Gå til innhold

Fin mann, elendig sex

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har faktisk opplevd liknende noen ganger etter at jeg selv ble skilt for noen år siden. Er selv av den lekende og aktive typen i senga, liker at det skjer noe, liksom (og jeg deltar mer enn gjerne selv). Datet en god del kjekke menn da jeg var nysingel, kanskje mest fordi jeg trengte en boost etter skilsmissen, men oppdaget da at kjekke menn bare ligger der? Altså, bokstavelig talt bare ligger der, såvidt gidder å servere et jukk eller tre. Jeg konkluderte med at det var prinsenykkene som kom frem, og at disse mennene sikkert har såpass draget at de kan få hvem som helst, og at det da er kvinnene som må gjøre all jobben. Så da siktet jeg litt lavere. Ikke at det hjalp så mye mer... Virker som at mange ER potetsekker i senga? Er det en 40+ greie? Forrige gang jeg var singel, i 20-årene, var mannfolka påskrudd under sexen.

Anonymkode: 2deb1...290

Du oppdaget at kjekke menn bare ligger der? Ærlig talt, før noe tull. Skal du dra alle over en kam? Dummeste jeg har lest.

Det finnes kjekke menn som er både dårlige, gode og midt på treet i senga. Noen jenter vil kanskje mene ulikt om samme mann også. Dette handler da om så mye mer enn bare utseende. 

Du skriver at du så siktet litt lavere uten at det hjalp. Du har ikke tenkt på at det kanskje var deg det var feil med da? Når alle de kjekke mennene bare lå der, og de mindre kjekke ikke var noe tess de heller.

Jeg har ikke hatt alt for mange sexpartnere. (Under 20 men flere enn 10)

Og jeg kan fortelle at de absolutt deiligste sexopplevelsene jeg har hatt var med den desidert kjekkeste. Langt over hva jeg burde ha sjans på. Han hadde en pent ansikt og hadde i mine øyne den flotteste kroppen jeg noen gang har sett. Han var også godt utstyrt. Han tente meg så (unnskyld språket) inn i helvete.  Han var 10 år yngre enn meg og var i slutten av 20 årene. Vi hadde nok bare tenkt at dette bare skulle bli et ONS. Men vi møttes ukentlig i et år. Beste sexen jeg noen gang har hatt har vært med denne fyren.

Tror kjemien mellom to mennesker har alt og si. Hvis den du har sex med, merker at du ikke er så gira, ja så tror jeg det smitter. Og derav kan sexen bli dårlig. Hvis jeg merker at den jeg har sex med er kåt og vil ha meg, ja så blir jeg steinkåt og gir nok litt ekstra selv. Og ja, da blir sexen ekstra god. Så enkelt og så vanskelig er det i min verden.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan jo rett og slett være at dere ikke passer sammen seksuelt.

Du tenker at det finnes damer som liker at han bokstavelig talt ligger oppå henne, med hele kroppen i full tyngde?

• Liker 2
Skrevet
Erfarenmann skrev (1 time siden):

Du tenker at det finnes damer som liker at han bokstavelig talt ligger oppå henne, med hele kroppen i full tyngde?

Skal være sagt at jeg har hatt partnere som har elsket denne følelsen (de har bedt om det), men det er jo i en form for BDSM-orientert lek. Og med vesentlig mer støting enn å bare ligge i ro.

Skrevet
Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Skal være sagt at jeg har hatt partnere som har elsket denne følelsen (de har bedt om det), men det er jo i en form for BDSM-orientert lek. Og med vesentlig mer støting enn å bare ligge i ro.

Tror dette er så langt fra BDSM som det er mulig å komme. 

• Liker 1
Skrevet
Erfarenmann skrev (Akkurat nå):

Tror dette er så langt fra BDSM som det er mulig å komme. 

Og det er derfor jeg presiserte at det er i en BDSM-setting hvor partnere selv har ønsket det. Fordi det finnes damer som liker det, men det er i veldig spesifikke situasjoner.

Skrevet

Kjekk fyr som er dårlig i senga. Slike finnes i kvinneverdenen og. Livløse. Dørgandes kjedelige.

Du får ta styringen. Se om du får knullet noe liv i han. Av og til går det. Ofte ikke. 

Hvis kyssingen er lidenskapelig, er det håp, det er min syretest. Funker ikke det heller, lost case. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...