orket flere måneder til med usikkerhet og bare halvveis-forpliktelser.

Jeg liker også å få ting svart på hvitt, så jeg spurte rett ut "Er du kjæresten min nå?" Og ja, det var han visst. Vi har nå vært sammen i tre år og har det strålende.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker dere er kjærester.

Det er uansett den retningen det går mot!

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på noen av disse over med seriemislykkede datingerfaringer. Spør han rett ut neste gang dere er sammen. Føles det vanskelig så trenger dere kanskje en måned til. 

Anonymkode: bdcfd...4ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...