AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Jeg må starte med å si at jeg blir veldig engestelig av å få skjult nr anrop. Vet ikke hvorfor, men det trigger noe i meg. Nå er det andre gangen dette skjer. At det ringer også står det «ingen anrops id». Første gangen var for ca 2 mnd siden og da ringte det ikke engang, kom bare rett som ubesvart anrop. Denne skjedde på dagtid. Igjen idag så ringte det med ingen anrops id. Også på dagtid og kun 1 gang. Noen som har opplevd det samme? Hva er forskjell på skjult nummer og ingen anrops is? Anonymkode: 4bbbc...171
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august *Ingen anrops ID skulle det såklart stå* tror også denne gikk rett til svareren med en gang for jeg hørte ikke at telefonen ringte… Anonymkode: 4bbbc...171
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Jeg har fått et par sånne i det siste, og det har vært utenlandske svindelforsøk. Anonymkode: a1ce5...93d 3
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har fått et par sånne i det siste, og det har vært utenlandske svindelforsøk. Anonymkode: a1ce5...93d Okei, kanskje det er det det er da… det beroliger meg litt i allfall☺️ Så takk for svar! Anonymkode: 4bbbc...171
pingeling Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august Ja har hatt tre sånne den siste uken. Første gang rett på svarer. Gang nummer to svarte jeg, og da var det tydelig svindelforsøk. Noe med mistenkelig transaksjon på Klarna (bruker ikke Klarna). Tredje gang gadd jeg ikke å svare. 2
piggrokken Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Det er svindel. De bruker dataprogram for å ringe mange på en gang. Den første som svarer, blir satt over til en reel person, mens alle andre samtaler blir avsluttet. Synd at du har det sånn at du blir nervøs for ingen anrops id. Det blir nok bare mer og mer forsøk på svindel i årene fremover. Prøv å tenk på at alle sånne anrop er svindel, og ikke la deg affisere av det (lettere sagt enn gjort). 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august Takk for svar fra dere, nå er jeg mye roligere☺️ Da trøster jeg meg med at det er svindel og tenker ikke noe mer på det. Jeg har en veldig dårlig opplevelse med skjult nummer fra ungdomstiden da det var noen som trakasserte meg i en lang periode med ringing til alle døgnets tider (var noen andre ungdommer) så jeg tror bare at jeg fort trigges veldig av skjult nummer anrop fortsatt den dag idag😅 Anonymkode: 4bbbc...171 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august piggrokken skrev (48 minutter siden): Det er svindel. De bruker dataprogram for å ringe mange på en gang. Den første som svarer, blir satt over til en reel person, mens alle andre samtaler blir avsluttet. Synd at du har det sånn at du blir nervøs for ingen anrops id. Det blir nok bare mer og mer forsøk på svindel i årene fremover. Prøv å tenk på at alle sånne anrop er svindel, og ikke la deg affisere av det (lettere sagt enn gjort). Jeg ble i allfall betrygget på at det bare er svindel np og da blir det nok enklere for meg fremover hvis det fortsetter å ringe sånn som det☺️ Så jeg takker masse for svar Anonymkode: 4bbbc...171
nordlending Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august Jeg ble oppringt både i går og i dag av "Privat nummer". Antar det også er svindel (jeg ignorerte anropene). 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august Svindel fått mange skjult nummer i det siste. Anonymkode: 82330...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #11 Skrevet 12. august Ingen seriøse personer ringer med skjult nummer. Mest sannsynlig svindel eller tulleringing. Anonymkode: 3f221...5da
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Skrevet 12. august Som regel er det eks-kjærester…😉 Anonymkode: f02b8...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå