AnonymBruker Skrevet 12. september 2025 #101 Skrevet 12. september 2025 Hvordan er det å bli knullet av en annen mens du ser på at mannen din ser på deg? Hvilke følelser/tanker får du da og hva tenker du om mannen din? Anonymkode: 9aa49...35a
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #102 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 19.55): Hvordan er det å bli knullet av en annen mens du ser på at mannen din ser på deg? Hvilke følelser/tanker får du da og hva tenker du om mannen din? Anonymkode: 9aa49...35a Vi har ikke penetrering av andre, så det er ikke en problemstilling hos oss. Og for de som gjør det, så tenner de på det. Vi har oralsex av andre, og mannen min tenner på det Anonymkode: 7f0d4...4ad
Snok1 Skrevet 14. september 2025 #103 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 19.55): Hvordan er det å bli knullet av en annen mens du ser på at mannen din ser på deg? Hvilke følelser/tanker får du da og hva tenker du om mannen din? Anonymkode: 9aa49...35a De gangene vi gjør det, så knuller jeg også han som knuller henne, han knuller meg og hun knuller begge med strapon. Våre følelser/tanker er at alle tre er skikkelig hotte og sexy, og at alle bør være misunnelige på oss. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #104 Skrevet 14. september 2025 Snok1 skrev (1 time siden): De gangene vi gjør det, så knuller jeg også han som knuller henne, han knuller meg og hun knuller begge med strapon. Våre følelser/tanker er at alle tre er skikkelig hotte og sexy, og at alle bør være misunnelige på oss. Hvordan er det å kjøre tog for den som er I midten? Anonymkode: 9aa49...35a
Snok1 Skrevet 15. september 2025 #105 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan er det å kjøre tog for den som er I midten? Anonymkode: 9aa49...35a Det vil nok variere fra trekant til trekant. Du blir nesten nødt til å prøve selv for å finne ut. Dersom du altså virkelig vil vite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå