AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Når dere dusjer og skal vaske rumpa. Hvordan gjør dere det? Jeg bare tar litt såpe og gnikker med håndflaten mot anus. Men jeg har hørt folk bruker litt finger og vasker litt lenger inn i anus i tillegg. Hva gjør dere? Anonymkode: f62f4...350
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Jeg gjør som deg først, deretter litt finger i åpninga. Anonymkode: 0dc7a...84f
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Når dere dusjer og skal vaske rumpa. Hvordan gjør dere det? Jeg bare tar litt såpe og gnikker med håndflaten mot anus. Men jeg har hørt folk bruker litt finger og vasker litt lenger inn i anus i tillegg. Hva gjør dere? Anonymkode: f62f4...350 Som deg og tørker godt med et håndkle etterpå. Men ikke lenger inn nei med noe finger. Anonymkode: 38a34...0b4
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Aldri inn, bare ytterst. Anonymkode: 702fe...65c 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august Ikke inni, men dytter fingrene godt inntill og rundt ja. Og selvfølgelig to ganger! Anonymkode: 0748b...0ef
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august Jeg setter meg på huk i dusjen og spyler og vasker stjerna. Anonymkode: 96195...f52
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august Bruker hånda med såpe. Ikke inni, nei, bare utenpå. Tenker at det ikke er bra å få såpe inni. Anonymkode: 70c8a...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg setter meg på huk i dusjen og spyler og vasker stjerna. Anonymkode: 96195...f52 Dette gjør jeg for øvrig etter hvert dobesøk med nr2. Gjør stort sett denne jobben hjemme på rutine. Anonymkode: 96195...f52
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august Tørker vanligvis med en bit toalettpapir. Pga. godt kosthold er det sjeldent behov for å tørke og vaske bak med toalettpapir, men sjekker likevel alltid med en bit toalettpapir for å være sikker. Hvis jeg mot formodning skulle få diaré, så avsluttes det med fuktet papir rundt omkretsen til anus, men i de aller fleste tilfeller er det unødvendig. Anonymkode: 9d5af...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå