AnonymBruker Skrevet 10. august 2025 #21 Skrevet 10. august 2025 Jeg hadde aldri fått noe ut av å høre om singel livet til en venninne. Forstår ikke at det kan gi så mye?! Da setter jeg vel heller på en film og drømmer meg vekk. Anonymkode: ae481...9c7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2025 #22 Skrevet 10. august 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og dem som vil høre hvordan det går, alle gjør det jo ikke kun for sin del? Anonymkode: f5695...d0a Ja, jeg mente å inkluderte den også. Som jeg skrev at noen av vennene ønsker den single alt godt. At hun skal lykkes i datingen og finne drømmemannen. Anonymkode: b17c2...65f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2025 #23 Skrevet 10. august 2025 Ja voksne gifte damer som elsker å høre om dickpics. Glad jeg har en oppegående omgangskrets. Anonymkode: 9f047...67f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2025 #24 Skrevet 10. august 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, jeg mente å inkluderte den også. Som jeg skrev at noen av vennene ønsker den single alt godt. At hun skal lykkes i datingen og finne drømmemannen. Anonymkode: b17c2...65f Du får vite det om det skjer noe! Slutt å mase sånn. Anonymkode: 3fd0c...f50
Engel Skrevet 11. august 2025 #25 Skrevet 11. august 2025 Nei. De spør hvordan det går med kjærlighetslivet, om jeg dater noen feks. Men de går ikke mer inn i det nei. De eneste jeg diskuterer datinglivets detaljer med er andre single venninner.
Strigiformes Skrevet 11. august 2025 #26 Skrevet 11. august 2025 (endret) Hadde mine venner spurt og gravet i mitt sexliv så hadde jeg blitt stum som en østers 😂 Det har jeg ikke sansen for...Jeg er heldig og har respektfulle venner. Blir jeg ikke behandlet med respekt så skygger jeg banen...Slike venner trenger jeg ikke... Endret 11. august 2025 av Strigiformes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå