Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor kaller du riktig informasjon basert på vitenskap for kjøttpropaganda? Kan DU slutte med din vegarpropaganda?

Vet ikke hva "vegarpropaganda" er, men det er altså ikke jeg som driver propaganda, det er du. For jeg sier ikke at TS skal bli vegetarianer, mens du klikker i vinkel om noen foreslår ett eneste måltid uten kjøtt.

Anonymkode: 75a3b...675

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Vet ikke hva "vegarpropaganda" er, men det er altså ikke jeg som driver propaganda, det er du. For jeg sier ikke at TS skal bli vegetarianer, mens du klikker i vinkel om noen foreslår ett eneste måltid uten kjøtt.

Anonymkode: 75a3b...675

Mente selvsagt vegetarpropaganda. Du begynte med propaganda. Vi andre bare retter på dine feil. Jeg har aldri sagt at man ikke kan gå et måltid uten kjøtt, men det er feil å likestille vegetabilsk protein med animalsk protein slik som du har gjort. Derfor bør det rettes på slik at ikke andre her blir syke eller tynnfeite fordi de hørte på feilinformasjon. 

Du bør ta deg en virkelighetssjekk. Du sier det er sykt å drepe og spise dyr. Og så anklager du andre for propaganda...? Dette er HELT KLART propaganda. Og i alle fall i en tråd om billig og sunn mat.

Anonymkode: d8995...c48

• Liker 2
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...