AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Jeg har datet en veldig fin mann en liten stund. Kjemien er så bra at jeg har oversett (forsøkt å overse) at utseendemessig er han ikke helt min type. Vi har hatt det veldig hyggelig. Lange fine samtaler, koselige dater, litt klining osv. Så endte jeg opp med å bli med han hjem, og det lå i kortene at det ble sex denne kvelden. Det ble det.. Jeg kommer fra et elendig forhold med himmelsk sex, men har vært singel og i sølibat i flere år nå. Forventet jo ikke så mye første gangen, men jeg ble mildt sagt overrasket. Vi er 40+ og jeg har ikke all verdens med partnere bak meg (4), men dette var det rareste jeg har vært med på. Det virker ikke som han ante hva han drev med. Ikke i det hele tatt. Han lot seg ikke merke at det var rart, så mulig han tenkte at det skulle være sånn. Feks lå han over meg med full tyngde og gjorde ikke tegn til å heise opp overkroppen litt engang, og det ble jo heller ikke mye rom for hoftebeveglelser fra hans side... Han lå rett og slett oppå meg med full tyngde og uten noe særlig bevegelse. Jeg forstår ikke. Jeg ser jo at han var ekstremt kjekk da han var ung mann, så han må jo ha ligget litt, vil jeg tro. Nå er jeg skuffet og litt vantro.. Ikke engang min første seksuelle opplevelse var så dårlig. Er det noe poeng i å fortsette. Tenkte jeg kunne overse at utseende ikke var helt på plass siden han er så nydelig som person, men nå vet jeg ikke. Andres erfaringer med noe lignende? Kan det endre seg når det er SÅ elendig? Kan jeg vise han eller vil han ta det ille opp.... En voksen mann🙈 Anonymkode: 16825...c81 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har datet en veldig fin mann en liten stund. Kjemien er så bra at jeg har oversett (forsøkt å overse) at utseendemessig er han ikke helt min type. Vi har hatt det veldig hyggelig. Lange fine samtaler, koselige dater, litt klining osv. Så endte jeg opp med å bli med han hjem, og det lå i kortene at det ble sex denne kvelden. Det ble det.. Jeg kommer fra et elendig forhold med himmelsk sex, men har vært singel og i sølibat i flere år nå. Forventet jo ikke så mye første gangen, men jeg ble mildt sagt overrasket. Vi er 40+ og jeg har ikke all verdens med partnere bak meg (4), men dette var det rareste jeg har vært med på. Det virker ikke som han ante hva han drev med. Ikke i det hele tatt. Han lot seg ikke merke at det var rart, så mulig han tenkte at det skulle være sånn. Feks lå han over meg med full tyngde og gjorde ikke tegn til å heise opp overkroppen litt engang, og det ble jo heller ikke mye rom for hoftebeveglelser fra hans side... Han lå rett og slett oppå meg med full tyngde og uten noe særlig bevegelse. Jeg forstår ikke. Jeg ser jo at han var ekstremt kjekk da han var ung mann, så han må jo ha ligget litt, vil jeg tro. Nå er jeg skuffet og litt vantro.. Ikke engang min første seksuelle opplevelse var så dårlig. Er det noe poeng i å fortsette. Tenkte jeg kunne overse at utseende ikke var helt på plass siden han er så nydelig som person, men nå vet jeg ikke. Andres erfaringer med noe lignende? Kan det endre seg når det er SÅ elendig? Kan jeg vise han eller vil han ta det ille opp.... En voksen mann🙈 Anonymkode: 16825...c81 Kanskje han fikk så prestasjonsangst og usikker på hva du likte at det ble verken fugl eller fisk🙈 Tror du bare får bite i det sure eplet og spørre, for det virker jo som han er verdt en sjangs? Anonymkode: d58f8...ac9 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Kanskje han tenner på å knuse folk med vekta, hvem vet. Anonymkode: c45cc...77a 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Kanskje en sjangs til, og snakk om det eller hva? Jeg har fantastisk sex med en mann nå, men første gangen var ganske dårlig. Han var ganske nervøs og hadde prestasjonsangst Anonymkode: d4850...295 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august Dette er contentet jeg er her på KG for. 😆 Anonymkode: 97508...005 13 1 2
Sparkling_Pink Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august Er kjemien god, hadde jeg gitt det noe mer tid. Og vært tydelig på hva jeg ønsker at han gjør, hva jeg tenner på i senga og gitt beskjed hver gang han gjorde noe jeg likte. Om han var helt uimottagelig for mine perspektiver og ikke utviklet seg det minste hadde det gjort at jeg avsluttet det med han. 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august Jeg presterer ikke på topp de første gangen, altså. Må gå seg litt til. Kanskje hinte litt om hva du liker og gi det en 8-10 ganger(?) Anonymkode: e699a...d32 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august Kanske han gikk for den gnukke-stillingen for å stimulere klitoris, men ikke fikk det helt til? Den kan være litt vanskelig å få 'god flyt' i. Går jo an å løfte overkroppen litt, men man må legge seg godt på for å få den effekten man er ute etter. Har hatt varierende suksess med denne. Anonymkode: e699a...d32 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Skrevet 10. august Dette var rart. Syns du bør prate med han om det. Virker nesten som han aldri har hatt sex. Leit om du dropper han uten å ta en prat. Anonymkode: 455ce...0de 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #10 Skrevet 10. august Jeg har faktisk opplevd liknende noen ganger etter at jeg selv ble skilt for noen år siden. Er selv av den lekende og aktive typen i senga, liker at det skjer noe, liksom (og jeg deltar mer enn gjerne selv). Datet en god del kjekke menn da jeg var nysingel, kanskje mest fordi jeg trengte en boost etter skilsmissen, men oppdaget da at kjekke menn bare ligger der? Altså, bokstavelig talt bare ligger der, såvidt gidder å servere et jukk eller tre. Jeg konkluderte med at det var prinsenykkene som kom frem, og at disse mennene sikkert har såpass draget at de kan få hvem som helst, og at det da er kvinnene som må gjøre all jobben. Så da siktet jeg litt lavere. Ikke at det hjalp så mye mer... Virker som at mange ER potetsekker i senga? Er det en 40+ greie? Forrige gang jeg var singel, i 20-årene, var mannfolka påskrudd under sexen. Anonymkode: 2deb1...290 1 2
Vibelator Skrevet 10. august #11 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har faktisk opplevd liknende noen ganger etter at jeg selv ble skilt for noen år siden. Er selv av den lekende og aktive typen i senga, liker at det skjer noe, liksom (og jeg deltar mer enn gjerne selv). Datet en god del kjekke menn da jeg var nysingel, kanskje mest fordi jeg trengte en boost etter skilsmissen, men oppdaget da at kjekke menn bare ligger der? Altså, bokstavelig talt bare ligger der, såvidt gidder å servere et jukk eller tre. Jeg konkluderte med at det var prinsenykkene som kom frem, og at disse mennene sikkert har såpass draget at de kan få hvem som helst, og at det da er kvinnene som må gjøre all jobben. Så da siktet jeg litt lavere. Ikke at det hjalp så mye mer... Virker som at mange ER potetsekker i senga? Er det en 40+ greie? Forrige gang jeg var singel, i 20-årene, var mannfolka påskrudd under sexen. Anonymkode: 2deb1...290 Mange historier om pene damer og som bare er en livløs madrass så det går begge veier. Pene er nok ofte ja vandt med at motparten tar seg av jobbingen under akten 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #12 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kanskje han tenner på å knuse folk med vekta, hvem vet. Anonymkode: c45cc...77a Hahahahah 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: b54bb...4b5
AnonymBruker Skrevet 10. august #13 Skrevet 10. august Vibelator skrev (8 minutter siden): Mange historier om pene damer og som bare er en livløs madrass så det går begge veier. Pene er nok ofte ja vandt med at motparten tar seg av jobbingen under akten Det har jeg også hørt, men kanskje lettere for en mann å styre mer når det er han som har "verktøyet"? Kvinner kan jo alltids suge, runke og ri, mens menn kan "ta oss" i 1001 forskjellige stillinger😅 Anonymkode: 2deb1...290 2
bullehurk Skrevet 10. august #14 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Virker som at mange ER potetsekker i senga? Er det en 40+ greie? Forrige gang jeg var singel, i 20-årene, var mannfolka påskrudd under sexen. Der har du EN av flere grunner til at jeg foretrekker yngre menn i senga
AnonymBruker Skrevet 10. august #15 Skrevet 10. august Jeg har nylig opplevd noe tilsvarende med en mann på 50. Og jeg ga han en sjanse til. Og jeg ble akkurat like oppgitt og skuffa etter gang nr 2. 2-3 minutters jokking liggende tungt oppå meg. Altså; en flott, oppegående, ressurssterk og en sosial fungerende mann med NULL seksuelle ferdigheter. Han hadde ingen forståelse av mine behov eller hva som kan deles mellom to. Jeg har aldri vært borti noe så tallentløst og fælt. For en idiot i senga! Og det blir slettes ikke noe nytt forsøk med han der. Anonymkode: 474cc...b10 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #16 Skrevet 10. august Yngre menn er de beste elskere. Har prøvd litt forskjellige. Aldri hatt god sex med en mann over 45. Anonymkode: 49ab3...480 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #17 Skrevet 10. august Mitt tidligere forhold var med en mann på godt over 40, og sexen var helt fantastisk.. Kjøper vel ikke helt at tidligere gode elskere automatisk blir potetsekk etter en viss alder. Anonymkode: 16825...c81 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #18 Skrevet 10. august Ta full styring. Sånne ting kveler man i begynnelsen. Pleier å bli bra det. Du får se det an. Anonymkode: c4d00...562 3
AnonymBruker Skrevet 10. august #19 Skrevet 10. august Men du sier du har forsøkt å overse. Da virker det ikke som det er utseende som er problemet hans. Har aldri skjedd meg at jeg har blitt sikker fordi noen har fått endret utseende. Når du ikke kommer deg forbi utseende og kjemper med det, så er du ikke investert nok. Anonymkode: c4d00...562
AnonymBruker Skrevet 10. august #20 Skrevet 10. august Det er mulig han var redd for å komme for tidlig da Anonymkode: a24bc...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå