Gå til innhold

Må rape meg selv som en baby

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppdaget (omsider, eller har det kommet med åra?) at jeg må opp og stå eller bøye meg godt framover i overkroppen etter at jeg har drukket noe når jeg sitter for å få opp luften jeg svelger eller kullsyre. Hvis ikke blir luften fordøyd og ender i tarmen som balongmage.

Flere som har det sånn? 

Drikker jeg brus mens jeg sitter i en sofastol må jeg reise meg opp etter hver slurk med kullsyre, ellers får jeg ikke opp luften. Skulle ønske jeg hadde oppdaget dette før🙈

Anonymkode: 62079...5ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres spesielt ut - høre med legen om det er noe galt med lukkemuskelen? 😊

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Drikker du for fort? Problemer med lukkemuskelen?

Anonymkode: dc9e5...fcf

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å… bare ikke drikke brus?

Anonymkode: f8471...393

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Har det på samme måte. Ingenting feil med lukkemuskel eller noe, så vidt jeg vet. Har alltid vært slik.

Anonymkode: 413b0...feb

AnonymBruker
Skrevet

Har mageproblemer, ja, men vet ikke helt hva. Det skjer med all drikke, men med kullsyre er det ille. Jeg har ikke vært klar over det før nå, og har igrunn ikke opplevd særlig forskjell på magen; kullsyre eller ikke kullsyre.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at jeg ikke har kjent at jeg "svelger luft". 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har oppdaget (omsider, eller har det kommet med åra?) at jeg må opp og stå eller bøye meg godt framover i overkroppen etter at jeg har drukket noe når jeg sitter for å få opp luften jeg svelger eller kullsyre. Hvis ikke blir luften fordøyd og ender i tarmen som balongmage.

Flere som har det sånn? 

Drikker jeg brus mens jeg sitter i en sofastol må jeg reise meg opp etter hver slurk med kullsyre, ellers får jeg ikke opp luften. Skulle ønske jeg hadde oppdaget dette før🙈

Jeg har d samme,må liksom fremprovosere en rap for klarer ikke å gjøre d selv😅 har ibs så lurer på om d er derfor.

Anonymkode: 83848...a16

AnonymBruker
Skrevet

Jeg raper ikke i det hele tatt. Har aldri i mitt liv gjort det og uansett hva jeg prøver skjer det ingenting. Antar det er en del av årsaken til mageproblemene som ødelegger livet mitt. 

Anonymkode: 191d8...ddd

AnonymBruker
Skrevet

Hm, ja stemmer det, har ibs selv, men det er en tøysediagnose, forteller ingenting om hva som er galt.

Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Reiser du deg opp og raper etter hver slurk? 😳

Anonymkode: 7fe2b...dec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Problemet er at jeg ikke har kjent at jeg "svelger luft". 

Hvordan er det du drikker? Bare høljer du nedpå med åpen munn?

Anonymkode: ce837...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...