AnonymBruker Skrevet 14. august 2025 #81 Skrevet 14. august 2025 Erfarenmann skrev (9 timer siden): Nå var det ikke merkelappen som var poenget heller da. Jeg reagerte egentlig mest på "i det skjulte", og dette utløste spørsmålet fra meg. Mulig jeg misforstod hva du mente, men "det skjulte" passer ikke helt med "god kommunikasjon" heller. Ellers takk for godt svar Ah, ser nå at den kunne misforstås ja! Det var ment som i skjul fra andre mennesker og øvrig familie hvis vi er sammen på "vanlige" aktiviteter. Aldri i skjul fra partner! Eks. kan være et lite klyp over rumpa idet vi bytter plass på bowling. Anonymkode: d3fb5...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #82 Skrevet 15. august 2025 Langline skrev (17 timer siden): Lurer på hvorfor du er med i denne tråden når du åpenbart ikke vet hva du snakker om? Er ikke det litt flaut for deg? Tenker at om man blir så fornærmet av fakta så har man truffet en nerve. Og jeg tar det slående med ro med det faktum at jeg med stor sannsynlighet vet mer om dette enn deg. Om du mener at det IKKE er en god deal å få ligge med noen som ser bedre ut enn deg selv så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Du om det. Anonymkode: 4331b...35f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #83 Skrevet 15. august 2025 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Tenker at om man blir så fornærmet av fakta så har man truffet en nerve. Og jeg tar det slående med ro med det faktum at jeg med stor sannsynlighet vet mer om dette enn deg. Om du mener at det IKKE er en god deal å få ligge med noen som ser bedre ut enn deg selv så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Du om det. Anonymkode: 4331b...35f Det er jo litt spesielt å komme inn i en tråd hvor folk fordomsfritt får lov å stille spørsmål, og istedenfor å stille spørsmål spyr du ut noe usaklig møkk som er basert på subjektive meninger. Men deg om det Anonymkode: 7f0d4...4ad 3 1 2
Langline Skrevet 15. august 2025 #84 Skrevet 15. august 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker at om man blir så fornærmet av fakta så har man truffet en nerve. Og jeg tar det slående med ro med det faktum at jeg med stor sannsynlighet vet mer om dette enn deg. Om du mener at det IKKE er en god deal å få ligge med noen som ser bedre ut enn deg selv så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Du om det. Anonymkode: 4331b...35f Ble vel ikke fornærmet akkurat, men jeg vanker tydeligvis på steder du ikke har tilgang til da, iom at du har så forskjellig inntrykk av hvilke gjester som deltar. Mitt inntrykk (fra de stedene jeg har vært på) er at det er et veldig positivt miljø, de aller fleste er attraktive og hyggelige, godt utstyrt og med god hygiene. Når det er sagt er det også en veldig kroppspositivistisk holdning der, slik at jeg har inntrykk av at også bl a overvektige føler seg vel og velkommen. Det er veldig bra😊 Reagerte også fordi du kommer med disse nedlatende kommentarene dine på flere steder. Tallfester attraktivitet på folk som om det er en objektiv størrelse som er gyldig for alle. Anonyme tastaturryttere som bare er ute etter å spre negativitet er særdeles usexy. 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #85 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 22.39): Har menn på slike steder større peiser enn snittet? Kan ikke tenke meg at kvinner drar til slike steder for å treffe menn med mindre utstyr. Anonymkode: 2e683...780 Jeg har ikke swinget så lenge, og foreløpig bare på private party. Jeg er stort sett en av de minste tilstede, uten at det har ødelagt noe for noen. Jeg hørte noe på en utenlandsk podcast, som ga veldig mening; store peniser, er gjerne noe flest menn tenner på, og gjerne å se dama si bli tatt av noe stort. Treffer du et par, der han har stor penis, så vet du ganske sikkert at det ikke er det hun kom for å finne. Hun er gjerne ute etter menneskemøtene, det å ha sex i flertall, eller å møte andre kvinner. Det vil kanskje være noen som ikke er så interessert, men raushet og høflighet har alltid preget de folka vi har møtt. Anonymkode: 69958...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #86 Skrevet 21. august 2025 Til ts og andre; er det et voksende miljø, og er det voksende aksept? Kjæresten og jeg er ikke åpne om at vi treffer andre, men av og til dukker temaet opp, om hvordan utviklingen er. Selv om det skrives litt om swinging i mediene, så er det jo ikke flere klubber? Det arrangeres noen store events og "Hotel take over", men det sier fremdeles ikke så mye om statistikken. Hva tror dere, og har dere eksempler på hvordan det er nå, vs fem og ti år siden? Anonymkode: 69958...cf0
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #87 Skrevet 22. august 2025 Hadde vært fint med en oversikt over aktive swingersklubber i Norge og litt info om dem. Hvis noen, TS eller andre, vil lage en slik oversikt hadde det vært supert! Jeg vet at det finnes en i Trondheim, men at den drives av en ganske tvilsom fyr, (tatt for hallikvirksomhet). Stemmer det og er det best å holde seg unna? Hvis ikke hvordan er miljøet der? Anonymkode: 6dcd4...f74 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2025 #88 Skrevet 22. august 2025 Langline skrev (På 15.8.2025 den 12.03): Ble vel ikke fornærmet akkurat, men jeg vanker tydeligvis på steder du ikke har tilgang til da, iom at du har så forskjellig inntrykk av hvilke gjester som deltar. Mitt inntrykk (fra de stedene jeg har vært på) er at det er et veldig positivt miljø, de aller fleste er attraktive og hyggelige, godt utstyrt og med god hygiene. Når det er sagt er det også en veldig kroppspositivistisk holdning der, slik at jeg har inntrykk av at også bl a overvektige føler seg vel og velkommen. Det er veldig bra😊 Reagerte også fordi du kommer med disse nedlatende kommentarene dine på flere steder. Tallfester attraktivitet på folk som om det er en objektiv størrelse som er gyldig for alle. Anonyme tastaturryttere som bare er ute etter å spre negativitet er særdeles usexy. Du bekrefter jo bare eksakt hva jeg sier. Har du innsett det? Attraktive folk deltar kun i settinger hvor tilgang er begrenset til likesinnede. Det er ikke tilfelle på åpne klubber med unntak av svært få feks i Barcelona eller Roma, og én klubb i Paris. London har også en, men krever forhåndsgodkjenning og de slipper ikke inn kvinner over 40. Så skjønner ikke helt hvem du kverrulerer med. Anonymkode: 4331b...35f
Merlin Skrevet 22. august 2025 #89 Skrevet 22. august 2025 Langline skrev (På 13.8.2025 den 10.10): Mener du flamingo 🦩? Uansett, jeg swinger, men har hverken pelikan eller flamingo. Bare behold teppet ditt du og føl deg trygg😊 Kan jo hende det fungerer med pelikan også ? 😄
AnonymBruker Skrevet 23. august 2025 #90 Skrevet 23. august 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Du bekrefter jo bare eksakt hva jeg sier. Har du innsett det? Attraktive folk deltar kun i settinger hvor tilgang er begrenset til likesinnede. Det er ikke tilfelle på åpne klubber med unntak av svært få feks i Barcelona eller Roma, og én klubb i Paris. London har også en, men krever forhåndsgodkjenning og de slipper ikke inn kvinner over 40. Så skjønner ikke helt hvem du kverrulerer med. Anonymkode: 4331b...35f Kommer mann ikke inn automatisk hvis man er over 40 år og kvinne? Greit nok med forhåndsgodkjenning, men hva er forskjellen på en superhot 40 år kvinne og en superhot 40 år mann? Mye vits å holde seg fresh og velltrent hvis man uansett ikke får slippe inn. Anonymkode: 14d6d...a49
AnonymBruker Skrevet 23. august 2025 #91 Skrevet 23. august 2025 AnonymBruker skrev (På 13.8.2025 den 22.49): Det vanligste er nok uten kondom. Men hvis man ønsker det gir man vi bare beskjed om det. Ønsker ikke han motta oral med kondom er det bare å avslutte. Jeg har sugd ned kondom flere ganger, men også uten. Anonymkode: d3fb5...8f4 Det er altså vanligst å suge uten kondom. Jeg skjønner at man må kommunisere og sette egne grenser, men er det vanlig å suge til han kommer? Er det en vanlig forventning at han kan komme i munnen hvis ikke noe annet er avtalt, og man suger noen? Anonymkode: bca62...ea4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2025 #92 Skrevet 23. august 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er altså vanligst å suge uten kondom. Jeg skjønner at man må kommunisere og sette egne grenser, men er det vanlig å suge til han kommer? Er det en vanlig forventning at han kan komme i munnen hvis ikke noe annet er avtalt, og man suger noen? Anonymkode: bca62...ea4 Jeg vil ikke sette noe som "vanlig". Man gjør det man har lyst til. Man kommuniserer underveis. Har manne en forventning om noe, og jeg ikke går helt dit, stopper det også på det korteste stedet. Jeg har sugd som forspill. Jeg har blitt knullet uten at han kom. Jeg har sugd etter litt sex. Noen får komme i munnen. Noen kommer på puppene. For oss er det vanligste å ikke komme i det hele tatt, men avslutte senere eller hjemme med sin egen partner. Vet ikke om du er mann eller dame, men hvis du har spesifikke ønsker eller forventninger kan de avtales på forhånd før dere setter i gang 😏 Anonymkode: d3fb5...8f4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2025 #93 Skrevet 23. august 2025 AnonymBruker skrev (På 22.8.2025 den 10.35): Hadde vært fint med en oversikt over aktive swingersklubber i Norge og litt info om dem. Hvis noen, TS eller andre, vil lage en slik oversikt hadde det vært supert! Jeg vet at det finnes en i Trondheim, men at den drives av en ganske tvilsom fyr, (tatt for hallikvirksomhet). Stemmer det og er det best å holde seg unna? Hvis ikke hvordan er miljøet der? Anonymkode: 6dcd4...f74 Kan hende man finner noe slikt info på Spicymatch. De fleste klubbene annonserer der... Men der er dog vanskelig å vurdere, og klassifisere om klubben er bra eller ikke 😅 Vi har vært flere ganger i Danmark, elsker det! Og testet klubben i Trondheim, hatet den 😆 Men andre liker klubben i Trondheim godt, så, man har ulike preferanser 🤷♀️ (Klubben i Trondheim har vært på en episode av InsiderFEM, hvor man både får sett innvendig, og litt av folkene/miljøet.) Anonymkode: d3fb5...8f4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #94 Skrevet 24. august 2025 AnonymBruker skrev (På 23.8.2025 den 15.20): Kan hende man finner noe slikt info på Spicymatch. De fleste klubbene annonserer der... Men der er dog vanskelig å vurdere, og klassifisere om klubben er bra eller ikke 😅 Vi har vært flere ganger i Danmark, elsker det! Og testet klubben i Trondheim, hatet den 😆 Men andre liker klubben i Trondheim godt, så, man har ulike preferanser 🤷♀️ (Klubben i Trondheim har vært på en episode av InsiderFEM, hvor man både får sett innvendig, og litt av folkene/miljøet.) Anonymkode: d3fb5...8f4 Tusen takk for svar og tips! 😊 Jeg skal sjekke både spicy match og den episoden. Vi vurderer å gå for en litt soft start med å invitere en ekstra person evt et annet par først. Anonymkode: 6dcd4...f74
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #95 Skrevet 5. september 2025 Avgårde en ny tur i kveld . Det blir hyggelig...... Anonymkode: 7f0d4...4ad 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #96 Skrevet 5. september 2025 AnonymBruker skrev (På 23.8.2025 den 10.08): Kommer mann ikke inn automatisk hvis man er over 40 år og kvinne? Greit nok med forhåndsgodkjenning, men hva er forskjellen på en superhot 40 år kvinne og en superhot 40 år mann? Mye vits å holde seg fresh og velltrent hvis man uansett ikke får slippe inn. Anonymkode: 14d6d...a49 Det handler om at man i utgangspunktet sikter seg inn mot yngre mer attraktive deltakere. Og de mennene som er sammen med disse er utelukkende attraktive høystatus menn uavhengig alder. Det samme er ikke tilfelle for kvinner. Folk ønsker i utgangspunktet å swinge med likesinnede. Anonymkode: 4331b...35f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #97 Skrevet 5. september 2025 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det handler om at man i utgangspunktet sikter seg inn mot yngre mer attraktive deltakere. Og de mennene som er sammen med disse er utelukkende attraktive høystatus menn uavhengig alder. Det samme er ikke tilfelle for kvinner. Folk ønsker i utgangspunktet å swinge med likesinnede. Anonymkode: 4331b...35f Høystatus menn? Nei vet du ka? Dæ fins itj 😂 Anonymkode: 9c29d...e58
AnonymBruker Skrevet 12. september 2025 #98 Skrevet 12. september 2025 I Dagbladet er det mye ræl, men i dag er det faktisk et par veldig ok artikler om CAP d’Agde. Bidrar kanskje til å avlive noen myter + at de får frem noe av den livsgleden mange kjenner på når vi er der😊 Anonymkode: ac9ca...765 2
Mrs Robinson Skrevet 12. september 2025 #99 Skrevet 12. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I Dagbladet er det mye ræl, men i dag er det faktisk et par veldig ok artikler om CAP d’Agde. Bidrar kanskje til å avlive noen myter + at de får frem noe av den livsgleden mange kjenner på når vi er der😊 Anonymkode: ac9ca...765 Link?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2025 #100 Skrevet 12. september 2025 Mrs Robinson skrev (3 timer siden): Link? Ja, de er dessverre bak betalingsmur, men det koster bare 49 for ei uke😊 Anonymkode: ac9ca...765
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå