AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Jeg har oppdaget (omsider, eller har det kommet med åra?) at jeg må opp og stå eller bøye meg godt framover i overkroppen etter at jeg har drukket noe når jeg sitter for å få opp luften jeg svelger eller kullsyre. Hvis ikke blir luften fordøyd og ender i tarmen som balongmage. Flere som har det sånn? Drikker jeg brus mens jeg sitter i en sofastol må jeg reise meg opp etter hver slurk med kullsyre, ellers får jeg ikke opp luften. Skulle ønske jeg hadde oppdaget dette før🙈 Anonymkode: 62079...5ef
Sniff76 Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Høres spesielt ut - høre med legen om det er noe galt med lukkemuskelen? 😊 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Drikker du for fort? Problemer med lukkemuskelen? Anonymkode: dc9e5...fcf
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Hva med å… bare ikke drikke brus? Anonymkode: f8471...393 5
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august Har det på samme måte. Ingenting feil med lukkemuskel eller noe, så vidt jeg vet. Har alltid vært slik. Anonymkode: 413b0...feb
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august Har mageproblemer, ja, men vet ikke helt hva. Det skjer med all drikke, men med kullsyre er det ille. Jeg har ikke vært klar over det før nå, og har igrunn ikke opplevd særlig forskjell på magen; kullsyre eller ikke kullsyre. Ts Anonymkode: 62079...5ef
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august Problemet er at jeg ikke har kjent at jeg "svelger luft". Anonymkode: 62079...5ef
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har oppdaget (omsider, eller har det kommet med åra?) at jeg må opp og stå eller bøye meg godt framover i overkroppen etter at jeg har drukket noe når jeg sitter for å få opp luften jeg svelger eller kullsyre. Hvis ikke blir luften fordøyd og ender i tarmen som balongmage. Flere som har det sånn? Drikker jeg brus mens jeg sitter i en sofastol må jeg reise meg opp etter hver slurk med kullsyre, ellers får jeg ikke opp luften. Skulle ønske jeg hadde oppdaget dette før🙈 Anonymkode: 62079...5ef Jeg har d samme,må liksom fremprovosere en rap for klarer ikke å gjøre d selv😅 har ibs så lurer på om d er derfor. Anonymkode: 83848...a16
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Skrevet 10. august Jeg raper ikke i det hele tatt. Har aldri i mitt liv gjort det og uansett hva jeg prøver skjer det ingenting. Antar det er en del av årsaken til mageproblemene som ødelegger livet mitt. Anonymkode: 191d8...ddd
AnonymBruker Skrevet 10. august #10 Skrevet 10. august Hm, ja stemmer det, har ibs selv, men det er en tøysediagnose, forteller ingenting om hva som er galt. Ts Anonymkode: 62079...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #11 Skrevet 10. august Reiser du deg opp og raper etter hver slurk? 😳 Anonymkode: 7fe2b...dec
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Problemet er at jeg ikke har kjent at jeg "svelger luft". Anonymkode: 62079...5ef Hvordan er det du drikker? Bare høljer du nedpå med åpen munn? Anonymkode: ce837...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå