Pawn Hearts Skrevet 16. august 2025 #21 Skrevet 16. august 2025 Jeg er bortreist på valgdagen, så jeg har tenkt å stemme neste uke. Hva jeg skal stemme, er min egen sak, men jeg kan avsløre at jeg ikke vil bidra til at Sylvi blir statsminister. Eller Erna, for den saks skyld. 2
Fighter83 Skrevet 16. august 2025 #22 Skrevet 16. august 2025 Pilleville skrev (På 11.8.2025 den 16.26): noen som har stemt og kVA stemte du? Var det det samme du stemte for 4 år siden? Eg har stemt FRP, Stemte ikkje for 4 år sidan Jupp, stemte Rødt nå. Tror jeg stemte på SV ved forgje stortingsvalg. 1 1
Pilleville Skrevet 16. august 2025 Forfatter #23 Skrevet 16. august 2025 VetAlt skrev (30 minutter siden): Frp FrP sist og?😊 1
VetAlt Skrevet 16. august 2025 #24 Skrevet 16. august 2025 Pilleville skrev (8 minutter siden): FrP sist og?😊 Stemte Høyre ved forrige valg. 1 1
Stor pike Skrevet 16. august 2025 #25 Skrevet 16. august 2025 Pilleville skrev (1 time siden): Har du lyst til å fortelle kVA du stemte sist og no?😊 Nei.
MorTil2 Skrevet 19. august 2025 #26 Skrevet 19. august 2025 Jeg venter. Jeg vurderte MDG, men så begynte de med en barnslig kjekling med SV og Venstre. Vurderte Venstre, men Guri Melby er jo kun opptatt av å gi penger til Ukraina. Vurderte Høyre, for å styrke motvekten mot Frp, men innser at det løpet er kjørt. Så nå vurderer jeg AP. Ikke fordi jeg er så veldig enig med de, men kjøttvekten tilsier at det blir AP som danner regjering, og da er de ihvertfall bedre enn SV, SP, MDG og Rødt. Og må dermed styrkes. Men kjenner jeg de rett, får nok småpartiene mer makt enn de burde uansett. Frp og Kfp har aldri, og kommer aldri, til å bli aktuelle.
Justlooking Skrevet 19. august 2025 #27 Skrevet 19. august 2025 Jobber lange dager så har ikke fått stemt enda. Men etter hvert dukker det opp lettilgjengelige boder og diverse her og der utenfor matbutikker etc. med lengre åpningstider. Får alltid stemt, også i år. Har stemt veldig mye forskjellig gjennom tidene og nå står det mellom to partier. Et lite og et stort, ikke helt bestemt 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå