Gå til innhold

Spør en swinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er det å bli knullet av en annen mens du ser på at mannen din ser på deg? Hvilke følelser/tanker får du da og hva tenker du om mannen din? 

Anonymkode: 9aa49...35a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 19.55):

Hvordan er det å bli knullet av en annen mens du ser på at mannen din ser på deg? Hvilke følelser/tanker får du da og hva tenker du om mannen din? 

Vi har ikke penetrering av andre, så det er ikke en problemstilling hos oss. Og for de som gjør det, så tenner de på det. 

Vi har oralsex av andre, og mannen min tenner på det 

Anonymkode: 7f0d4...4ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 19.55):

De gangene vi gjør det, så knuller jeg også han som knuller henne, han knuller meg og hun knuller begge med strapon.

Våre følelser/tanker er at alle tre er skikkelig hotte og sexy, og at alle bør være misunnelige på oss.

• Nyttig 1
Skrevet
Snok1 skrev (1 time siden):

De gangene vi gjør det, så knuller jeg også han som knuller henne, han knuller meg og hun knuller begge med strapon.

Våre følelser/tanker er at alle tre er skikkelig hotte og sexy, og at alle bør være misunnelige på oss.

Hvordan er det å kjøre tog for den som er I midten? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan er det å kjøre tog for den som er I midten? 

Det vil nok variere fra trekant til trekant. Du blir nesten nødt til å prøve selv for å finne ut. Dersom du altså virkelig vil vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...