AnonymBruker Skrevet 9. august #21 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ikke om du regner med alle de de timene du faktisk har brukt på videresalg osv... Anonymkode: a0229...8d1 5 min for å legge ut en annonse. 4 av de solgt nå. Og det er til folk i nærområdet som kommer og henter de. Ikke mye tid jeg har brukt på det nei. Anonymkode: e0019...9da
AnonymBruker Skrevet 9. august #22 Skrevet 9. august Ligger Mummidagen 2024 kopper nye i esken på Finn til 450 som er prisen de koster i butikk så ingen grunn til å panikk kjøpe noe til dobbel pris. De vil nok heller gå ned i pris enn opp fremover på Finn og lignende. Anonymkode: 58ffb...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #23 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jepp. Kjøpte 6. Beholder en, og la ut resten på Finn til 700 kr til per stykk. 4 solgt allerede og en reservert. 😄Bare deal. Tjente nesten 1000 kr totalt inkludert en kopp til meg selv. Anonymkode: e0019...9da Så dårlig gjort om det er sant! Anonymkode: 41d84...a14 5
AnonymBruker Skrevet 9. august #24 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så dårlig gjort om det er sant! Anonymkode: 41d84...a14 Folk må jo ta ansvar for egen dumskap de velger jo selv å kjøpe koppene. Men folk eier ikke skam. Anonymkode: 58ffb...c3e 4
Skogstrolle Skrevet 9. august #26 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det veldig hauset opp eller hadde jeg flaks? Jeg gikk inn på nettsiden til Arabia litt etter klokken 10 bare for å sjekke. Stod i kø i kanskje 20 min, kjøpte to kopper. Folk står i kø utendørs fra klokken 4 på morgenen. Koppene er allerede ute på Finn.no til 1000 kroner når man samtidig kan kjøpe dem til 429 kroner på nettet. Noen fler som har kjøpt kopp idag? Anonymkode: 80e73...73d Interesserer meg midt under stortåneglen 🙃 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #27 Skrevet 9. august Skogstrolle skrev (10 minutter siden): Interesserer meg midt under stortåneglen 🙃 Og allikevel gikk du inn i tråden og svarte 😅 Anonymkode: 80e73...73d 3 2
BobbySocks Skrevet 9. august #28 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og allikevel gikk du inn i tråden og svarte 😅 Anonymkode: 80e73...73d Stor tånegl! Jeg henger inne på nettsiden nå. Hadde helt glemt det. Evig ventetid. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #29 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så dårlig gjort om det er sant! Anonymkode: 41d84...a14 Tja. Får fortsatt kjøpt koppen på nettet. Men du må nok vente en time før det blir din tur. Men kanskje folk ikke gidder å vente? Er enig at koppen som selges på mummidagen er en hype. Vil tippe den produseres i totalt 50 K eksemplarer. Fint nok at den kun selges den ene dagen. Men markedet blir mettet av så mange eksemplarer etter hvert. Sikret meg dog den håndmalte mummikoppen tidligere i vår. Var heldig og vant trekning til å kjøpe den for tett oppunder 2000. I dag går den for rundt 8000 kr😀 Anonymkode: e0019...9da
AnonymBruker Skrevet 9. august #30 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tja. Får fortsatt kjøpt koppen på nettet. Men du må nok vente en time før det blir din tur. Men kanskje folk ikke gidder å vente? Er enig at koppen som selges på mummidagen er en hype. Vil tippe den produseres i totalt 50 K eksemplarer. Fint nok at den kun selges den ene dagen. Men markedet blir mettet av så mange eksemplarer etter hvert. Sikret meg dog den håndmalte mummikoppen tidligere i vår. Var heldig og vant trekning til å kjøpe den for tett oppunder 2000. I dag går den for rundt 8000 kr😀 Anonymkode: e0019...9da Hvilken kopp er dette? Anonymkode: 58ffb...c3e
Laraa Skrevet 9. august #31 Skrevet 9. august Min personlige mening er at det har gått inflasjon i sjeldne kopper. De siste årene har det vært kø etter kø og til og med handgemeng, om det er kitchen, bolighuset eller mummibutikken på Gardermoen. Siste gang jeg gadd å hive meg på bølgen var for et par år siden da de blå og hvite uten hestesko ble lansert. Siden har jeg hatt mange sjanser siden jeg bor i en av Norges største byer med jevne lanseringer av jubileumsåret, mummitrollets dag ditt og premium datt. Så det mangler ikke på muligheter, men når den ene hypen har lagt seg, kommer en ny. Jeg er litt lei for at være helt ærlig. Det er noe galt når folk blir kastet ut og blokkert av mummikopp Facebook grupper av admins og moderatorer pga trusler, sjikane. Det er en kopp. Ikke et hellig krusifiks fra middelalderen 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #32 Skrevet 9. august Kjøpte to kopper i fysisk butikk, kom en halvtime før det åpnet og køa var bare en brøkdel av det den var i fjor. Ble vel en knapp time i kø totalt, i fjor stod jeg tre timer... Anonymkode: 5f77f...8fe
AnonymBruker Skrevet 9. august #33 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvilken kopp er dette? Anonymkode: 58ffb...c3e Mummikoppen “Hjem”. Hvert eksemplar håndmalt og nummerert individuelt. Kun 8000 eksemplarer. Tipper den går for 20000 om ett år. 😀 Anonymkode: e0019...9da 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #34 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oi, det var da voldsomt til fortjeneste, at du gidder... Anonymkode: a0229...8d1 Ris til egen ræv. Det er slikt som gjør at enkelte produkter stiger i pris. Anonymkode: 173fd...300
AnonymBruker Skrevet 9. august #35 Skrevet 9. august Altså mummikoppen 2025 er jo egentlig bare creepy. Kjøpe meg et par andre på 50 %. Anonymkode: a090a...1bc 2
BobbySocks Skrevet 9. august #36 Skrevet 9. august Køa på nettsiden er elendig. Hadde fem minutt igjen. Nå er jeg tilbake på 25.
AnonymBruker Skrevet 9. august #37 Skrevet 9. august Den var enkel å få tak i i år Anonymkode: 281bd...c58
AnonymBruker Skrevet 9. august #38 Skrevet 9. august Den i år var ikke noe spesiell? Den i fjor kunne jeg se poenget med Anonymkode: 99b11...743
NakenPanda Skrevet 9. august #39 Skrevet 9. august Dere kvinner kan etter denne dagen aldri kritisere noen mann i Norge for å samle på ting nerdete eller ikke ever.
AnonymBruker Skrevet 9. august #40 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mummikoppen “Hjem”. Hvert eksemplar håndmalt og nummerert individuelt. Kun 8000 eksemplarer. Tipper den går for 20000 om ett år. 😀 Anonymkode: e0019...9da Mulig, hvis folk er villig til å betale så mye for en kopp. Anonymkode: 58ffb...c3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå