MissBaluba Skrevet 12. august 2025 #1 Skrevet 12. august 2025 Driver å lager loff i min brødbakemaskin. Så jeg lurte på om deigen på bildet er riktig? Jeg har fulgt oppskriften men deigen er fortsatt bløt. Jeg tok litt mere mel men forsatt litt bløt. Maskinen er nå i hevemodus…
MissBaluba Skrevet 12. august 2025 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja Anonymkode: ce784...c0 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja Anonymkode: ce784...c01 Tusen takk for oppklaring ble jeg litt bekymret hvis jeg måtte kaste hele deigen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå