HemmeligSpion Skrevet 13. august #21 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Klassisk selvopptatt kvinne å «mansplaine» det her. Anonymkode: 5bd70...91e Det heter fem-splaining. Da bruker man gjerne seg selv som eksempel og sine forutsetninger og man overser glatt det faktum at menn liker å jobbe med ting, og kvinner med mennesker og man ser forbi det faktum at det er stor forskjell på arbeidsoppgaver i det man anser som mannejobber og damejobber. Menn er gjerne mer "grove" i hva vi anser som greit, og at boxeren fysisk sett passer betyr ikke nødvendigvis at det er riktig størrelse eller passform. Utifra antall rumpesprekker jeg ser på jobb tror jeg de fleste bruker ganske små boxere, eventuelt har kjøpt en som passer og som har blitt mindre etter hver vask siden trådtettheten på nye klær er søppel. Angående lukt - tenk kjøleskap. Hvem reagerer først på lukt i kjøleskap? Slik er det med boksere også. For menn er det bedre å se visuelt at det må byttes. Men du trenger ikke høre på kvinner som femsplainer, de er ikke ute etter å løse et problem, de er bare ute etter å opphøye seg selv. Kvinner som er fornøyde med eget liv gjør ikke det, de spør om du vil finne på noe. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #22 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hehe. Jeg tørker og tørker og vasker og skrubber, men allikevel kommer det omtrent alltid en liten flekk etter avføring. Grunnen til dette er hemorider og analfissur etter fødsel. Det er utrolig vanskelig å bli ren nok. Det betyr faktisk ikke at jeg er en ekkel gris. Jeg prøver så godt jeg kan. Oppdager jeg flekk så vasker jeg på nytt og skifter truse Anonymkode: a0ae8...670 Tipser deg om spyletoalett. Sliter med det samme som deg og spyletoalett er virkelig det lureste jeg har kjøpt til huset mitt. Anonymkode: 71024...6eb 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #23 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tipser deg om spyletoalett. Sliter med det samme som deg og spyletoalett er virkelig det lureste jeg har kjøpt til huset mitt. Anonymkode: 71024...6eb Ja, må nesten vurdere det. Det begynner å bli ordentlig slitsomt. Skal føde igjen om noen uker så det blir vel ikke akkurat bedre Anonymkode: a0ae8...670 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #24 Skrevet 13. august Jeg syns jo det er ekkelt, tenker hver gang jeg suger mannen og han ikke er nydusjet, så har faktisk tissen hans ligget oppi/inntil doen da han tisser sittende. Det syns jeg er ubehagelig å tenke på, samt om han driter så kanskje det spruter. Anonymkode: 2d16e...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #25 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du vet virkelig ikke hva du snakker om. Klassisk selvopptatt kvinne å «mansplaine» det her. Anonymkode: 5bd70...91e Det jeg vet er at det kun er i vår del av verden at man ikke vasker seg bak etter hvert dobesøk. Det jeg også veit er at samtlige av mine partnere har unngått å ønske en hyrdestund med bremsespor og danglebær. Å mansplaine at går har samme funksjon, burde være totalt unødvendig. Men det er vi altså, at enkelte er så vant til at kvinner er glatte og rene at de tror vi faktisk ikke kan få bæsj hengende fast i rumpehåret vårt. Lurer på hva du mener jeg har gått glipp av? Når folk uten tilgang på innlagt vann klarer å unngå danglebær, er det grisete latskap og mangel på grunnleggende omtanke for omgivelsene som gjør at noen her velger å gå rundt med avføring på utsiden av kroppen. Anonymkode: 132c0...ebe 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. august #26 Skrevet 13. august HemmeligSpion skrev (7 timer siden): Det heter fem-splaining. Da bruker man gjerne seg selv som eksempel og sine forutsetninger og man overser glatt det faktum at menn liker å jobbe med ting, og kvinner med mennesker og man ser forbi det faktum at det er stor forskjell på arbeidsoppgaver i det man anser som mannejobber og damejobber. Menn er gjerne mer "grove" i hva vi anser som greit, og at boxeren fysisk sett passer betyr ikke nødvendigvis at det er riktig størrelse eller passform. Utifra antall rumpesprekker jeg ser på jobb tror jeg de fleste bruker ganske små boxere, eventuelt har kjøpt en som passer og som har blitt mindre etter hver vask siden trådtettheten på nye klær er søppel. Angående lukt - tenk kjøleskap. Hvem reagerer først på lukt i kjøleskap? Slik er det med boksere også. For menn er det bedre å se visuelt at det må byttes. Men du trenger ikke høre på kvinner som femsplainer, de er ikke ute etter å løse et problem, de er bare ute etter å opphøye seg selv. Kvinner som er fornøyde med eget liv gjør ikke det, de spør om du vil finne på noe. Tror jeg svetta mer enn deg på jobb i dag. Kvinner som er fornøyd, tar selvfølgelig ikke til takke med en slask. Min er heldigvis oppdratt til å ivareta personlig hygiene.😅 Anonymkode: 132c0...ebe 2
AnonymBruker Skrevet 14. august #27 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det jeg vet er at det kun er i vår del av verden at man ikke vasker seg bak etter hvert dobesøk. Jasså? Og hvordan vet du det? Har vært litt rundt i verden, og kan fortelle deg at det finnes dårligere tilrettelegging for intim hygiene på toaletter andre steder i Norden/Europa (om det er det du tenker på med "vår del"). Men ærlig talt - er det virkelig noen som må dusje etter å ha bæsjet? Er vi blitt så forknytt på personlig hygiene? Anonymkode: 46c9d...296 2
AnonymBruker Skrevet 14. august #28 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jasså? Og hvordan vet du det? Har vært litt rundt i verden, og kan fortelle deg at det finnes dårligere tilrettelegging for intim hygiene på toaletter andre steder i Norden/Europa (om det er det du tenker på med "vår del"). Men ærlig talt - er det virkelig noen som må dusje etter å ha bæsjet? Er vi blitt så forknytt på personlig hygiene? Anonymkode: 46c9d...296 "Vår del" er ofte brukt om den vestlige verden, ikke norden. Man må selvsagt ikke dusje etter en bæsj. Men om det er en bløt en, man er av typen som synes bremsespor er ok, eller det blir danglebær der, må man selvsagt hoppe i dusjen. Anonymkode: 132c0...ebe
AnonymBruker Skrevet 14. august #29 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2025 den 7.30): Med referanse til en annen tråd her, hvor det påpekes at mannens bremsespor i boxeren dreper lysten. Hva tenker dere, kvinner og menn, når man plutselig blir grepet av lysten, og i det man liker av partner undiken, så vises enten utflod eller bremsespor? Dør all lyst? Begge deler er helt naturlig, og skyldes nødvendigvis ikke dårlig hygiene. At menn oftere har bremsespor i shortsen må nok sees i sammenheng med behåring bak, som i en en travel hverdag kan være vanskelig å få 100% ren etter hvert dobesøk. Luft i magen har alle, i en eller annen grad, og når "tunge tak røyner bak", så skal det godt gjøres at det ikke kommer med litt i dragsuget. Hva tenker dere damer, som digger menn i arbeidsklær - kan dere ikke godta at mannen har jobbet hardt og at det kan ha noen kroppslige konsekvenser ved slutten av dagen? Personlig gjør utflod meg ingenting. Anonymkode: 46c9d...296 Jeg er samen med en arbeidskar. Han går mye i kjeledress, syntes han er fin i den faktisk. Han svetter gjennom hele dagen og har skitne hender, ligger i der motorer og vasser skitne steder. Men bremsespor i bokseren har han ikke, og det er heller ikke noe problem å suge ham etter en vanlig dag (aldri gjort det rett etter jobb da) uten at han dusjer først. Jo, det har med hygiene å gjøre. Og arbeidskarer kan være hygieniske de også. Utflod kan absolutt ikke sammenlignes. Anonymkode: adb46...662 3
AnonymBruker Skrevet 14. august #30 Skrevet 14. august Du verden hvor opptatt dere er av å ha det klinisk rent baki der! Jeg gjør som de fleste andre, tørker meg kun med vanlig dopapir en eller to ganger, og det holder i massevis. Hva slags bæsj har dere egentlig? Det blir jo ikke igjen noen rester hvis den er normal og lukkemuskelen fungerer som den skal. Anonymkode: d86d9...d57
AnonymBruker Skrevet 14. august #31 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du verden hvor opptatt dere er av å ha det klinisk rent baki der! Jeg gjør som de fleste andre, tørker meg kun med vanlig dopapir en eller to ganger, og det holder i massevis. Hva slags bæsj har dere egentlig? Det blir jo ikke igjen noen rester hvis den er normal og lukkemuskelen fungerer som den skal. Anonymkode: d86d9...d57 De fleste i verden bruker faktisk vann etter dobesøk. Av kulturelle og/eller religiøse grunner. Tydeligvis har folk her helt normal avføring, som varier utifra inntak, form og sykdomsbilde. Men noen få velger å la de testene bli der. Hvis du tørker deg med ett tørk hver gang og aldri noensinne har opplevd rester, er det nok svært unormalt da de fleste opplever diare etc ila livet. Anonymkode: 132c0...ebe 1
Bamseklemmer Skrevet 14. august #32 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2025 den 7.30): Med referanse til en annen tråd her, hvor det påpekes at mannens bremsespor i boxeren dreper lysten. Anonymkode: 46c9d...296 Vel vel.. bremsespor kommer jo av, at man ikke tørker seg godt nok i rævva etter dobesøk.. Kanskje ikke så rart at kvinner reagerer på dette, når de må lære opp en sånn umoden mann🤭 Utflod er jo en naturlig del av livet.. bremsespor er latskap😅
Erfarenmann Skrevet 14. august #33 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2025 den 7.30): skyldes nødvendigvis ikke dårlig hygiene Jo, når det gjelder bremsespor så er det akkurat det. Dårlig hygiene. Det kan ikke unnskyldes med "behåring", "travel hverdag" eller noe som helst annet. Har du hatt et "uhell" så går du ikke bare rundt resten av dagen som ingen ting og du setter i hvert fall ikke i gang sex med noen. Hvis du blir "grepet av lysten" mens du har trusa full av bremsespor så bør du stoppe opp litt og sjekke "kompasset". 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #34 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Du verden hvor opptatt dere er av å ha det klinisk rent baki der! Jeg gjør som de fleste andre, tørker meg kun med vanlig dopapir en eller to ganger, og det holder i massevis. Hva slags bæsj har dere egentlig? Det blir jo ikke igjen noen rester hvis den er normal og lukkemuskelen fungerer som den skal. Anonymkode: d86d9...d57 Har du ikke lært å tørke til det ikke er rester igjen på papiret? Det fikk jeg opplæring i når jeg var <4 år, jeg. Om 1-2 tørk er alt som skal til for å få rent papir for deg, så må jeg gratulere deg for den optimale avføringen og perfekt utformet lukkemuskelen din. Anonymkode: d733d...e12 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #35 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja, må nesten vurdere det. Det begynner å bli ordentlig slitsomt. Skal føde igjen om noen uker så det blir vel ikke akkurat bedre Anonymkode: a0ae8...670 Kjøp deg skylleflaske. Koster et par hundre og er gull verdt etter fødsel, spesielt om man revner Anonymkode: 37486...400 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå