Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

noen som har stemt og kVA stemte du? Var det det samme du stemte for 4 år siden? Eg har stemt FRP, Stemte ikkje for 4 år sidan

Endret av Pilleville
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pilleville skrev (47 minutter siden):

noen som har stemt og kVA stemte du? Var det det samme du stemte for 4 år siden? Eg har stemt FRP, Stemte ikkje for 4 år sidan

Ja, jeg var tidlig i dag og stemte Høyre. Jeg stemte AP for fire år siden og det angret jeg på når jeg så for en uforutsigbar politikk det ble for næringslivet, hvor store de offentlige budsjettene ble (noe som ikke gir en bærekraftig økonomi for Norge), for det virker ikke som om Støre er  interessert i økonomi i det hele tatt. 

Jeg stemmer ikke FrP for de vil legge ned Innovasjon Norge og jeg synes de er for populistiske. 

Jeg har vel vært en lillavelger i mange år men når jeg så de fire siste årene ble jeg blå. Folk var forbanna og Høyre var stort, men så kom Stoltenberg og da forsvant den hukommelsen. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Kaffeguru skrev (26 minutter siden):

Ja, jeg var tidlig i dag og stemte Høyre. Jeg stemte AP for fire år siden og det angret jeg på når jeg så for en uforutsigbar politikk det ble for næringslivet, hvor store de offentlige budsjettene ble (noe som ikke gir en bærekraftig økonomi for Norge), for det virker ikke som om Støre er  interessert i økonomi i det hele tatt. 

Jeg stemmer ikke FrP for de vil legge ned Innovasjon Norge og jeg synes de er for populistiske. 

Jeg har vel vært en lillavelger i mange år men når jeg så de fire siste årene ble jeg blå. Folk var forbanna og Høyre var stort, men så kom Stoltenberg og da forsvant den hukommelsen. 

Bra du stemte blått ivertfall👍

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jau. Stemte FRP. Stemte AP sist

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Ja jeg har stemt.

Skrevet

Jepp.
og stemte det samme som sist.

Skrevet

Stemte rødt i dag og Frp sist gang,  dette er forøvrig kun andre gangen jeg kunne stemme.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, stemt SV, slik som forrige gang.

• Liker 2
Skrevet

Stemte på partiet Konservativt. For fire år siden var det Liberalistene.

• Liker 2
Skrevet

Syns det er litt stemning på sjølve valgdagen så ventar til då

Skrevet (endret)

Venter med å stemme til nærmere valgdagen, og da skal jeg stemme FRP.

Endret av Alizee
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg stemte allerede for en måned siden. Stemte ikke samme som ved forrige valg. Partiet jeg tidligere har stemt på har en politikk jeg stort sett er enig i, men det er én sak som jeg er veldig uenig i og derfor får de ikke min stemme denne gangen.

Skrevet

Ja, gjorde det i dag.  Det er visst ganske mange som allerede har stemt, men det var ingen kø i stemmelokalet i dag.  Det er veldig fint å få den muligheten, og slippe kø og kaos.

Skrevet
Sjokoladepenge skrev (På 12.8.2025 den 9.27):

Jeg stemte allerede for en måned siden. Stemte ikke samme som ved forrige valg. Partiet jeg tidligere har stemt på har en politikk jeg stort sett er enig i, men det er én sak som jeg er veldig uenig i og derfor får de ikke min stemme denne gangen.

Har dun lyst til å fortelle kVA du stemte då og no og kVA du var uenig i?😊

Skrevet
Perine skrev (På 15.8.2025 den 13.55):

Ja, gjorde det i dag.  Det er visst ganske mange som allerede har stemt, men det var ingen kø i stemmelokalet i dag.  Det er veldig fint å få den muligheten, og slippe kø og kaos.

Har du lyst å fortelle kVA du stemte sist og no?😊

Skrevet

Forhåndsstemte forleden dag. Vi pleier alltid å holde valgdagen "hellig", men nå er registrert i en kommune og bosatt i en annen, så dette ble enklest. 

Skrevet
Pilleville skrev (7 minutter siden):

Har du lyst å fortelle kVA du stemte sist og no?😊

Ja, selvfølgelig :)  AP begge.

• Liker 1
Skrevet
Stor pike skrev (29 minutter siden):

Forhåndsstemte forleden dag. Vi pleier alltid å holde valgdagen "hellig", men nå er registrert i en kommune og bosatt i en annen, så dette ble enklest. 

Har du lyst til å fortelle kVA du stemte sist og no?😊

Skrevet

Det stod egentlig mellom to partier, der jeg var like enig med begge men i ulike saker. Endte allikevel med å stemme på et tredje parti, og det var ikke det samme som jeg stemte sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...